GalantWeb

Sirova stavba / přestavba od Daga

Offline Trewor

Ještě že byl v pátek koncert a já v sobotu nemohl za volant. Moknout tam s váma :P
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Sir Dag

sice by se vám tol íbilo..ale až vám zmrznou zrcadla v zimě tak, že se nebudou moc ohýbat..tak si ulámete motory..při velkých mrazech se prostě nezklápí právě z možnosti přimrznutí..

Jinak mezi poloha je jasná...sice to elektronika hlídá, ale aby nešel impuls pořád do zrcadel, že mají sklápět či odklápět
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

no diodu se spínačem bych zrovna elektronikou nenazval :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Ironjack00

jj dagu, mas pravdu, v zime se tem zrcatkum moc nechce :D


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Napadá mě akorát zpožďovací obvod něco jako časovač s relé,to jsem dříve měl v Galantu,když jsem tam dal panel klimy z kulaťáka a nybylo tam tlačítko na výhřev zad. okna.Ale tady jsou motorky  v zrcátkách a nevím,co by to dělalo,kdybych měl časovač na +/- 10 vteřin, ale motorek by zrcátka  zatáhl třeba jen za 7 vteřin.Zkrátka aby třeba ty 3 vteřiny navíc nezničily převody nespíš z plastu nebo nespálily motorek.
Byl  tu někde  kdysi návod na zapojení při zamknutí auta dálkou,že se ti sklopí zrcátka a zajedou všechna okna nahoru,ale to už na mě bylo dost složitý.
Tady to je,rozlouskne to někdo v praxi?  http://www.galantweb.com/index.php?action=articles;sa=view;article=33
Ale tohle je asi jen na okna.Ale třeba by to fungovalo i na zrcadla?
« Poslední změna: 24.10.2016 - 20:38:55 od Rob »


Offline Sir Dag

Tak jsem se rozhodl dát samozřejmě jak jinak než i ovládání sklopu světel do LED. Předem upozorňuji, že osvětlené je jen ovládání po face (to se sklopem).
takže na obrázku 1) můžete vidět jak to vypadá otvorené. Na obrázku
2) jak jsem na plošnák položil ledku a její nožičky protáhl dírou na druhou stranu. Na obrázku
3) je pak vidět zaletování ledky s předřazeným odporem. Rovnou ukazuji kde je mínus a kde plus. Pokud teda je kabeláž pod palubkou zapojená správně. Už jsem se setkal i s prohozenými drátky na parkovačkách. Přeci jenom byly tam žárovky a těm je to jedno. Takže je třeba s tím počítat a raději si to dopředu zkusit, než se ledka zaletuje. Také v tomto otvoru původně bývala vložená žárovka. Tu můžete spatřit na obrázku 1. Samozřejmě jsem si svůj bastl opět zalil do tavné tyčinky a pro sychr ještě zabalil do izolačky :)

Jinak šipky na ovladači mají docela silný difuzor. Já jsem použil 7 000mcd bílou led s pouzdrem 5mm. Ovšem pro někoho kdo nemá rád, když na něj něco svítí tak doporučuji cca 3 000mcd.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

A samozřejmě přidám foto jak to vypadá v noci..
Tak a teď mi můžete napsat zda se vám to líbí .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Ale jo,dobrý. Kolik dáváš Ledkám odpor?
Ještě se vrátím k těm zrcátkám,ono aby se sklopily by i možná šlo,ale nevím, jak je donutit,aby se při nastartování odklopily??


Offline Sir Dag

předřazuji odpor tak, aby součet voltáží byl 14.5V
Takže když mám bílou led s voltáží 3,3V musím srazit 11,2V. při odběru 0,02A je odpor nasazen na 560 ohm. Ovšem já doma totu řadu nemám a neni jsem nesehnal nic kolem..jediné co jsem sehnal bylo 850 ohm. Takže jsem nasadil tento odpor. Ano, použitím většího odporu srazím svítivost ledky ovšem při průtoku 14mA není svítivost o tolik změněna. Takže používám odpory o veliksot 850 ohmů a vím, že díky tomu mají ledky docela velkou životnost a dřív asi umře auto než ledka...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Trewor

Až budeš mít jednou podsvícený všechno co v interiéru jde tak bych si to rád prohlíd v noci.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4



Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No,snad už mu chybí jen kroužek kolem zapalování. :-D


Offline Sir Dag

to mám taky :D
Pokud se nepletu, tak jsem udělal vše krom té klimi
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
A samozřejmě přidám foto jak to vypadá v noci..
Tak a teď mi můžete napsat zda se vám to líbí .-)

Tak pěkný to je ale nebylo by lepší tam dát jen danej odpor...? už jen kvuli místu..?? (celý sem to nečetl)....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Sir Dag

Lepší je dát o něco málo  větší odpor, Led pak na 100% neumře důsledkem průchodu většího proudu. Jinak co se místa týče, tak ve velikosti (rozměrech) odporu se nic neliší a jsou stejně veliké/široké/dlouhé ( termín si vyberte jaký chcete :D )
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

Tak a budem pokračovat trochu ve story..
Tehdy jsem psal něco o tom, že nadávám na servis a fachmany co mi zprasili autí. Dnes se podíváme trochu kupředu do světlejších dějin.

Jak již všichni víme..galiho miluji a nevzdám se ho. Opravil se, dával do kupy a začal jsem si ho rozmazlovat. Byl jsem v tom cca za 50 tisíc..asi..Propadl jsem mu a začal si jej hýčkat.. bylo léto 2015 a já sehnal čumák SE. Narval jsem ho na autí a byl strašně happy. Mno lak se začal loupat..takže na hov..Mno..další 10 tisíc vyhozeno do pryč :D Paráda...Nu nic..stává se..Na autě pokračují servisní práce. Vyměnili se těhlice, všechny čepy, dodělali se opět brzdy, protože se mi zase kousnul pístek ve třmenu.
Pak přichází jaro a zde přichází zlom. Poznávám osůbku jenž jsem miloval....udělal pro ni vše a galík šel stranou..začal hodně trpět, pracoval a dřel pro mě i pro ni. Snažil jsem se ho udržovat v chodu, ale už to nebylo žádné eňo ňůňo. Každopádně se mi opět kousla brzda a tak jsem to řešil. Tentokrát se mi vytáčel šroub z držáku destiček a celý brzdič se dokřivoval..Pecka..Jelik ož mi za celý rok nebyl nikdo schopný předělat ten malej kousek prahu co jeden rádoby karosář udělal..tak jsem neměl přes zimu na autě kryty prahů. Na hrany dveří mi lítala sůl, voda a sních...narezly...a jejej....a to byly úplně zdravé :(  :'(
Každopádně se nakonec prahy a další kousky vyvařily..cca 12 tisíc..pecka...dneska za ty vyvařené prahy chytím panenku a hever projíždí...někde je chyba..a to uběhl jeden rok..takže opět vyhozený prachy okýnkem..A to jsem ještě zjistil, že rádoby karosář před tím mi lemy udělal jen z venku a ze vnitř mi nechal centimetrovou dírů kolem dokola...takže celou tu dobu mi za blatnik lítala voda atd..moc pěkný..no jo..zkušenost těch fachmanů..
Mno autí zkrátka trochu chátrá..ale snažím se ho udržet..Zkrášluji ho aspoň ve vnitř..pokračuji na systémech a modulech..vybavuji novými ledkami a tahám el-wire..Hraju si a dělám galíka krásnější..Dávám decor polepy ořech. Pak přichází krutá rána a slečna mi odjíždí..Nemám náladu a nic se mi nechce..Jedinou mojí láskou je teď gali..další vzpomínka která mi váže druhou milovanou osůbku. Začínám se o galiho opět starat. Dostává led svícení, kroužky do světel,mlhovky..Přelakovala se v Mitsu grill maska, nárazník atd. Vše jsem krásně uchytil..dodělal kabeláž a čumák konečně vypadá tak jak má..Autí jsem si vyluxoval, dostalo kryty prahů a pouští se vosk do dutin lemů. Paráda..mám radost.
Pak přichází léto..dělám si radost znova..na autí umírá spojkový výlec..tak se hold dělá i ten..dodává se i nový pomocný spojkový válec..A co je hlavní..z Mitsu mi přichází nalakové křidýlko z modráska..kompletujeme na stříbrňáka a jak mu sluší..Také mi přišly nově nalakovaná sklopná ušiska. Opravuje se a vylepšuje mnoho věcí. Zkrátka galíček si konečně dopřává svou péči.
V průběhu léta řeším svoji finanční záležitost, dopad z jara a nakonec se zadaří..Gali dostává LPG a je zas o něco kupředu..Dostáváme se pomalu k podzimu..Konečně jsem mu namontoval ušiska a dal je do provozu..je to paráda..Udělal jsem opravu hran dvěří a do dnes to vypadá super. Mno od té doby se moc zajímavého neudálo..jen to, že můj miláček profrčel za 3 měsíce cca 9 územími evropy. Potkal asi to co ještě neviděl a hlavně najel to co nikdy předtím. Protáhl jsem mu pořádně pérka. cca necelých 15000km.
Mno..zaslouží si opět péči a trochu rozmazlování..a tak jsem nakoupil dárečky...sice je ještě nemá..ale dostane je..mám trochu zpoždění..Každopádně jsem viděl jeho nejcenější....srdce..Uká zalo mi jej na podzim 2016 při rozvodech. Kouzelný moment.. Ušel se mnou kus cesty. Při koupi jako malý kousek vraku a dnes přes všechny ty trable je to nádherný vůz..a bude ještě lepší..Viděl mnoho svých žroločích kamarádů a jelikož jim to ušákům sluší..pořídil jsem mu bratříčka. Je nepatrně mladší, 2001 sport..také véčko .-) a jak jinak než pořádný jeden a půl tunový kombíček..Drobeček :D Má už téměř všechny doplňky co stávající , tak si jsou zároveň oporou. Každý den tu vedle sebe stojí a hezky se na nás dívají..

Dnes už vím, že gali bude pro mě prostě moje první autí, které budu u sebe mít dokud budu živ. A je jedno zda bude pojízdné nebo ne..jsou to mé vzpomínky a můj kus života..chci se na něj dívat, chci na něm ležet..chci jej objímat a chci se v něj projíždět..Je to láska k našim miláčkům..láska která nerezaví.. :)
« Poslední změna: 02.02.2017 - 08:30:33 od Sir Dag »
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

Krása  , ale  taktéž způsob jak zkrachovat . Snad se nám a Vám to nestane. :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Filda223

nj ... ženská a galant jsou hold drahá hobby  :mellow:
I´m way to exhausted.