No tak teď tedy nevím zda to má nebo nemá houpat. Vůbec se mi nezdá že by za to mohla špinavá škrtící klapka, protože jakmile zvednu otáčky volnoběžným ventilem tak to houpe stejně. Možná to je už měřítko "vyběhanosti" motoru :-(. Možná, že řídící jednotka neví, kdy má zvýšit otáčky kvůli třeba nějakýmu čidlu. Zkoušel jsem třeba jet do mírného kopce bez plynu a ono to jede, ale otáčky spadnou asi na 500 - 600 a vůbec není znát, že by měl motor snahu přidat. Jako by mu bylo jedno, že za chvíli chcípne. U jiných aut třeba Opel Vectra 2000 tam jednotka přidá při zvýšení zátěže (prudší kopec), dokonce prohrábnou kola a jede bez plynu jako nic.
Mitsubishi Galant, 1.8 GLSi, 126 kobyl, r.v. 93, motor 4G93, Chomutov