GalantWeb

Sirova stavba / přestavba od Daga

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Už jsem je měl a 1 právě odešla,ale dotýkala se mi stínítka.


Offline Sir Dag

Tak jelikož stínítko je kovové a jak psal Drak, nějaké bludné proudy jím mohou chodit, tak bych ledku odizoloval od stínítka. A rovnou bych sáhl po té nejjednoduší variantě. Jelikož se jedná o malé napětí tak bych ten kraj ledky prostě na férovku stříknul bezbarvym lakem .-)
Pak si můžes být jistý, že na plošnák nepůjde proud odjinud.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Sir Dag

Booože....opravdu mam už tendenci se na všechno vys... Poslat všechny fachmany kteří se mi podíleli na "opravovaní" auta do prd...
(krom pár výjimek kteří ví co dělají jako například Pepe. Solidní chlap a hlavně expert přes galanty. Bez něj by už jezdilo o dost méně našich miláčků)

Každopádně..když vám někdo provede výměnu ramene a doprasí a zníčí čep na rameni, dobrý, dáte nové rameno a to také doprasí. Ovšem všimnete si toho až o měsíc později. Výměna spojky. Jo jasně počkejte si skoro dva měsíce pak vám to dáme. Jé hele nám zbyl šroub z převodovky, ale to neva ne. Potřebujete udělat pakny, máte je totálně sjeté. Koupím nové a hele, oni mají úplně stejnou tloušku jako ty staré. To se vám omlouvám myslel jsem, že mají být širší. No tak aspoň budu mít nové si říkám. No ani pakny sestavět neuměj, takže mi auto na ručku pro jistotu nebrzdí vůbec. Výměna ložiska, ano umím. Při výměně ložiska opět dojebáno další rameno a pro jistotu zničeno čidlo na ABS. Paradoxně když se chtěli podívat na druhou těhlici jak je to tam dělané tak domlátili i to druhé. Takže těhlice na výměnu. Vyvařovat, no problem. Já tu měl aut. To vidim, prahy na pizděs a lem. Po týdnu vykvet takže se bude muset znova uřezat a udělat celý znova. Jenže jak. Navařil to co nejdál to šlo takže když koupím opět vylisovaný lem z e-shopu tak jako před tím tak bude krátký. No pak výměna spojky na druhém autě. To se dělá tak, že tám necham poloosy. Vyndáním se zníčí. Takže se lomcovalo s převodovkou i s poloosama a jedna to odsrala. Výborně. No a mohl bych pokračovat dále.

Co tím chci říci....vyletělo oknem asi cca 20 tisíc a auto evidentně budu muset odstavit, protože je prostě dosr...
Zkrátka hledám normálního, slušného člověka který se věnuje galantům a zná je. Ví jakou potřebují péči a kam sáhnout. Zklamali mě jak soukromíni, tak fachmani tak i firmy.
Raději opravdu dám o 30% více peněz někomu solidnímu než abych všechno musel předělávat a znova kupovat. Protože teď mam chuť se na to vys.. a jít si koupit nového. Na kterého bohužel nemám díky pár idiotům :(

Tak kdo má znalosti a sílu, čas a hlavně chuť pozvolna opravit to co jiní zvorali a dát mého mazlíka dohromady. Nechť se ozve. Hledám človíčka kterému nejde tak o peníze, ale opravdu o to, aby další galoš jezdil a byl z něho budoucí veterán.

Jinak pardon za menší spam. Jinak tímto chci všem říci ať si dávají pozor na všechno, kdo vám co bude dělat na autě. A za mě vám mohu doporučit, že co jsem si na autě udělal sám to dopadlo dobře nebo aspoň lépe. Přinejhoršim když to zmrvíte tak si to zmrvíte sami a nestojí vás to peníze které by jste dali někomu jinému .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

homo15

  • Host
Booože....opravdu mam už tendenci se na všechno vys... Poslat všechny fachmany kteří se mi podíleli na "opravovaní" auta do prd...
(krom pár výjimek kteří ví co dělají jako například Pepe. Solidní chlap a hlavně expert přes galanty. Bez něj by už jezdilo o dost méně našich miláčků)

Každopádně..když vám někdo provede výměnu ramene a doprasí a zníčí čep na rameni, dobrý, dáte nové rameno a to také doprasí. Ovšem všimnete si toho až o měsíc později. Výměna spojky. Jo jasně počkejte si skoro dva měsíce pak vám to dáme. Jé hele nám zbyl šroub z převodovky, ale to neva ne. Potřebujete udělat pakny, máte je totálně sjeté. Koupím nové a hele, oni mají úplně stejnou tloušku jako ty staré. To se vám omlouvám myslel jsem, že mají být širší. No tak aspoň budu mít nové si říkám. No ani pakny sestavět neuměj, takže mi auto na ručku pro jistotu nebrzdí vůbec. Výměna ložiska, ano umím. Při výměně ložiska opět dojebáno další rameno a pro jistotu zničeno čidlo na ABS. Paradoxně když se chtěli podívat na druhou těhlici jak je to tam dělané tak domlátili i to druhé. Takže těhlice na výměnu. Vyvařovat, no problem. Já tu měl aut. To vidim, prahy na pizděs a lem. Po týdnu vykvet takže se bude muset znova uřezat a udělat celý znova. Jenže jak. Navařil to co nejdál to šlo takže když koupím opět vylisovaný lem z e-shopu tak jako před tím tak bude krátký. No pak výměna spojky na druhém autě. To se dělá tak, že tám necham poloosy. Vyndáním se zníčí. Takže se lomcovalo s převodovkou i s poloosama a jedna to odsrala. Výborně. No a mohl bych pokračovat dále.

Co tím chci říci....vyletělo oknem asi cca 20 tisíc a auto evidentně budu muset odstavit, protože je prostě dosr...
Zkrátka hledám normálního, slušného člověka který se věnuje galantům a zná je. Ví jakou potřebují péči a kam sáhnout. Zklamali mě jak soukromíni, tak fachmani tak i firmy.
Raději opravdu dám o 30% více peněz někomu solidnímu než abych všechno musel předělávat a znova kupovat. Protože teď mam chuť se na to vys.. a jít si koupit nového. Na kterého bohužel nemám díky pár idiotům :(

Tak kdo má znalosti a sílu, čas a hlavně chuť pozvolna opravit to co jiní zvorali a dát mého mazlíka dohromady. Nechť se ozve. Hledám človíčka kterému nejde tak o peníze, ale opravdu o to, aby další galoš jezdil a byl z něho budoucí veterán.

Jinak pardon za menší spam. Jinak tímto chci všem říci ať si dávají pozor na všechno, kdo vám co bude dělat na autě. A za mě vám mohu doporučit, že co jsem si na autě udělal sám to dopadlo dobře nebo aspoň lépe. Přinejhoršim když to zmrvíte tak si to zmrvíte sami a nestojí vás to peníze které by jste dali někomu jinému .-)

Ano je to pech přiznávám, ale já si v takových to chvílích říkám, že když nejde o život jde o ho*no , všude se teď vraždí, syrie, imigranti.... buď rád ,že máš takové problémy   :angel:


Offline Trewor

No ty kjavičko to nechápu jak někdo takový věci je vůbec schopnej udělat :o.
Však ramena vydržej naprostej nesmysl...leda by zničil jen prachovku.

Tohle je bohužel důsledek toho, že (nejen) učňovský školství šlo naprosto do hajzlu, nechodí se na vojnu kde by se někteří aspoň něco naučili a vůbec je tahle společnost plná šmejdů co se ostatní snaží akorát odrbat o prachy.
Proto jsem Galanta na výměnu ramen dal sousedovi - starýmu motoráři, kterej normálně dělá škodovky u kterýho vím, že umí a dělá poctivě. Jen jsem si poplet těhlice pro jednopíst a na 4 dny mu tak zacpal garáž a ostatní auta musel dělat před dílnou...tak byl trochu nasranej ^_^
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Berzelius

Tak to tě chápu,taky radši říkám že někdy je lepší si to dokonit sám.Ani já moc cizím mechošům mocnevěřím.Ale naštěstí mám kámoše-kolegu z práce, kterej je vyučenej,začínal tady kousek v pasu v zábru na motorárně repase tatrovek.liazek,avií.atd.Pak robil nějáký roky v Nissanu.Teď se sice oficiálně autama neživý..bo dělá se mnou.. ve fabrice,ale stějně pořád pofuškách spravuje auta známejm,kámošům a rodině.A hlavně je to nadšenec do japonců a aut celkově.Jezdí hobby motokros..jak jinak než s hondou..a i na ní si všechno dělá sám.Výměna pístu,repase vydlic atd. bo u těchle poloprofi-profi strojů se všechno počítá na hodiny.I když musím říct že asi nikdo jako mechoš není dokonalej,mě se na něm líbí že se umí skoro vždycky poradit.Kolikrát neměl nějakej přípravek či nástroj..no tak si ho prostě vyrobil.A hlavně se snaží si ze vším vyhrát.Ale zase větší práce mu trvají dýl(třeba moje lemy a podběhy..ale věděl že na to nespěchám) bo má furt práce  nadhlavu, co koupil starej barák na kterým si dělá z 99% sám.Ale u našich aut jak sám říká je problém že jsou to holt starý káry a podle toho se ktomu hodně servisů-mechošů chová..Bo má kámoše co má ofiko servis a ten mu sám kolikrát říká."ser na to,vždyť to pude za pár let do šrotu,já bych se stím tak nesral"


Offline Pepe

Nejsem expert přes Galanta , ale co můžu opravit a vyměnit , udělám . Pokud to naplánuješ tak , abych mohl na autě dělat i v týdnu - kromě svařování karoserie - udělám vše. Jde jen o dohodu . :mellow: 
Krátkou poloosu mám v garáži .
« Poslední změna: 29.09.2015 - 11:26:22 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

a přesně takovým mechanikům kteří říkají ser na to apodobně bych nejraději urazil pazoury. Staré autí má právo na stejnou péči jako nové. Ba naopak čím starší tím větší péči k němu je třeba, jelikož je náchylnější.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

Přišlo 45kg drobností na galanta :D
Jde se makat!!!
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

vidím tam něco jako dva výstražné trojuhelníky :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

3 nebo 4 trojúhelníky mám v garáži a nikdo je nechce   ](-: ](-: ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

Hele u Daga neni trojúhelníků nikdy dost :laugh:
Koukám, že sis koupil hever, stojky a v bublinkách je i panenka?
Tak teď s chutí do práce...
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Sir Dag

Hever tam je, jeden trojúhelník je pro otce. Žádná panenka, žádná stojka, na to tu mam trámky a špalky .-)

Ano, generálka dvou galantů. 6x brzdový kotouč, 2x dvě sady desek, 2x čep řízení, 2x rameno, 2x čep do horních ramen, 4x opravná sada třmenů + pístky k tomu atd....
Prostě generálka. To říkam pořád, že chci, aby se dožil galantík veteránských značek.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

1) Pepe..budeš mít ze mě radost. Včera mi přišel balíček s něčím užitečným :D
2) Jinak svoji haubničku měním za jinou. Byla dosti zrasená, ovšem znám šikovné ručičky a takhle vypadá polotovar .-)
3) No a dneska jsem přivezl i nárazník na renovaci. tak uvidíme co se stane
4) Tak jsme tak s Pol252 demontovali auto a ejhle. Něco na nás vypadlo ze zadního třmenu. Tak se začneme smát a Pol mi říká. Dej to na web a napiš: ZA ODVOZ :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Tak to už máš vybavení jak profiservis. :-D       Ta destička je z tvého nebo pneumatikářského vozu ?
« Poslední změna: 28.10.2015 - 10:14:59 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Pneumatikářského... Jo a ještě jedna bizardnost. Nešla ruční brzda. Ještě, aby jo když chyběl u páky ten plíšek na lanka. Ovšem u zadního kola (na tom kde na nás vypadla destička) na nás čekalo ještě jedno překvapení. Sundali jsme kotouč a ejhle, něco chybí :D
A s tímhle lidi jezdí  ](-:
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue