ne opravdu o tom nevím nic,motor jsem nikdy neskládal....moje cca 300hp 1,8T se poskládala a naladila sama... její motor stál vic než galant z roku 2000 ve verzi sport.. a taky se zaplatil sám.. hodnoty 5,14s - 100km/h a 16,.. na 200km/h mluví asi za vše (13,2. - 400m) . Odmítám vést podúrovnovou diskusi, jen jsem naznačil,že to co jsi napsala jsou nesmysly a tak to opravdu je, a mohu ti to tu věrohodně prokázat, ani nevíš o čem píšeš a nic z toho jsi nevyzkoušela,protože by jsi to nenapsala. To je asi vše, co k tomu mohu napsat.
Podle mě ani nevíš, co je to octanové číslo a to,že mu nepomůže k ničemu,jen k dražšímu provozu...a proč není vhodné sací port leštit do zrcadla..a mohl bych pokračovat až dokonce..přes nesmysly s ohyby na výfuku - přeplnovaných motorech, turbu a nesmysly o změně rozměru řemenice na alternátoru. Je to prostě kupa nesmyslů... Ty se 2 roky pohybuješ v tuningu.. já jsem dělal svůj první swap před 10lety, takže trošku přibrzdi.
Ano snížením rotačních hmot nepřinese nic,taboo z TF to napsal jasně a vyzkoušel, tak si to tam najděte. Nehledě na to,že fotek po roztržení setrváku a následných amputací končetin je taky plný net. Vřele doporučuji naprosto jiné úpravy a nic z nesmyslů,co tu slečna napsala,nyní řeší na TF 4g63 NA a taboo tam píše přesně co a jak, to je skutečný návon na zvýšení výkonu..ne tyto bláboly
Raději mi napiště jak velká olejová nápln je v 6A13..chci vyměnit olej. Díky.