GalantWeb

Shell V-Power Nitro +

Rob · 27 · 11957

Offline t.j.silence

No to sa asi nikdy nedozvieme. Nebude to iba dobrý marketingový ťah? My sa z celej Europy vždy necháme najľahšie oklamať, preto sme prvý kto má tú česť si to vyskúšať. To je môj názor...
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline BlackJack

Nehledal bych v tom zázrak, pokud nemáš vysokootáčkový, vysoce výkonný motor.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Misak

"Napríklad benzínové palivá Shell V-Power Nitro+ dostupné na slovenských čerpacích staniciach obsahujú zložky na zníženie trenia, ktoré používame aj v palive vyrobenom pre pretekárske monoposty Ferrari vo formule 1"
Takže je to říznutý teflonem nebo ještě lépe olejem? Trabanty se vrací :-D
Ne, asi bych do benzínu se skvostným jménem extra super special nitro plus nešel. Zvlášť když to bude stát nepoměrně víc a ani to nepoznáš na úspoře nebo jízdních vlastnostech.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline LivArt

Teď buden všude levnej tvrdej alkohol v barelech, tak můžete jezdit na to :laugh:


Offline Werewolf66

jasny, uz se na toi tesim a je mi jedno jestli hori modre nebo ruzove :D
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
U nás /Praha-Evropská/už to nitro+ mají/45,50kč za litr/, nedá mi to a po výplatě ho zkusím. :roll:


Offline Hoody

Mají ho i na shellce na Vídeňský, ale můj názor je, že to je škoda peněz, ale holt to má cool název, tak to spousta lidí prubne :D
jezdím za LPG ;)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Aspon to vyzkouším a uvidím/asi to bude ale stejný jako racing 100/ :mad:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Aspon to vyzkouším a uvidím/asi to bude ale stejný jako racing 100/ :mad:
Tak jsem natankoval, momentálně 44,40kč, rozdíl zatím žádný, ale co mi na benzince řekli je, že se jako jedinej dováží z Německa. :o


Offline Drak

a v německu se to prodává nejspíš jako standartní 95 :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Berzelius

Něco na tom asi bude, četl jsem novej test Naft (svět motorů diesel spediál) a psali tam u toho Diesel Nitro+ že nic extra..že starší Diesel power..byl lepší(ale se prej už nedělá či co) jak s benzínem nevím.Jestli by ste měly někdo zájem tak pro ropáky bych to sem hodil naskenovaný.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
důležitý je aby měl 100 nebo víc octan. a pokud neposunete předstih,tak je nejspíš zbytečný to kupovat za tu cenu


Offline morfes

Co úspory týče (čímž se tyto drahá paliva taky ráda prezentují), tak už vidím ropnou společnost, jak má na srdci spotřebu aut, když čím vyšší spotřeba, tím více peněz pro společnost  ](-:
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline BlackJack

důležitý je aby měl 100 nebo víc octan. a pokud neposunete předstih,tak je nejspíš zbytečný to kupovat za tu cenu
Tohle je pravdivá odpověď soudruzi !  :mellow:
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Na co je teda V6 stavěnej/95 nebo 98/?Já tam liju furt 98/100/.


Offline BlackJack

Je stavěný natural 95+. To plus zmanená, že bys tam neměl lít pod 95 oktanů a že benzínem o vyšším oktanovém čísle nic nezkazíš. Na natural 95 je však motor stavěný, snad by se dalo říct i "laděný".

Kdybys měl třeba Nissan GT-R, tak tam bys teprve měl lít Natural 98.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
rozhodně na 95 oct..víc je naprostá ztráta peněz. protože pochybuju,že ten motor je schopen posouvat předzápal v závislosti na detonacích


Offline james1986