GalantWeb

Přestavba Automatické převodovky na Manualní

Offline brabes

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 1
Zdravím Vás všechny, s dotazem i s informaci. Mám už 3. Galanta 92-96 2.0 V6 24 110KW Vsechny puvodne s automatickou prevodovkou. Jeden jsem s nechal prestavet na manual po tom co se vysipala prevodovka. A ted je prede mnou nelehky ukol. Mam dalsiho, ktery potrebuji prestavet ma ,manual, lepe receno vymout vse z jednoho auta a dat do druheho. Mate nekdo s touto prestavbou zkusenost? Chtel bych si to udelat sam ale jsem naprosty laik v tomto ohledu. pomuze nekdo?


Offline Drak

no spíš jaké máš vybavení...tohle je komplet motor ven a dovnitř. Dodělat mezi tím spojku a její trubičky, vyměnit kulisu a tahla od řazení, tak ře spodek palubky a středového tunelu ven.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jako já osobně bych to raději hodil z mostu než se takhle dřít. Nech to zvrakovat a nekdo tady prodával žraloka V6 za 15 000. Toť můj názor :mellow:
Radouš


Offline Howler


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Řekl bych že to se dneska moc nevyplatí, auta máš v takový cenový hladině že se Ti bude jen hodně pomalu vracet investice  do toho vložená... jestli se Ti vubec vrátí ale vymlouvat Ti to nehodlám....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline droud

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 49
čaute potřeboval by jsem pro zmenu vedet co všechno je potreba pokud chci zaměnit automat na manual je mi jasny ze samotnou převodovku a spojku ale co dal setrvák,poloosi,starter??je to 1,8 benzin rok 92+ jo a bude to v bugine takže nejaky tahla a ovladaní spojky neresim


Offline Drak

jednotku motoru aby nečekala na data z jednotky převodovky :)  Pak se u některých modelů liší počet drážek na vnitřních kloubech poloos
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline droud

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 49
na te jednotce se uzemní nekterj ten pin že? nebo jsem to tak alespon videl v nekterym starším tematu a co ten setrvak je stejnej jak u manualu ?jde na nej přidelat přítlacak spojky??


Offline Drak

setrvak je jinej, u manualu je přimo našroubovanej na kliku  a u automatu je na klice našroubovanej plechovej unašeč a ozubenej prstenec ma na sobě čerpadlo automatu
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline droud

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 49
takže je to setrvak,převodovka,spojka,poloosi a spousta práce.no snad tam ten automat chvilu vidrží než se rozpadne


Offline rbshooter

ja měl na žraloku  v prdeli unašeč v hydroměniči    repas  a auto jede  a  vse  v pohodě vyměněno  za cca 6 hodin  bez toho aby musel motor ven z  auta  tak to tam nech  ty automaty ne ?
Udělat něco blbuvzdorného je docela nemožné protože BLBCI jsou strašně vynalézaví.


Offline droud

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 49
automat tam bude dokud to vydrzi bude to buggy na autoslalom kde dostane celkem dardu mam v planu sehnat preventivne náhradní



Offline grafik

tak dostal jsem takoví nápad než abych vyvařoval můj vrak tak si koupim tenhle http://auto.bazos.cz/inzerat/28417720/Mitsubishi-Galant.php  akorát že bych si tam dal můj motor s převodovkou šlo by to ?


Offline Drak

pokud pominu budoucí problém s typem motoru a převodovky v dokladech a skutečností, tak tomu nic nebrání, jen to není pouze o motoru a převodovce. Tohle už bude na svazek v motorovém prostoru a budeš to dávat do amerického modelu, který se může od japonského lišit.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline grafik

to já bych si vzal vinko z mého takže by se jenom přepsala barva ne ? kabely si taky mám  :mellow:


Offline Drak

v tom případě by to mělo jít, stejně to budeš muset cele odstrojit a přendat do jiné karoserie, tak k tomu vemeš i elektriku :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline grafik


Offline Jindřišák

Celkem pěknej, hlavne dobrej ročník. Jinak kdybys měl zájem a chtěl bys do toho větší motor, tak kamoš má doma galanta bouchlyho na zadek, ale pojízdnýho s 2.0 po generálce, převodovka by měla byt taky OK. Normálně s tím občas ještě jezdí. Chtěl by za to nějakou lidovku, ale je na tom ještě ekodan, tak leda přes invalidu. Každopadně je tam hodně součástek co byli nedávno měněny, nebo třeba i slušný elektrony.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Přidávám nějaky bližší info http://www.galantweb.com/index.php/topic,3053.msg36180.html#msg36180 asi už si ten topic viděl. Do ničeho tě nenutím, jen jsem si na to tak vzpomněl, tak jsem mu psal, jesi ho ještě má. Prej s tím jezdí, když má bávko v servisu. Jinak ty motory by měli bejt dost podobny, takže by se ti mohlo podařit rozchodit i třeba klimku, ale nevím jak je to s US verzí co pasuje a co ne. Cenu mě psal tak max 5k, ale asi by ti i slevil, když je tam ta ekodan. Navíc je tam dost dílů, takže kdybys něco pustil, tak ho máš za babku.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.