GalantWeb

Galant Od Roku 1997 Pár Dotazů

Offline whizz

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 37
Dobry den,
predem zdravim vse na tomto foru. Stravil jsem skoro dva dny procitanim zhruba pulky fora, to jenom pro zacatek pripadneho kamenovani ze nectu:)

Nastinil bych moji situaci - nyni mam favorita, me prvni auto a co nejrychleji se ho chci zbavit, jelikoz se v nem bojim atd. Cenove hledam auta kolem 100 000 a i tak nevim zatim kdy na to bude. Jezdim 90% v praze. Papirove jsem mel vyhledleho peugeota 206, sice stoji trochu vic, ale zere 5l, velikost idealni a neni tak stary. Po svezeni se ve dvou verich jsem byl tezce sklaman, nic moc interier a silena prevodovka. Nyni uvazuji o Galantu od 1997, jelikoz se mi nehorazne libi predek, a taky snim o EVU X, takze by to mohl byt takovy mezi-krok k nemu :) (jinak by mozna stalo za to srovnat galanta a 406tku)

Co se tyce motoru, jsem student a po Praze zivit V6 no nevim nevim, takze spise premyslim o 2.0 (nebo dokonce 1.8? moc jich neni, jak to jede oproti dvoulitru?). Kolik muze byt realna spotreba v praze? Jak je to s naklady na provoz?

Dalsi veci je, kde kupovat. V CR jich moc neni (zvlaste kdyz touzim po cerne/tmave stribrne(sede)), vyplati se teoreticky dovoz? Ctu ze je s Galanty dost problemu (spojka, prevodovka atd) vite Vy, ctenari tohoto fora o kvalitnim servisu kolem Prahy, kam je vhodne pripadne jezdit, nebo jet rovnou na prohlidku pred koupi? Rad bych mel tak nejak osetrenou vetsinu techto otazek, nez koupim...

Dale bych vam chtel ukazat nejhezciho Galanta co jsem videl, je to teda VR4 asi, nicmene jsem se chtel zeptat, zda-li by se dali nekde poridit realne (a cenove?) naprikald tyto kola + jestli se da poridit spoilerovy kit jako na obrazku. nejsem zadny hypertuzer, nicmene tohle je proste elegan! Opravdu si nemohu pomoct, naaadhera!



dekuji za pripadne reakce, mam na srdci mnoho dalsich veci, nicmene zase nechci presytit. diky a galantwebu zdar!


Offline whizz

  • Jr. Member
  • **