GalantWeb

více kobyl pod kapotu u žraloka

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
teda to je pálka za tu hotovou sadu/E-BAY/. JÁ SI MYSLÍM, ŽE KDYŽ SE TO STŘÍKÁ ROVNOU NA FILTR A NE AŽ ZA NĚJ, TAK TA TRYSKA OSTŘIKOVAČE NEMUSÍ DĚLAT AŽ TAKOVOU KVALITNÍ MLHU, ŽE TU MLHU VLASTNĚ VYTVOŘÍ TY MIKRODÍRKY VE FILTRU.KDYSI JSEM TOHLE CHTĚL USKUTEČNIT A PTAL JSEM SE V TUNINGOVÉ PRODEJNĚ C.A.T. /V JEREMENKOVÉ ULICI/ PÁNA, KTERÝ BYL UŽ PRÝ DLOUHO ZKUŠENÝ TUNER A ON MĚ TO /VSTŘIKOVÁNÍ VODY/ ROZMLUVIL, ŽE PRÝ PŘI ČASTÉM POUŽÍVÁNÍ ZAČNE MOTOR REZNOUT ZEVNITŘ.MOC JSEM TO NECHÁPAL JAK TO ,KDYŽ JE V MOTORU OLEJ, ŽE TO REZNE,A TAK JSEM SE NA TO VYKAŠLAL, ALE TED  O TOM ZAS PŘEMÝŠLÝM. PS.TO S TÍM REZNUTÍM NEBYL MUJ NÁZOR.


Offline Drak

Stříkáš do motoru vodu a ne všechna se vypaří. Nějaká se vysráží na stěnách sání a pak steče a například ti můžou časem vyreznout kovová sedla ventilů. Vlhkost se dostane i do samotného bloku. něco jiného je jízda v dešti, kdy motor nasává pouze vlhký vzduch a něco jiného je, když do motoru stříkáš vodu pod tlakem. U auta na každodenní ježdění bych si to osobně nedal. Něco jiného třeba je auto na sprinty nebo jinou zábavu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
tak teda si to teda hlídat a třeba tak 5-10 minut před zaparkováním to už prostě nepoužívat.??


Offline Drak

kdyby to bylo tak jednoduché, už by to montovali v továrně  :mellow: U přímého vstřiku do sání se hlídáním doby před zaparkováním dá hodně ovlivnit. Vodou nasáklý filtr jako houba asi ne. veškerá vlhkost se odpaří jedním směrem do sání a druhým směrem do motorového prostoru nebo kam bude moc.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)