GalantWeb

Servis

Offline Severín

Ještě ne, ale to cvakání se hodně zmírnilo. Možná, že už tam není nic, co by mohlo cvakat...hahaha, blbej humor.


Offline Severín

Ahoj, mám asi dirku ve vejfuku,zvuk je to sice pěknej, ale asi to věci moc neprospívá, dá se to třeba zavařit? Nechce se mi kupovat celej konec. A nevíte třeba, jak moc je to urgentní? Jestli se nějak hrozivě zvýší spotřeba nebo hrozí něco jinýho? ](-:


Offline Werewolf66

hele, ja jezdil mesic bez zadniho tlumice, a spotreba sla nahoru asi o pul litru, ale je mozny ze to bylo stylem jizdy, pac me bavilo delat bordel :D
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline vili

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
Pro opravy netěsností spár a trhlin výfukového potrubí existuje opraváranská pasta na výfuky. Poškozené místo se očistí od koroze a od oleje, pasta se nanese na poškozené místo, upraví do konečného tvaru a přes noc nechá vytvrdnout. Po zatvrdnutí pasta odolává vysokým teplotám a vibracím. Existují i opravné pásky, já mám vyzkoušený tmel od VersaChem. Pořídil jsem za 130 Kč ale spousta ještě zbyla.


Offline Severín

Tak dík, podívám se kde je ta díra a zkusim to opravit :D


Offline Severín

Zjistil jsem, že asi nemám vyloženě díru ve výfuku, ale dost zkorodovanej jeden spoj, kterej asi přestává těsnit... Na netu jsem hledal náhradní komponenty, ale na výfuk jsem zatím nic nenašel, nevíte na kolik ta sranda může vyjít? A na tom podvozku je rezavých víc věcí, tak bych to chtěl nějak ošetřit. Jakože lehce obrousit a nastříkat to nějakým antikorozem, aby to ještě chvíli vydrželo. :(


Offline Pepe

O který spoj se jedná ? Příruby před zadním kolem ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Severín

Nejde mi tam nahrát fotka, ale je to u zadního pravýho kola. Akorát nad nápravou a dál pokračuje do poslední části výfuku. Řekne ti to něco?


Offline Trewor

Co jsem koukal před koupí tak tenhle spoj je shnilej na všech galantech včetně mýho. Nejvíc to bylo na tom GDI z jablonce. Na ten bych šel rovnou s flexou
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

Nejde mi tam nahrát fotka, ale je to u zadního pravýho kola. Akorát nad nápravou a dál pokračuje do poslední části výfuku. Řekne ti to něco?

http://www.aci.cz/v-tm10076-10-trubkova-spojka-vnitr-pr-60-62mm-vnej-pr-64-5mm-delka-125mm-_d45736.html
Tohle mám místo přírub.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Severín

Zdarec, nemáte, prosím, někdo zkušenost s rozvodama na V6? Dneska mi to nacenili na patnáct i s prací, upřímně, myslel jsem, že se vejdu do desítky. Ale prej ty rozvody nebudou žádný bláto... Každopádně je to dost.


Offline Pepe

8 000 kč máš jen materiál .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
kup na někoho kdo má slevu, já vlez o dost níž jak 8 a nekupoval sem nejlevnější,jen to,čemu sem věřil a co znám


Offline Trewor

Počkat 8 000? To počítáš co všechno?
Řemen, kladka, napínák, pumpa a dál počítáš i věci s tim spojený jako svíce?
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Jindřišák

Dál k tomu bere ještě práci.. V některejch servisech jsou schopný si na takovejch motorech napočítat za rozvody den práce..  Určitě si kup vlastní díly přes někoho, kdo má slevu a dej to s tím do servisu, jesi ti to nechtěj vzít, tak tam ani nejezdi, to není dobrej servis. Oni berou zisk z práce a ještě ze slev z dílů.. Jinak nějakej šikovnejch automechanik ti to udělá do 2 tisíc, pokud je tam aspon trochu příštup. Já platil třeba u nás 500.

Jinak díly seženeš minimálně za 4-4,5tis. podle toho, co chceš za značky. Počítám řemen, obě kladky a pumpu.
« Poslední změna: 12.07.2013 - 01:25:35 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Majk MG

Tak to radši přijeď k nám do Jeseníků a tady ti to udělají 6500 za díly + 1500 za práci .


Offline Pepe

Do osmi táců jsem nepočítal svíce a práci .Blazen je dělal za 1a půl hodiny , já se s nima "hrál " možná 8 hodin . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
v servise se rozhodně nikdo honit nebude. Kafe,svačina a nepřipravenost na práci zaplatí samozřejmě zákazník. Když se na to připravíš, máš to zachvíli hotový. Projdi si manuál, nachystej si zvedák a vercajk, kup vše co potřebuješ a další den se do toho pust. Možná pomůže s projít i některá témata tady,kde někdo sepsal informace k rozvodům. Není to tak hrozné, jsou motory,kde je výměna fakt na celej den. Hrozný kladkostroje s neskutečně mizerným přístupem. Tohle je poměrně v klidu.


Offline Severín

Tak sláva. Konečně jsem s autem zase trochu pohnul. Olej je tam teď Castrol Magnetic, ten je dobrej, jenom je záhada, že i přesto motor občas šije jako stroj a někdy si jen krásně vrní. No, a hlavní problém s rozvodama jsem vyřešil přes známýho ve Varech. Rozvody 4000kč a práce za 2000kč. Práce na jeden den a mám tam i novou chladící kapalinu. A prý to bylo akorát. Pumpa už netěsnila a kladka měla vůly, mimoto, už z ložiska začal vytejkat ten maz. Ještě přezout a může začít mrznout :mellow:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Paráda,... ten občasný šicí stroj ti zrovna může dělat ten Castrol, Valvoline by byl vhodnější.