GalantWeb

Přestavba Automatické převodovky na Manualní

Offline brabes

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 1
Zdravím Vás všechny, s dotazem i s informaci. Mám už 3. Galanta 92-96 2.0 V6 24 110KW Vsechny puvodne s automatickou prevodovkou. Jeden jsem s nechal prestavet na manual po tom co se vysipala prevodovka. A ted je prede mnou nelehky ukol. Mam dalsiho, ktery potrebuji prestavet ma ,manual, lepe receno vymout vse z jednoho auta a dat do druheho. Mate nekdo s touto prestavbou zkusenost? Chtel bych si to udelat sam ale jsem naprosty laik v tomto ohledu. pomuze nekdo?


Offline Drak

no spíš jaké máš vybavení...tohle je komplet motor ven a dovnitř. Dodělat mezi tím spojku a její trubičky, vyměnit kulisu a tahla od řazení, tak ře spodek palubky a středového tunelu ven.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jako já osobně bych to raději hodil z mostu než se takhle dřít. Nech to zvrakovat a nekdo tady prodával žraloka V6 za 15 000. Toť můj názor :mellow:
Radouš


Offline Howler


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Řekl bych že to se dneska moc nevyplatí, auta máš v takový cenový hladině že se Ti bude jen hodně pomalu vracet investice  do toho vložená... jestli se Ti vubec vrátí ale vymlouvat Ti to nehodlám....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline droud

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 49
čaute potřeboval by jsem pro zmenu vedet co všechno je potreba pokud chci zaměnit automat na manual je mi jasny ze samotnou převodovku a spojku ale co dal setrvák,poloosi,starter??je to 1,8 benzin rok 92+ jo a bude to v bugine takže nejaky tahla a ovladaní spojky neresim


Offline Drak