GalantWeb

poradnej slusnej servis - praha

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Možná, že ten Motip ,se kterým lakuju není vubec vhodnej do venkovního prostředí a akorát to na tom spreji zapoměli napsat!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Napadla mě kombinace syntetika/akrylát ale to by udělalo hned a ne až po několika měsících. Zrovna tak kdyby stříkané vrstvy šly moc brzy za sebou, taky by se to zvrásčilo hned a vypadalo by to i jinak. Tohle teda fakt nevím
Radouš


Offline johny11

tohle není kombinace syntetika akrylát,pokud použiješ syntetiku,kterou následně přelakuješ akrylátem,tak do 10minut je to celý popraskaný a můžeš začít znovu od základů...Navíc já osobně jsem ještě nenarazil na syntetiku ve spreji.
Tohle spíš vypadá na to,že se lak špatně navázal na metalízu a časem se začal zvedat.Je důležitý začít včas stříkat lak,jinak se s metalízou nespojí.Akrylátový lak ve spreji stojí za prd,protože nemá tak vysokou kryvost a pružnost jako lak,který ti nalejou někde v lakovně a ty si ho potom sám natužíš a naředíš.Když buděš stříkat vrstvy rachle za sebou,tak ti to spíš poteče,než aby se to zvrasčilo,to spíš se to zvrásčí,když uděláš dvě nebo tři vrstvy a tu poslední uděláš až tak za půl hodiny,nebo dýl.Pokud budeš stříkat ve spreji,nech si do spreje namíchat i lak a budeš mnohem spokojenější.Motip je dobrej v metalíze,ta je suchá a málo kdy se stane,že steče,ale lak stojí za prd.Je na venkovní prostředí,ale já osobně jsem s výsledkem nikdy moc spokojenej nebyl.
Sprej je dobrej,když děláš menší věci jako třeba lišty držáky atd. a nebo třeba kombinace dvou odstínů v metalíze,když to nepřeženeš,tak to vypadá opravdu dobře ;) Na větší plochy je lepší pistole.
Přikládám foto svojí profi pistole pro ty,co chtějí vědět jak asi vypadá  -_-
« Poslední změna: 21.03.2011 - 22:51:58 od johny11 »


Offline johny11

Ještě mě napadá,že se to nastříkalo a nechalo schnout na sluníčku při hodně vysoký teplotě.....


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline johny11

Pak vidím problém jedině v tom co jsem popsal níže  -_-
nebo v tom laku.Jak dlouho jsi čekal,než jsi nanesl první vrstvu laku?


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Howler

jen mimo mísu, když mám obroušenej plastovej nárazník od popraskanýho laku, dáváte před plničem nějaký základ na plasty?


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
jen mimo mísu, když mám obroušenej plastovej nárazník od popraskanýho laku, dáváte před plničem nějaký základ na plasty?

Dává se aby se to neloupalo
Radouš


Offline Jindřišák

Dává se aby se to neloupalo
Já myslel, že se dá základ na plasty a na to rovnou barva, mezi to ještě plnič jo?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
A tááák   :D  Níííc...  teda já dal vždycky jen primer,barva,lak.
Radouš


Offline Howler

no dávám plnič všude, aby pak koncový lak neházel různé odstníny. Jenom přece ten základ na plasty je bezbarvej a právě nemam s ním dobré zkušenosti, plnič mi začal na něm pomerančit. Tak mě zajímá zda je podstatnej  :undecided:


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
s tím sem měl taky jednou problém. Ale teď nevím jestli to byl nevhodně zvolenej primer, nebo nebyl dost naschlej
Radouš


Offline Howler

měl jsem ten základ ve spreji a myslim že to byl Motip, tak jsem doufal, že bude i kvalitní, ale opak byl pravdou. Ten plnič asi po nějaké době sleze z plastu je tak?


Offline johny11

1. vrstvu klarlaku -těch 15minut.
Tak jedine sprej na nic.Nech si lak namíchat v prodejně do spreje  -_-


Offline johny11

Motip stojí za prd,jen metaliza je dobrá,jinak nic.
Pokud obrousíš nárazník až na plast,musíš vždycky použít základ na plasty,který musí dostatečně proschnout,jinak se ti plnič opravdu začne zvedat.Základ na plasty je dost podstatná věc,aktivuje a naváže se na plast barva se pak neloupe.Pokud budeš mít opravu nárazníku velikou zhruba 10x10cm,nemusíš základ používat.Další věcí je kitování nárazníků,ten kit je jiný,než klasický pro plechové části vozu je to kit pro plasty,který je po vytvrzení pružnější a nepraská.Plnič se používá vždycky,i na základ na plast protože se nemění odstín laku a je dosažena lepší kryvost barvy.Vyrovnává různý póry a dirky.Pak se taky používá špric,ten se stříká na veliký nerovnosti po větší deformaci,je podobný plniči,ale stříká se velikou triskou pr.22 a dokáže toho opravdu hodně vyrovnat.Nezapomínejte dobře odmašťovat před nanášením základu na plasty a po nanešení plniče a jeho přebroušení znovu odmastit.Základ na plasty se neodmašťuje.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jestli nebude o víkendu pršet, tak zkusím navařit ten nový lem  -CO2  , ale ...stačí jen odpojit baterku nebo i konektor řj nebo vubec nic?, ptám se proto, že už mi 2* CO2 vařili vlnovec a nikdy nic neodpojovali a všechno funguje  :roll:


Offline Jindřišák

Já dycky odpojím jen baterku pro sichr. ŘJ bych neodpojoval, si myslím, že to na ni nemá vliv.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Já dycky odpojím jen baterku pro sichr. ŘJ bych neodpojoval, si myslím, že to na ni nemá vliv.


má pravdu doktore....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)