Ono je to něco za něco, osobně bych "drncání" neměnil za přesnost v zatáčkách, rychlost reakce, zpětnou vazbu do volantu apod. co se tím samozřejmě zhorší. Já mám 215/45/17 což je pneu, která má na poloměru o 11mm víc, určitě to pomůže. Rozhodně bych nešel do 225 na to je ten dvoulitr slaboučkej a ten rozměr je naprosto zbytečnej. Navíc se ti nevejdou mezi lem baltníku zadního kola a těhlici horního ramene. 215/50 je guma která je o 7% na obvodu větší tzn. prodlouží se ti o 7% všechny kvalty, zrychlení a maximálka. Takže do toho bych taky nešel.
Jestli si chceš ulevit od "drncání" na úkor toho co je napsáno výše, šel bych do těch 215/45/17 ale nečekej kdo ví jakej rozdíl. Nebo do 205/55(50)/16.
P.S. Taky docela záleží na gumě, každá má jinou tvrdost bočnic...