GalantWeb

Relé cvaká jako o život

Offline grafik

Když zapnu zapalování a světla začne cvakat relé: R/F (LO) VENT RAD (BAS VIT)
1. Co to relé ovládá ?
2. Může to být zkrat ?
dráty pod palubovkou nejsou zrovna ve špičkovém stavu  ](-:
 :undecided:


Offline Drak

podle toho popisu je to relé od ventilátoru sahary
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline BlackJack

Pokud hodně rychle cvaká relé, nemusí být hned vadné. Cvakání může být také způsobeno slabou baterkou, kdy cívka v relé sepne obvod silové části. Značně naroste odběr proudu a sníží se obvykle napětí, to vede k tomu, že cívka relé zase vypne. Pak se zase napětí zvýší, cívka sepne a sepne silová část odběru proudu, zase klesne napětí a cívka vypne. No a takhle to jde "donekonečna".

Takhle například hodně lidí mění žhavící relé na starších dieselových motorech, jen proto, že byla slabá baterie.  ](-:

Zkus si propojit relé spoj - cívkovou (ovládací) část bez připojené silové části. Pokud relé sepne a nebude cvrdlikat, je někde problém s napětím. Pokud relé cvrdlikat přesto bude - je špatné.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63