GalantWeb

více kobyl pod kapotu u žraloka

Offline likosss

zdrávím všechny!vlastnim galanta 98 2.0 TD...potreboval bych radu,jak setrne a efektivne zvysit vykon,mimo chiptuningu!!!chtelo by to vylepsit motor,ale bohuzel nevim jak...za rady predem diky!


Offline Misak

vidim TD, u skodovek se daval jiny odpor na cidle teploty. pocitac si myslel neco jinyho nez mel a ladoval tam trochu vic briket.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Drak

2.0 z 98 je ještě motor staré konstrukce. U něho moc možností není. Je u něj minimum elektroniky a vše je mechanické.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline likosss

nojo...vic briket!,ale to se zas zvedne spotreba jak blazen :'(


Offline invisibleone

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 134
S tímhle motorem se nedá dělat skoro nic, jen ho udržovat v dobrým stavu.
R.I.P. Galant '94 2.0TD


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Offline Pepe

zdrávím všechny!vlastnim galanta 98 2.0 TD...potreboval bych radu,jak setrne a efektivne zvysit vykon,mimo chiptuningu!!!chtelo by to vylepsit motor,ale bohuzel nevim jak...za rady predem diky!
Již několikrát bylo napsáno- prodat a koupit sílu- toť nejlepší investice.  Intercooler schladí stlačený air za turbem, bez turba nebo kompresoru není co chladit .  :P :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Já myslím že pokud ale chce Galanta a chce diesela tak asi moc velkej výběr není... a ten cooler mi taky teda připadá jako nejschůdnější....
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
Již několikrát bylo napsáno- prodat a koupit sílu- toť nejlepší investice.  Intercooler schladí stlačený air za turbem, bez turba nebo kompresoru není co chladit .  :P :D

TD snad znamená TURBO DIESEL ne :P

jinak plně souhlasím, pokud chceš výkon tak si kup auto který ten výkon má. jakýkoli "tuning" je finanční nesmysl. v součtu se to naprosto nevyplatí


Offline Drak

větší intercooler se rovná větší turbodíra. Jediná výhoda tohoto naftáku je , že má jakou si klapku, takže by se tam dal dát ventil
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

TD snad znamená TURBO DIESEL ne :P

Sorry Begy, to je daň za snahu o rychlou odpověď. Přečteš a neuvědomíš si jádro pudla.
  Ne, nepředělávat, raději koupit jiné auto nebo silný - jiný motor. Jakékoli úpravy jsou buď drahé nebo nic moc nepřinesou. Mluvím o ceně-přiměřené ceně auta. :'(
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline mimado

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
  • 92vs98
intercooler,pop-off a utahnout westgate a zrychleni je zaruceno :mellow:
Galoš..jedině galoš!


Offline Alik

pop-off na dizla nedas nema klapku :worried:
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov



Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
ted jsem byl v milovicích na srazu - docela to ušlo, klídek ,pohoda, žadný bordel a byli tam borci ,co si dávali do auta větší turba, sice škodovkáři, ale výkon tam byl, tak třeba to jde i na galantu.


Offline Drak

Jde to, je to jen otázka peněz.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
TADY JSEM OKOPČIL NÁZOR, JAK LEHCE OŽIVIT MOTOR. JE TO OD MITSIHO Z JINÉHO FORA ,CO MYSLÍTE? ostřikování filtru   
 
 
(Evoman píše-
 O tom jsem jeste neslysel, popis prosimte...pri-vstrikovani vody, nebo alkoholu samozrejme znam, ale roseni filtru ne.

Jinak co je dobre u turbomotoru (okamzite to prida 10 az 45 koni podle typu), to je kit primeho sani bez odporu (hribek filtr dobre znacky: K&N, Green, HKS, Perrin apod...a lestena velkoprumerova trubka do turba, akorat dat bacha na privod co nejstudenejsiho vzduchu), napr. K&N Typhoon kit prida Evu garantovanych 14.4kone...stoji to cca 300 dolacu, no a pak samozrejme otevreny vyfuck, takze pryc se vsemi katalyzatory a otevrena koncovka. A nemusi se ani nic preprogramovavat a hned je tam o cca 30 koni vic (u dvoulitru). Ale plati to pro benziny...u dieslu se cernemu kouri neda vyhnout, chce to pridat na cerpadle, nebo pridavnym boxem nebo uplne preprogramovanim.

_________________
       
 
Mitsi   Předmět příspěvku: Re: "turbo"Napsal: pát čer 27, 2008 10:28 am 
 
 

  Ze strany přívodu vzduchu do boxu sání s filtrem namontuješ trysku ostřikovače čelního skla typu "vějíř" (tj. s vějířovitým rozstřikem proudu vody) tak, aby voda stříkala přímo na filtr. Dále budeš potřebovat samostatnou zásobní nádobku na vodu a el. čerpadlo, ať už vestavěné přímo do té nádobky, nebo "mezi hadičky", pak ty hadičky příslušného půměru a délky a el. tlačítko do kabiny v dosahu řidičových rukou. V případě potřeby prostě podržíš tlačítko a nasytíš filtr vodou. Přesycení neohrozí, neboť přebytečná voda odteče drenážním otvorem v boxu.

Výkonový efekt je citelný (nelze ho přehlédnout), přičemž je provázen i výraznou změnou zvukového projevu motoru: jako by mu najednou upadl výfuk. 

Co to dělá s MAF(-em), motorem a katem, to si však raději ani netroufám domýšlet...
 
)
« Poslední změna: 30.06.2008 - 11:58:03 od robb »


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
u toho přivstřikování vody jsem slyšel, že se motor takhle celkem dobře čistí od karbonu.

co se týče MAFu nemyslím že mu to nijak uškodí, snímání je "bezkontaktní"

a u katu. no myslím že pokud bys to přeháněl může maximálně dojít k jeho dřívějšímu zanesení. Přecijen ta pára bude kat ochlazovat tedy ztratí samočistící schopnost. Ale pokud už si chce někdo takhle hrát tak už má dávno kat venku  ^_^


Offline Drak

spíš než to střikat na filtr bych zabudoval trysku přímo do sání. Ochladí vzduch a protože se voda blbě stlačuje, zvedne se i kompresní poměr. Je to vhodný pokud potřebuješ výkon na předjetí a nebo na rozjezd :-)  Existují už hotové kity na vestavbu s tryskou, čerpadlem a nádržkou na vodu

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__AEM-HD-WATER-METHANOL-ALCOHOL-INJECTION-KIT-5GALLON_W0QQitemZ180257586583QQddnZPartsQ20Q26Q20AccessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item180257586583&_trksid=p3756.m14.l1318
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)