GalantWeb

Hydroštely?

Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Byly dělané rozvody i s olejovou pumpou?
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline tombik

Rozvody byly delane cca ve 100tis. Ze by se ale menila olejova pumpa nevim. Na 95 procent se s ni nic nedelalo...pokud se to standartne nedela pri rozvodech...myslis ze je nedostatecny tlak oleje?

Jinak dekuji za radu....


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Já v tom teda slyším můj motor, mám ten samej co ty, není to zrovna tichej motor, já mám teda najeto čtvrt mega, ale cvaká mi to stejně, při studenym motoru, při teplym motoru když mu dávám zabrat a pak zastavim, když hladina oleje klesne pod spodní rysku... Ale jeto hrozně náhodný, nikdy jsem nepřišel na to čim to je. Ale zase na druhou stranu Mitsubishi motory nejsou z venku nikdy moc tichý... to třeba Hondy maj proti Mitsi tichej motor, ale zase řve uvnitř...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
já mám 2kila a často nepoznám,jestli je motor nastartovaný... uvnitř to nepoznám vůbec..chce to dobrý tlak oleje do nových kvalitních (ne shit) hydroštelů a budeš mít klid..

naopak ten myšák je podstatně tižší než nějaké hondy a i BMW ze stejných let v OK stavu je vůči němu diesel..hodně mne překvapil,jak je to tichý vůz

stejný názor jsem si udělal i u  eclipse 2g které měl kamarád...dokud to nezačlo klepat. vyměnil 4ks hyder za nějaké levné a za měsíc to prodal a byl rád a už to nechtěl vidět..


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
2Blazen : co máš vlastně za motor, nemáš náhodou V6??? nemůžeš srovnávat hluk V6 z roku 1997 a 4g63 8V z roku 1988...
« Poslední změna: 30.05.2009 - 20:04:16 od Benytrans »
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline tombik

Mno hydra sla nova samozrejme original mitsubishi, ale to ze by bylo vhodne vymenit olejovou pumpu mi nikdo nerekl. Kdybych nevedel ze tak pred dvema lety mi ten motor ani necvaknul tak ted tolik neblbnu. Jinak sice z venku motor slyset je ale nikdy nemel "motorovy zvuk" vzdycky to znelo spis jako takove elektricke vrneni, proste nadhera...
To bouchani me stve i protoze mam o ten motor strach

Stve me to tak ze jsem uvazoval o vymene milovaneho stroje za ten tvuj blazne. Jenze prece jen uz mam tohle auticko od zacatku a tudiz vim presne co mu kdy bylo a tak a nikdo mi za nej slusny penize asi neda.

Z5 k tematu....Takze rikate vymenit olejovy cerpadlo jo?


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Můžeš zkusit tam nalejt ztišující přídavek od Liqui Moly... a nebo hustší olej, ikdyž u 120.000km bych tohle nebral jako plnohodnotný řešení.
http://www.auto77.cz/view_catalogue.php?cat_id=10077

A nebo vyměnit tu pumpu...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline tombik

Mno tak doufam ze to pomuze. Halt to budou nejaky prachy navic. Chystam se ted na silentbloky, brzdovy trmeny, spojovacku na predku, starter a pak takovou blbustku (nefunkcni spinac ostrikovacu na volantu. Tak pribude jeste pumpa, olej a olejovej filtr.

Diky vsem za rady. Kdyby nekoho napadlo jeste neco cim by to mohlo byt tak budu vdecny. Jinak se ozvu az to bude


Offline Pepe

 Měnit čerpadlo ve 120 000 km ? Jedině že bys motorem proháněl olej s brusivem ! Dřív než hydroštely u těchto motorů odejde těsnění pod hlavou ( u mé první  1.8mičky střelilo mezi 3 a 4 valcem) anebo ojniční šály . Ze začátku to bylo jen bzunění a po 150 km jel motor jak vylágrován .
Takže hlava dolů a propálený kanálek zavařit , srovnat  atd . Tehdá neznalej škodovkář jsem za opravu zaplatil 13 000,-kč . :anz: Takže olejové čerpadlo - problikává ti tlak oleje nebo jiné potíže s tlakem oleje ? asi ne .  Kolik tě stáli zdvihátka ? Je to 8 nebo 16 ventil : Myslim že 8 .  :kiss:    mitsu
« Poslední změna: 30.05.2009 - 14:02:56 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline tombik

I s praci jsem za hydra dal nejakych 14 tis...v mitsu. Je to 8mi ventil. Jinak motor je někdy krásně tichej a někdy takhle příšerně mlátí v závislosti na otáčkách...Jinak s tlakem oleje jinak problem neni (nic mi neblika ani nic podobneho)

BTW nevim co jsou ojniční šály. A těsnění pod hlavou bylo měněno spolu s hydrama pokud se nepletu.
« Poslední změna: 30.05.2009 - 14:11:44 od tombik »


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
vše poznáš na tlaku oleje..

srovnal sem 2g eclipse s 2.0 a s jeho.. ta eclipse byla taky krásně tichá

čerpadlo zničíš za pár tis km..stačí,trochu pilin v oleji..které tam někdo nechal..

ale nejdřív měř,potom řež

ložiska poznáš podle zvuku..


Offline tombik

Mno pristi vikend se mam nejak snad sejit s Drakem aby to poslechl. Nemam s auty moc zkusenosti. Tak doufam ze to ten zvuk jeste bude vydavat...

Co se tyce toho tlaku oleje, je nejaky zpusob jak to zmerit nebo tak neco? Kontrolka na palubce si nestezuje...

BTW kolik by ten tlak mel byt?

Jinak, pletu se nebo vymena olejoveho cerpadla neni zadna prdel a bude me to tedy stat balik?


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
To nejsou hydroštely. To je úplně něco jinýho
Radouš


Offline tombik

mno prave, jenze co? :-( Jinak kdyz jsem ten zvuk nahraval tak mi prislo ze je to slyset dobre jakoby odspodu, z pod motoru, ale to muze byt take silne subjektivni.... :-/


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
tak moc věcí co umí klepat krom hyder tam už není.. :D


Offline tombik

Blazen: No to ja nevim, ale ze by ty hydra obcas klepaly obcas ne, olej byl  v poslednich 5ti letech menen kazdych 10 000 km. Hydra jsem menil pred 15ti tisici kilometky...

Muzu nejak zjistit jestli je neco s tim cerpadlem nebo ne?


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Nejjednodužší bude když zajedeš do servisu, oni si to poslechnou a stanoví diagnózu. Od stolu a přez repráky to nepoznáme
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301

Offline tombik

Mno do servisu se chystam hned po pristim vikendu, chci to predtim dat jeste poslechnout drakovi. Oni totiz v servisu Mitsubishi na kladně delaji miciny jen chvili. Delaji to spolecne s fiatama. A nepochopili treba hlasku ridici jednotky: Tail lamp switch. .....Takze tak.

Jinak blazne, vubec nevim co to znamena protocit salu (bohuzel do aut vubec nevidim :-(...rsp jen jako bezny BFU) Ale je mi jasny zes byl prejicnej.. :worried:

Fakt je ten ze mam strach aby se ty veci co tam potrebuju vyresit nevysplhaly na cenu ty tvy micky.
Ne ze bych ji nechtel, to vsema deseti, ale tenhle stroj se me neco navozil a pamatuje si me uz jako 6ti letyho caparta :D
« Poslední změna: 31.05.2009 - 16:46:39 od tombik »


Offline Pepe

poznáme..až tu šálu protočí  :D
Kemo , já psal o závadách těchto motorů a ne o tom ,že podle zvuku z Pc jsem poznal protučené ojniční ložiska -šály- kemo viš .!!!! :anz: Pak ještě : tvých 24 zdvihátek při 600 otáčkách cvakaj jak hodinky , ale jeho 8 zdvihátek při 750 otáčkách zní jak ??? To slyšíš z toho zvuku z Pc-čka ???  :(
« Poslední změna: 31.05.2009 - 18:15:53 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001