Takže autí je docela OK co se koroze týče, ale má nějaký mouch...no za tu cenu aby nemělo že...
1) pořádně se nevrací táhlo na otvírání kapoty..ale to by se podle mě dalo rozchodit...takže nijak neřešim
2) větrák je KO...jak by to bylo s víměnou? Je to hodně o nervy? Já se pod palubkou ve věcech co k nim vedou dráty nerad hrabu
3) palivoměr nějak zlobí. V autorizovanym servisu mu prej říkali, že to je celkem běžný.. Napadá vás co to může bejt? Popřípadě kolik stojí oprava a udělal bych to sám?...úplnej lempl nejsem
4) přední nárazník si hrál na berana ale je to jen sem tam prasklyna a levej podběhovej plech je lehce ohoblovanej.
s autem se buď do něčeho nacouvalo nebo dostalo lehkou ránu zezadu. Takový ty plechy k nádrži jsou zohýbaný a je to vytrhlý z nejtů na levý straně dole(šlo by nasadit). Ale tak z 2m je to cajk a je jen popraskanej lak. + U předchozího majitele by měl mít slíbenej náhradní ale v jiný barvě.
5) jak už jsem říkal, dřevem obloženej volant, řadička a ručka...to bych chtěl vyměnit...u měnění toho obložení nejsou nějaký záludnosti?
6)jen na 15" kolech s novejma zimákama, takže nechat podle někodo zapsat 17" a koupit z nějakýho KO Sportu origo obruče.
Motor i převodovka se zdály v pohodě, brzdilo to dobře, nikde nic nemlátilo...
Otázkou je jestli se to vyplatí když tam budu muset dost věcí předělávat/opravovat?
Hlavně ten palivoměr a větrák...ten se třeba schání jak?
Díky za rady ;-)
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4