GalantWeb

Točí A Nenaskočí

Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
No tak sem byl na vrakovišti a za jednotku si řekli 5000,- nemyslíte si že je to trošku moc???  Prej že na dvoulitr prodávaj za 7000,- nevím ale jiný vrakoviště sem zatím nenašel... nevíte o nějakym v blízkosti prahy? Nejlíp teda Praha východ...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Citovat
No tak sem byl na vrakovišti a za jednotku si řekli 5000,- nemyslíte si že je to trošku moc???  Prej že na dvoulitr prodávaj za 7000,- nevím ale jiný vrakoviště sem zatím nenašel... nevíte o nějakym v blízkosti prahy? Nejlíp teda Praha východ...

 Nevim na jakym vrakaci si byl, ale tuhle cenu mi rek i Derskak z Mlcechvost, kdyz sem se ho ptal na veci souvisejici s diagnostikou. Ale mozna bych zkusil nechat tu jednotku opravit, tady ten clovek psal, ze to umi a ma MUT-I:
http://www.mitsubishiclub.cz/member_detail.php?id=1697
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Dík moc, než sem si to stačil přečíst tak už jednotka putovala k nějakýmu opraváři z anonce, prej to spraví do 3000,- Ale fakt dík  ;)  
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Tak jednotka už přišla, stálo to 3900,- bohužel auto zase nenaskočilo, tak jsem zkusil zapojit zase čerpadlo natvrdo a už to šlo, takže teď jezdim tak že mám čerpadlo pod proudem ze spínačky... doufám že se mu nemůže nic stát... minimálně bych asi neměl mít zapnutý zapalování bez nastartovanýho motoru aby pořád netlakovalo...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Drak

Citovat
Tak jednotka už přišla, stálo to 3900,- bohužel auto zase nenaskočilo, tak jsem zkusil zapojit zase čerpadlo natvrdo a už to šlo, takže teď jezdim tak že mám čerpadlo pod proudem ze spínačky... doufám že se mu nemůže nic stát... minimálně bych asi neměl mít zapnutý zapalování bez nastartovanýho motoru aby pořád netlakovalo...
Tak ještě zkus relátko od pumpy jestly spíná a jde do něj š
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
OK, mrknu na něj... a check engine mi svítí ještě asi pět vteřin po nastartování...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Ještě otázka, nevíto co dělá ten fuel pump check terminal??? Jestli třeba není něco s nim... A taky vlastně kde je, našel jsem tam dvě takový čidla ale ani jedno nemá udávanej kulatej konektor s dvěma drátama....
« Poslední změna: 04.05.2006 - 15:51:05 od Benytrans »
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Drak

Je to konektor, přes kterej se da otestovat pumpa. Obejde se vlastně spínání čerpadla řídíci jednotkou pro testovací učely.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Hmm, super, to sem nemusel řezat dráty pod kobercem ale mohl sem to spojit tam... a mělo by to stejnej Účinek...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Tak jsem sundal komplet palubovku a při té příležitosti sem koukal kde je to relátko na benzinový čerpadlo... u spolujezde jsem ale našel jen jedno, je docela velký jde z něj hafo drátů a je přidělaný na kovový vzpěře pod kaslikem, jestli je to ono, je nějakej způsob jak ověřit jeho funkčnost?
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline ATOL

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 47
    • http://
tak mám tady ten problém taky...Galant 2.0 GLSi, r.v.92...motor točí ale nenaskočí...už na něm jsou vyměněný svíčky, kabely, víčko rozdělovače, palivovej filtr, cívka...jiskru to dává, benzín taky, trysky skříkají všechny ale vždycky jsou zachcaný jenom dvě svíčky...jsou rovněž zkontrolovaný rozvody, jest-li nepřeskočil řemen...ale to je taky v pořádku...no a ani to neškytne...


Monika

  • Host
Citovat
tak mám tady ten problém taky...Galant 2.0 GLSi, r.v.92...motor točí ale nenaskočí...už na něm jsou vyměněný svíčky, kabely, víčko rozdělovače, palivovej filtr, cívka...jiskru to dává, benzín taky, trysky skříkají všechny ale vždycky jsou zachcaný jenom dvě svíčky...jsou rovněž zkontrolovaný rozvody, jest-li nepřeskočil řemen...ale to je taky v pořádku...no a ani to neškytne...
A co čidlo horní Úvratě v rozdělovači...? :huh:
jestli je špatný....tak to mÚže házet jiskru zrovna když  to nesaje  :confused:  


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Tak jsem zkontroloval už i to relátko pod spolujezdcem... Relé je v pořádku, jeden okruh spíná při klíčku v ON a druhý při startování, ale čerpadlo pořád nejede... jednotka je po opravě... nevíte kde by ještě mohla bejt chyba?
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Drak

a když připojíš čerpadlo na "tvrdo" k napětí, tak se rozeběhne? 
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)



Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
2Drak: jasně... je to už skoro půl roku co tak jezdim jinak by auto pořád stálo...
2Dead: zkusim se podívat  :nerd:
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline tomanec

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 1
Zdar.
Mám colta rv. 95 1600 16ti ventil 83kw a mám skoro stejný problém.
Stává se, že na počátku nastartuji a cirka po 3 km mi secvakne ralé za rádiem a auto chcípne.
Při dalším pokusu o nastartování jsem neuspěšný, a když tak naskočí jen na chvíli.
Vše funguje akorát se odpojí palivové čerpadlo. Na diagnostice to žádnou chybu nekazalo.
Ve 4 servisech na mitsubishi mi řekli, že je vadný centrální relé za rádiem a ve 2 že je to jednotka.
U galanta se prej vyskytují stejný potíže.
Já vyměním relé a dám vědět co a jak.


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Jenže ty máš trošku jinej problém, mě relé sepne vždycky... a to je právě ta záhada... ale mě to spíš připadá že u tebe i u mě to bude v jednotce, ten druhej okruh co se spíná až při startování by totitž měl zásobovat elektrikou i jednotku, takže čerpadlo nespíná až jednotka asi... ale já na to asi nikdy nepřijdu...
« Poslední změna: 06.11.2006 - 19:01:16 od Benytrans »
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pepe

Druhá část tohoto problému běžela současně pod hlavičkou -nastartuje a zhasne - . tento problém v mém
případě vyřešila výmena ř. jednotky za 5 000 kč a motor maká.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
taky sem nad tim přemejšlel jenom mě bolí že ta jednotka už je za 3000 opravovaná...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)