GalantWeb

Hydroštely?

Offline mates_lancer

Mám ten stejný problém jaký je zachycený na tomhle BMW.
<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win"></a>

Po zahřátí to má zvuk jak diesel i když mám 4G92 benzinovýho Lancera. Co si o tom myslíte kluci? Díky za každou radu. Mates
« Poslední změna: 09.04.2009 - 22:53:00 od mates_lancer »


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Není žádné video ani zvuk.. Ha, už je... Každopádně takhle ventily neklapou... Problém je někde jinde..
« Poslední změna: 09.04.2009 - 22:45:10 od Dragon-and-his-Mitsubishi »
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline mates_lancer

Není žádné video ani zvuk.. Ha, už je... Každopádně takhle ventily neklapou... Problém je někde jinde..
Toho se bojím.. Je to přesně stejný zvuk a přesně až po zahřátí...


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Kolik máš najeto? Zkoušel si měnit olej za hutší kvůli hydrům?
Tohle je moc kovový....
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline mates_lancer

Kolik máš najeto? Zkoušel si měnit olej za hutší kvůli hydrům?
Tohle je moc kovový....
170 tisíc najeto. Olej měním pravidelně. Je to úplně identický zvuk i při těch zvýšených otáčkách to jakoby drhnutí. Vyskytlo se to před čtvrt rokem poté, co mi byly dělány rozvody.  Tak jsem se tam na doporučení jiného nezávislého mechanika, který mi poradil ať jim to reklamuju, vrátil, ať mi to udělají ty rozvody nebo čím to je a oni mi řekli, že je to v pořádku, že je to normální u takhle starého motoru, že ať jezdím dál. Je to už čtvrt roku co takhle jezdím a dneska jsem náhodou při brouzdání našel případ, který je identický, když jsem původně hledal úplně něco jiného. Tak jsem to sem dal, protože jste mi vždycky dobře poradili. Zajímalo by mě co si o tom bude myslet Drak. Díky Mates
« Poslední změna: 09.04.2009 - 23:38:55 od mates_lancer »


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
u BMW ty staré motory poklepávají ikdyž je vše v pořádku,..ale pokud si dobře vzpomínám,se tam neřešily hydra,ale vůle ventilů..  :D takže ty motory uměly klepat dost.. otázkou je,jak je to lancera.. každopádně tento zvuk nebde klika a asi ani nic jiného. Je to příliš pravidelné


Offline mates_lancer

u BMW ty staré motory poklepávají ikdyž je vše v pořádku,..ale pokud si dobře vzpomínám,se tam neřešily hydra,ale vůle ventilů..  :D takže ty motory uměly klepat dost.. otázkou je,jak je to lancera.. každopádně tento zvuk nebde klika a asi ani nic jiného. Je to příliš pravidelné
Dobrá, díky za názory.
« Poslední změna: 10.04.2009 - 11:14:39 od mates_lancer »


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

4G92 měli jak hydra, tak mechaniku.... Otázka je, co je tohle za ročník. :undecided:
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Pepe

 Hydroštely -hydtaulický vymezovač vůle ventilu a sedla vahadla.  Tenhle zvuk to neni. Ale-- už jsem takhle slyšel klepat  VSTŘIKY - :anz:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline mates_lancer

Hydroštely -hydtaulický vymezovač vůle ventilu a sedla vahadla.  Tenhle zvuk to neni. Ale-- už jsem takhle slyšel klepat  VSTŘIKY - :anz:
No to se chci pochlubit, vzal jsem aditivovaný benzin Optimal, omylem... Bylo tam 95, zelená hadice, víc jsem neřešil a co se nestalo, motor se výrazně ztišil:) Je tohle vůbec možný? Jinak mám rok 96, 4G92 SOHC, 83kw, 16V. Omluva za neupřesnění.
« Poslední změna: 14.04.2009 - 18:52:14 od mates_lancer »


Offline Pepe

 Tak jo , to se jen tak nepovede . A ten zvuk - tuning - tuzing . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline mates_lancer

Hydroštely -hydtaulický vymezovač vůle ventilu a sedla vahadla.  Tenhle zvuk to neni. Ale-- už jsem takhle slyšel klepat  VSTŘIKY - :anz:
Jak jste ty vstřiky pak řešili?


Offline Pepe

Čištěním - chemie a tlak - u Petro Canada , bývalé výměny olejů Pennzoil .Dnes I.O.B.    ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline mates_lancer

Čištěním - chemie a tlak - u Petro Canada , bývalé výměny olejů Pennzoil .Dnes I.O.B.    ^_^
Našel jsem dokonce inzeráty, že to dělají i ultrazvukem i s diagnostikou, což je dobré;)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
vstřiky se čistí především ultrazvukem..dělá to jetservis.cz či nějak tak...fungují i přes poštu,sám jsem u nich už nechával vstřiky čistit mnohokrát - poštou, stálo to do 1300kč /4ks podle toho zda si koupíš i nové těsnící gumičky.

ale to co klepalo na tom videu vstřiky nebyly.. otázkou je jak to klepalo tobě.. ale vstřiky spíš cvakají


Offline Pepe

JJ. máš pravdu, vstřiky cvakají  ale co KLEPALO v motoru na videu  :o       , nevim ale zdvihátka po
10 minutách a plném natlakování  (?) (je tam olej ?) neklepou , max cvakají . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline ada4

Mně podobně klepaly vydřený ojniční ložiska, ale to tomu bylo jedno jestli je to studený nebo teplý. Zpočátku to znělo lehce jako silnější hydroštely.
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Mně podobně klepaly vydřený ojniční ložiska, ale to tomu bylo jedno jestli je to studený nebo teplý. Zpočátku to znělo lehce jako silnější hydroštely.

na ložiska se dá většinou snadno přijít..


Offline M.Nepster

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 35
  • My TERROR
Zdrawim...Mě takhle klapaly ventily když mi dělali rozvody a těsění pod hlavou tak je pak špatně seřídili znělo to jak traktor :D pak jsem to musel dát seřídit do jiného servisu :worried:za studena to byla katastrofa myslel sem že něco praskne:D po zahřátí to už šlo ale stejně to dělalo rány.
« Poslední změna: 22.04.2009 - 07:49:24 od M.Nepster »


Offline tombik

Tak mam podobny problem. Respektive, cvakani v motoru resim uz dlouho. Posledni dobou je to dost nepravidelne, nekdy jo nekdy ne. Z principu ne kdyz s tim chci neco delat nebo to nekomu dat poslechnout. Po vymene hydrostelu to chvili nedelalo ale jak se oteplilo tak to zas prislo.

Pak jsem premyslel o blaznovy V6ce tak to prestalo no a dneska zase, tak jsem to zkusil nahrat.

Jinak jde o Mitsubishi Galant 92, 2.0 GLSi 109 koní. Najeto mame 118tis. km (jsem prvni majitel-rodiny vuz takze zadny staceni) a v nejakych 110ti vymeneny hydra, protoze jsem myslel ze je to jimi. Jinak frekvence cvakani je zavysla na otackach. Subjektivne s roustoucimi otackami je cvakani tissi.

Budu vdecny za kazdy typ
jinak je to v zipu protoze sem AMR nejde uploadnout :-(