TADY JSEM OKOPČIL NÁZOR, JAK LEHCE OŽIVIT MOTOR. JE TO OD MITSIHO Z JINÉHO FORA ,CO MYSLÍTE? ostřikování filtru
(Evoman píše-
O tom jsem jeste neslysel, popis prosimte...pri-vstrikovani vody, nebo alkoholu samozrejme znam, ale roseni filtru ne.
Jinak co je dobre u turbomotoru (okamzite to prida 10 az 45 koni podle typu), to je kit primeho sani bez odporu (hribek filtr dobre znacky: K&N, Green, HKS, Perrin apod...a lestena velkoprumerova trubka do turba, akorat dat bacha na privod co nejstudenejsiho vzduchu), napr. K&N Typhoon kit prida Evu garantovanych 14.4kone...stoji to cca 300 dolacu, no a pak samozrejme otevreny vyfuck, takze pryc se vsemi katalyzatory a otevrena koncovka. A nemusi se ani nic preprogramovavat a hned je tam o cca 30 koni vic (u dvoulitru). Ale plati to pro benziny...u dieslu se cernemu kouri neda vyhnout, chce to pridat na cerpadle, nebo pridavnym boxem nebo uplne preprogramovanim.
_________________
Mitsi Předmět příspěvku: Re: "turbo"Napsal: pát čer 27, 2008 10:28 am
Ze strany přívodu vzduchu do boxu sání s filtrem namontuješ trysku ostřikovače čelního skla typu "vějíř" (tj. s vějířovitým rozstřikem proudu vody) tak, aby voda stříkala přímo na filtr. Dále budeš potřebovat samostatnou zásobní nádobku na vodu a el. čerpadlo, ať už vestavěné přímo do té nádobky, nebo "mezi hadičky", pak ty hadičky příslušného půměru a délky a el. tlačítko do kabiny v dosahu řidičových rukou. V případě potřeby prostě podržíš tlačítko a nasytíš filtr vodou. Přesycení neohrozí, neboť přebytečná voda odteče drenážním otvorem v boxu.
Výkonový efekt je citelný (nelze ho přehlédnout), přičemž je provázen i výraznou změnou zvukového projevu motoru: jako by mu najednou upadl výfuk.
Co to dělá s MAF(-em), motorem a katem, to si však raději ani netroufám domýšlet...
)