GalantWeb

2.0TD jezdí na vodu =)

Offline miraD

Ahoy,
mám takový malý problém, ztrácí se mi chladící kapalina.
Auto jsem koupil s prasklým chladičem... v tom jsem neviděl problém. Koupit chladič a vyměnit ho je pro mě jak pro opicu salto, podle prodávajícího bylo auto jinak motoricky O.K.  -_-

Jenže jsem dal NOVÝ chladič, jezdím, jezdím a koukám, vody málo.
Lozím pod autem, nic- sucho, díval jsem se na pumpu- O.K., šel jsem po hadicích a nic.
Teplotu drží, bez problémů startuje, jede normálně (teda kromě problémů s turbem =)... ale voda se ztrácí... oddělal jsem víčko oleje, emulze žádná, ale pára z toho šla jak z rychlovarné konve... odpojil jsem odvzdušnění z ventil víka co jde do sání a ta hadice byla plná sajrajtu a vody. Tak jsem ji nechal odpojenou ať to jde ven. Sání jsem zaslepil.
Dolů do oleje to nejde, do výfuku  a kolem hlavy taky ne a z té hadice na odvzdušnění se po zahřátí valí pára.
Už jste to někdo někdy viděl?  :mad:
že by hlava rochla někde nahoře a tlačí se to jen k vačce?

Díky, jestli to někdo dočetl až sem... každá rada dobrá... jsem tu nový, tak jen do mě =D
Mira
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Drak

to je klasická závada prasklé hlavy, zkus si ji někde nechat zavařit. Většinou praskne kanálek.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline miraD

Tak nějak jsem to tušil =)... pár hlav už jsem dělal, ale s takovým příznakem jsem se ještě nesetkal.
Musím trochu našetřit, udělám to už komplet s rozvodama, pumpou a hlavu nechám celou udělat.
Kde berete díly chlapi?
V AKelly mají hov.. a ještě k tomu drahé. Má někdo zkušenost s AUTOMEDIK.CZ?
Jinak mám ještě problém s turbem,
když jezdím po městě, je to celkem O.K. ale jak vyjedu na okresku a jedu konstantní rychlostí a pak chci přidat, turbo netlačí... stačí vyšlápnout spojku, nechat padnout otáčky na volnoběh a pak už to zase letí ...hřídelku jsem zkoušel, má vůli a trochu už propouští olej.
Budu muset nechat udělat repas, to vím, ale může to být třeba tou podtlakovou regulací na turbu?... Hadičky jsou v pohodě. EGR a tu klapku na sání jsem čistil a vše chodí.
Vypadá to, že mám pojízdnou pokladničku  :roll:
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Pepe

Vítej mezi Galanťákama. :mellow:   U Kellyho na někoho s registrací , má 40% slevu . :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Automedik, nabízí vše a pak ti po 2 týdnech oznámí, že to najednou nemaj skladem, že čekaj na kontejner z asie. :(     P.S., toho mýho podpisu si nevšímej, to platí hlavně pro vw.
« Poslední změna: 30.07.2012 - 20:43:01 od Rob »


Offline miraD

 :D... podpis v pohodě... TDi mám rád, ale pouze starý pětivál 2,5 TDi co se dával do VW T4, LT a třeba do Volva nebo starých audi A6. Ten zvuk a zátah, kopec nekopec... takový motor jsem už nezažil.
 No zpět k mitsu, byl jsem mile překvapen jak těch 66kW v myšákovi jede... má to sice dost krátký převod, ale jinak to je svižné vozítko... ochcávce TDi 77kW jsem ujel..
Diesel byla ekonomická volba... mám 2 malé děti a peněz málo  :-D...   sice ta spotřeba do 7l nic moc, ale furt je to lepčí než benzín... někdo určitě navrhne  LPG , tomu ale moc nefandím...
Věřím, že to je úsporné a pěkné tankovat za 17Kč/l, ale co ten motor? Co měli známí LPG a něco jsem jim dělal na motoru tak jsem to hnusné lpg proklínal..
Chudák celý zakarbonovaný, drahé svíčky, problémy s podávacím čerpadlem, revize nádrží, podpálené ventily a navíc pro mě dost podstatné- nádrž v kufru a nebo rezerva v kufru.


 K těm dílům,
beru všechno v Kelly a mám i na koho, ale zdá se mi, že to maj drahé a skoro nic skladem... aspoň u nás v NJ... Asi nebude problém objednat, ale i tak když jsem se ptal na ceny, pořád byly o dost vyšší než na netu.
Díval jsem se na Polské aukro, tam toho bylo hodně i starších dílů, ale polsky neumím  ](-:
« Poslední změna: 31.07.2012 - 19:33:35 od miraD »
Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Pepe

Ne všechny díly z Polska jsou kvalita , ale levné . Též se podívej na  www.haspa.cz .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline miraD

Dík za odkaz PEPE. Díval jsem se, asi tam vezmu filtry a brzdové desky od Nippartsu.
S polákama jak kdy... měl jsem jednou problém s obložením zadních brzd.
Bylo po 30km na plech... (podotýkám, že ručka a vše kolem bylo v naprostém pořádku) a druhý problém-oleje CASTROL... z PL už neberu, byl tam nějaký průser. Prý to pančovali uplně levným olejem a prodávali to jako origo...  vím o 3 autech, co se díky zázračnému castrolu z PL za 850Kč/5L balení, vylágroval motor. Bral jsem ho taky =)

Baví mě dělat z vraků auta =D


Offline Pepe

U Haspa jsem teď kupoval ložiska do zadních nábojů  SKF/KOYO  1760,- kus .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001