GalantWeb

2.0TD 4D68 SOHC

Offline Daneczek

tak jeste jsem to uplne nerozebral. nejak nebyl cas :/ a hlavne to musim delat venku u bytovek takze pocasi taky moc nepreje :/ tak jsem zatim sundal jenom hadice od turba a do sani at je k tomu pristup ale jinak jsem si vsimnul ze napriklad hadicka ktera vede k turbu na chlazeni tak ze neni moc dotazena a je tam docela volne a vzadu za motorem mi to pripada jako kdyby tam ta voda nekde tekla protoze to tam je takovy spinavy cely. tak snad zitra nejak pokrocim


Offline miraD

A když to nastartuješ tak není vidět jestli to někde teče???
Já tam měl všude takové spony co zmáčkneš kleštěmi a ony se stáhnou samy jak je pustíš... a drží to... Špinavé jsem to tam měl taky, od oleje z turba  :P
... a teď mě napadlo, co vodní pumpa, neteče???
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Daneczek

Tak vsechny spony jsem dotahnul, na chlazeni turba mam takovy ty sroubovaci, tak jsem je dotahnul co to slo, hadicky se tam protaceli. tak jsem to vsechno utahnul dolil vodu a dneska jsem najel 60km a auto se nehralo, bylo zahraty tak jak ma bejt a hezky topilo. zitra to necham chvili stat na suchym asfaltu at vidim jestli to nekde netece ale napred zkontroluju jetli zase neubylo nejaky velky mnozstvi vody...jinak se chci jeste zeptat, jak ma byt serizena skrtici klapka, protoze jsem ji cistil a seridil jsem ji tak ze se cela uzavre. a to asi neni dobre protoze kdyz stojim a neslapu na plyn tak auto chcipne. musim malinko seslapnout plyn at pribudou trochu otacky aby to nechciplo. ma bejt serizena tak ze se nema uplne uzavirat?


Offline Daneczek

takze jsem uz najezdil asi 400km a opet jsem musel dolejt vodu, takze to vidim ze o vikendu zdrejmne zacnu s rozebiranim, vidim to na to tesneni pod hlavou  :mad:


Offline miraD

Ahoj,
dlouho jsem tu nebyl...
Do klapky jsem nedupal tak nevím, musel bych se mrknout, ale nějaká minimální mezera by tam měla být...
Jak jsi dopadl??? Už víš něco bližššího proč se ti ztrácí voda?
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Daneczek

Taky jsem tady dlouho nebyl :D ... klapku jsem sesteloval, musi tam bejt mezera trochu ;) jinak to vypada na tesneni pod hlavou asi, nebylo kdy to rozebrat, v tomhle pocasi se mi to mocdelat venku nechce :/ a ted stejne nejak vubec nejezdim tak na to ted nespecham. az na to potom nekdy vlitnu tak dam vedet ;)


Offline Daneczek

Tak to tady trošku oživím. Zapracovaly teploty a materiály na autě zapracovali taky  :D ... mám dírku v potrubí, který jde od vodní pumpy k termostatu, možná mi tam ta voda utíkala dřív poamlu trochu ale nevím, ale ted mi tam utiká  :( jak nejlíp tu trubku vyndat (at se muze zavarit treba) a na co si dát pozor?  asi je blbost tam dat nejakej utesnovac chladici soustavy kdyz to tam teče trochu čůrkem nebo myslíte že by to pomohlo?


Offline Jindřišák

Utěsnovač nemůžu v žádným případě doporučit, ucpe co nemá a dirka zůstane, alespoň takový mam zkušenosti. Dokonce kamarád koupil auto, do kterýho to někdo nalil a ucpal se radiátor a museli jsme rozebrat celý interiér do šroubky, aby jsme ho vyměnili. Hlinikový chladiče jsme zakapávali cínem a drží to do teď, ale nový je nový -_-
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Koukni se kde ti to může téct .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Daneczek

no podle toho co jsem videl na aute tak by to mela bejt ta trubka 10034 nekde v prostredku. poradite nekdo jak ji nejlip vyndat ? :)
« Poslední změna: 15.12.2012 - 21:58:10 od Daneczek »


Offline Daneczek

Tak trubka úspěšně venku :) je prasklá v místě sváru držáku (na stejným místě jsem měl už dřív děravou i trubku k intercooleru)  :D nechat zavařit a snad se podaří vše složit zpět  -_-


Offline Daneczek

Tak trubka je zavařená :) preventivne se ovařili ty držáky oba :)


Offline Pepe

Praskání přechodových oblastí svařovaných materiálů je stálý problem na vibrujících dílech.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Daneczek

Tak problém mizící vody zdřejmně odstraněn  -_- po tom co jsem to davaldohromady jak jsem měl prasklou tu trubku tak jsem ještě nedoléval vodu a najezdil jsem už přes 300km :) akorat mi teplota obcas začne stoupat a pak zase sleze dolu a auto topi normálně a jenom chvílema to fouka stueně, myslíte že by to mohl dělat špatný termostat? možná že je jenom třeba tam dolejt ještě vodu že jí tam potom co jsem to opravil nebylo jestě dostatek?... nějak jsem se totiž nedokopal k tomu tam juknout kolik jí tam je, vždycky na to zapomenu než někam jedu  ](-:


Offline Pepe

Dolej kapalinu - třeba i vodu a otevři topení naplno aby se system odvzdušnil a přestane to zlobit .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Daneczek

Tak voda dolita a tvářilo se to v pohodě, ale... pořád to zlobí :/ vidím to tak že bude termostat k.o. a nebo víčko na chladiči... Vodu doleju, mam plnej chladic, dám vícko a nejakou dobu se to tvari jako ok ale po case se víc hrát skoro az k cervenymu poli a pak to zase sleze  takhle to pak chvilema zlobi a topeni prestane obcas topit a fouka studene a pak zase ok, kdyby mi nekde ta voda mizela tak by to prestalo topit a hralo by se to porad, takhle to nejakou dobu zlobí a voda mi pritom pomalounku ubejvá/ přesněji podle me utíká do t nádobky protože je nějak moc plná porád a obcas mi tm z ní ta voda asi vyprskne protoze za jizdy mi zacně chvílema pískat řemen( asi jak navlhne) a jeste když se to přehrívání děje tak mi pak jde trochu pára z pod kapoty jak tam ta voda prská ven ne motor, mel jsem od ty vody i kryt rozvodu. nakonec mi voda ubyde timhle tak moc ze ji musím dolejt. Tak jaký jsou vaše rady? Muže to bejt termostat kterej vcas neotevre a motor se moc ohreje a pak se otevre a po ochlazení se zase zavre? nebo to muze delat vícko na chladici ktery neudrzí potrebny tlak a tím to moc poustí vodu do nadobky? už jsem z toho jelen co tomu asi tak je  ](-:  za jakoukoliv radu budu moc rad  -_-


Offline Pepe

Chladič doplňovat při studeném motoru a kontrola hladiny v nádobce- na MINimu při studeném motoru . Jak se system ohřívá , přebytečná kapalina jde do nádobky a při chladnutí si ji motor bere z5. Kdy a kdo dělal rozvody ? Neteče voda kolem pumpy ? To se podívám do manuálu , jestli je v dízlu vodní pumpa součástí rozvodů .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Daneczek

no prave ze to kolem pumpy neteče, pod autem když stojí tak je sucho.. to byl ten kryt rozvodu ohozenej zeshora tou kapalinou a po nich to teklo dolu... jinak rozvody meli byt delane nekdy nez jsem auto kupoval,(cca 3/4 roku) ale kdo ví co je na tom pravdy, jinak auto jezdi krasne, startuje dobre,  silu má nemam s ním jinak problemy, jen ta voda me zlobí  :mad: , a myslím že pumpa je soucastí rozvodů
« Poslední změna: 30.12.2012 - 18:20:18 od Daneczek »


Offline Pepe

Pumpa je pod krytem rozvodů ale točí jí řemen od olejčerpadla. Nevim , zkusil bych koupit nový termostat a namontovat, není možné aby teplota vody takhle skákala ...... přitom topení je napřímo mimo termostat .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001