GalantWeb

Problém s motorem

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Blazen, jestli tam seš často a víš kde to tam je, tak přepošli stánku, mě jde o toho 800konovýho eclipse,ale jen tak pro zajímavost, mě už tuning docela omrzel, asi stáří...... :o


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Blazen, jestli tam seš často a víš kde to tam je, tak přepošli stánku, mě jde o toho 800konovýho eclipse,ale jen tak pro zajímavost, mě už tuning docela omrzel, asi stáří...... :o


http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php?f=75&t=9462 ovšem taboo psal ,že ladil mnohem silnější vozy,určitě přes 1000hp.. zkus si tam zajít a přečíst co píše o lehkých setrvačnících,intake manifold a o všem dalším,věřím,že za 1den studia můžeš zdejší slečně napsat,že píše hovadiny,tak jako ji to píšu já.



Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Nejsem ,z těch,co vyvrací názor druhých, usudek si raději jen nechávám pro sebe a mám klid.Dík za odkaz.
« Poslední změna: 30.03.2009 - 20:18:39 od robb »


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No ,hlavně že se Pitris 985 ,kterýmu to netáhne poradilo. :roll:


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
poradilo..radil jsem mu narozdíl od slečny at se podívá na TF ,kde se ten 2litr rozebírá..
mám za to,že to je ten 4g63 engine

http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php?f=33&t=84027
a jinak bych tam použil vyhledavače,ten motor tam je skutečně podrobně probranej a rad tam je mnoho - skutečných rad

ale může dát na rady slečny....  :D  2 roky se pohybuje v tuningu..
« Poslední změna: 30.03.2009 - 20:41:36 od blazen »


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Teda, pokud to na těch stránkách není jen sci-fi, tak to je síla, to auto ho muselo vyjít pěkně draho!! :evil:


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
jsi docela vtipný... vážně.... už jen proto že mě ta práce okolo aut vlastně žíví a nejsem žádná blbka co se nechává vozit...... z blbečkama..
Tak že se trefuješ do nesprávného terče.....   Ale myslím že njlepší bude když napíšeš jak si dosáhl těch 300 koní u 1.8 T.  a každej kdo o tom něco ví si pak udělá svůj vlastní názor  kdo je trouba a kdo ne.....  hlavně neopisuj.... bylo by to moc nápadný...  -_-


robb:určitě ano..dobrá příležitost k nákupům nás minula, ten kurz k dolaru,kdy byl za necelých 16korun byla příležitost k nákupu internals a dalších nutností.

tunerko, 300hp na 1,8T je opravdu jednoduchá záležitost.. seriové internals CA18DET zvládnou přes 400hp..
ale klidně ti to sem napíšu, nemám důvod nenapsat:
písty wiseco +1mm
T28 turbo (1,3bar)
GTR 444cc injectors
GTST RB20 AFM
248st CA16DE exhaust cam
velký IC
walbro 255l/h
prodyšnější filtr
vyleštěné kanály
plně průchozí výfukové potrubí 63,5mm
veškeré nové ostatní věci (čerpadla,ložiska,zabroušené ventily.....atd)
silnější spojka s kovokeramickou lamelou
ECU - chip STAGE 2 horsham developments upraven pro vstřiky a AFM a doladěn + doladění předstihu

<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win"></a>

<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win"></a>


nyní mám jiný motor CA18DET
a ten dostane navíc pauter ojnice
800 - 880cc injectors
GT3071 turbo
 a další,předpokládaný výkon někde k 500hp




Offline Drak

Nedá mi to a žádám vás o všechny o sklidnění hormonů a testosteronů :-)

Ještě když měl Taboo svuj shop a web v provozu, tak jsem tam pročítal kde co. Ted už lze najít jen různě zrcadlený a uložený stránky jako http://www.widsm.org/Taboo%20Speed%20Shop.htm
nebo http://www.dsmtuners.com/forums/articles-miscellaneous/198327-taboo-speed-shop-vacuum-diagram-removal-1g-2g.html

Ted k otazce do motoru 6A13 se vejde celkem 4.3 litru oleje (0,1 olejový chladič, 0,3 olejový filtr)

A k úplně původní otázce by pomohlo, kdyby Pitris 985 poslal fotky co vůbec a jak v motoru má.

Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
drak: nikoho nenapadám a neurážím ,ale přizpůsobím se tvým požadavkům,taboa najdeš na TF a je tam vše česky.. takže nemusíš číst in english..


ladis :
ne skutečně jsem jen nakonec nekoupil,ale informoval sem ho, a dokonce jsem mu dal link na černou VR kterou jsem původně chtěl.. vyšla by ho na 128tis a měl by ji doma, dovoz bych mu zařídil.. nevidím v tom problém. GT3071 stojí téměř 40tis a já na všecko nemám. Takže si to přeber..dojezdím svůj galant a za 2 roky si tu VR4 přivezu a předělám to ze svého. Můj šlape prozatím jako hodinkdy,dnes sem ho odvezl do servisu k prohlídce,nenašli na podvozku nic. Takže netuším,kde vidíš něco o kecání,je to pořát mechanicky v top stavu..

a to že se tu hodinu vyjadřuju k diskusím,je spíš tím,že mám čas a dnes se vysloveně nudím. A když vidím něco bijícího do očí..tak mi to při té nudě nedá. to je celé. Klukovi jsem tu nechal odkaz,kde najde rady od profesionála,který se navíc tím samým motorem zabývá a jezdí snim drag racing. Netuším,co by chtěl víc..má víceméně obrovské štěstí,že vlastní zrovna to,co taboo má v malíčku u nohy, může se ho ptát na cokoliv,dostane profesionální radu..


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
vpohode...  nakonec neni to muj rybiz. mimochodem ten tvuj nissan vypada jako celkem "svizny" vozitko

jezdil dost podobně jako m3 E36 3,2..


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
 :mellow: Hmm . Blazen: Ty sám si napísal : Dobsonie:to je ale opravdu ale opravdu velká snůžka nesmyslů ......O niečo neskor si napísal presne to čo ona písala len troška ale troška ináč...:písty wiseco +1mm
T28 turbo (1,3bar)
GTR 444cc injectors
GTST RB20 AFM
248st CA16DE exhaust cam
velký IC
walbro 255l/h
prodyšnější filtr
vyleštěné kanály

Čo sa týka soft tuningu, chip tuning ...Tak ten je dobrý akuraát na traktor t.j. diesel....Tam to malínko dvihne Nm
Za 2: tu Sa Baví o Galante 2.0 a nie O Nisane 200sx 1.8T Je rozdiel upraviť turbo a atmošku.
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
je otázkou jak má ten dvoulitr jet to ,že nechce při větším zatížení zrychlovat odpovídá nedostatku paliva.. ten výfuk -na to mít vliv nebude.Běžně se katy nahrazují trubkama a přidávají plně průchozí koncáky a nikdo z tuzerů si na to nestěžuje.. Pokud bys měl problém s příliš rychlým výplachem, nejelo by ti to ani z poloviny jak to jede ted. To tvůj problém není. Tvůj problém bude v palivu - slabá pumpa stářím, zasraný palivový filtr, zasviněné vstřiky. Při nějakém špatné předstihu,by se to mohlo taky chovat podobně,kdy dojde jednoduše ke snížení výkonu - odpověd může být v chipu. Spackat hodnoty v tabulkách k mapám v ECU není v ČR problém. Takže bud AFR nebo předstih.. celé.. za předpokladu,že ten motor není vylágrovaný.. Toto je můj názor vsadil bych na to palivo.

není to hádka, kdo dál dočůrá, je to jen o tom,že tu nějaká kočka napíše kopec nesmyslů a 5 písálků, co patrně nerozumí absolutně ničemu, ji tady obhajuje s jazykem až na zemi a naváží se do někoho cizího ve stylu:jak si mohl dovolit někdo cizí na našem foru někoho od nás kritizovat.
« Poslední změna: 31.03.2009 - 17:31:02 od blazen »


Offline Drak

spíš bych chtěl vidět toho, kdo to údajně nachipoval :-) Taky záleží kde má umístněný a jak onen sportovní filtr.  Dokud sem nedá fotku motorového prostoru tak to budou jen doměnky
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rafik

Ohledně filtru jsem psal hned na začátku. Pokud je vedle motoru a nasává teplý vzduch, není se čemu divit.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
spíš bych chtěl vidět toho, kdo to údajně nachipoval :-) Taky záleží kde má umístněný a jak onen sportovní filtr.  Dokud sem nedá fotku motorového prostoru tak to budou jen doměnky

tak předpokládám,že dotyčný měl na základní škole fyziku a filtr dal mimo co nejdál od svodů


Offline Pitris985

Dragon: rád ti vše nafotím. stačí říci co konkrétně a kam to poslat. docela mě mrzí že moje zkromná otázka vyvolala takové bouřlivé dohady. jen se mi prostě zdá, že na to že to je 2,0 16v, je línější než mazda 626 r.v. 1992 1,8 16v, kterou jsem měl předtím. čip tam údajně nechal dát předchozí majitel, je k tomu i doklad i když pochybný a v oné firmě mi to nemouhou potvrdit jestli ho tam dávali, protože na doklau není datum. já mám galanta k dnešnímu dni cci 3 týdny a osobně si myslím že to bude tím katíkem, protože to nemá zprávný tlak. další pravdou je ten filtr, protože ja vedle motoru a nemá dostatek chladného vzduchu. ale jelikož tomu moc nerozumím, raději jsem se zeptal.


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Udělej fotky motorovýho prostoru a hoď je sem... Konečně se hýbneme z místa.:-)
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Dragon: rád ti vše nafotím. stačí říci co konkrétně a kam to poslat. docela mě mrzí že moje zkromná otázka vyvolala takové bouřlivé dohady. jen se mi prostě zdá, že na to že to je 2,0 16v, je línější než mazda 626 r.v. 1992 1,8 16v, kterou jsem měl předtím. čip tam údajně nechal dát předchozí majitel, je k tomu i doklad i když pochybný a v oné firmě mi to nemouhou potvrdit jestli ho tam dávali, protože na doklau není datum. já mám galanta k dnešnímu dni cci 3 týdny a osobně si myslím že to bude tím katíkem, protože to nemá zprávný tlak. další pravdou je ten filtr, protože ja vedle motoru a nemá dostatek chladného vzduchu. ale jelikož tomu moc nerozumím, raději jsem se zeptal.

myslíš skutečně,že ty opravdu kvalitně vyrobene výfukové systémy pro nějaký ostrý racing na NA motorech mají kat?  -_-


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
pitris- jestli by to bylo jen vzduchovým filtrem, tak by ti to aspon za studena muselo ŠLAPAT!!


Offline Pepe

 AirFilter, sport kat , laděný výfuk ale vyměnit starý palivový filtr už nikdo neudělal a nezkontroloval podtlakové hadičky kolem klapky sání - na tohle jukni . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001