GalantWeb

.:Problém s LPG:.

Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
kluci plynaři, mám problém s LPG, system hlasi ze došel plyn, auto přepne na benzín ale v bombě je ještě polovina. Nestkal se stým někdo z vás? Možná bych to tipnul na filtr


Offline Pepe

Filtry - jeden na kapalné fázi a druhý na plynné .-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Aldik

Jak píše pepe, pravděpodobně filtry... ptž ti nejde plyn do vstřiků, není tam tlak, tak ti to jednotka vypne...

Nestane se to náhodou taky když hodně přidáš?


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
většinou se to stane na dalnici nebo nekde venku na okreskách. Vyměním ten váleček zatim, do toho ve směšovači se mi moc nechce..


Offline Pepe

Odfoukne tlak co je v trubce a můžeš měnit . Chce to dát na nájezdy . Je též možno zavřít ventil na nádrži a pak měnit filtr . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
Plynej filtr pred vstrikama vymenenej, problem porad. Nekdo nejaky zkusenosti s kapalnym ve smesovaci???


Offline Pepe

Problém, který jsem řešil taktéž , byl ve výměně membrán zplynovače . Protože některé chladící kapaliny jsou po 3 a více letém provozu agresivní vůči gumě , dojde k destrukci membrán a tím i k problémům  použití pohonu LPG . Výměnu filtru kap.fáze  jsem popsal minule .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
Kapalina neni zas tak stara, pred zimou jsem meni chladic (ale mohlo se to načit uz driv). Membrany jsou kde, taky ve smesovaci?


Offline Pepe

Podle typu směšovače se podívej na opravné kity dílů LPG reduktorů . Na mém voze neměnili membrány ale rovnou celý reduktor .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Vnitřek reduktoru Tomasseto ALASKA po 3 letech provozu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001