GalantWeb

Reálný maximální výkon motoru 4G93

Offline grafik

Nazdar, trochu to tu oživíme  ^_^
Chtěl bych dostat z motoru 1.8 4G93 SOHC tak 170 koní  :angel: ale bojím se že ten motor pak vydrží pár km co myslíte má ten motor šanci vydržet při takovém výkonu třeba 50 000 km ?


Offline Pepe

Myslíš jako že by byl použit jako pohon tvého vozu nin. ještě 3-4 roky ?  NE, zapomeň na to . Dvoulitry 4G63 DOHC  to je jiná kategorie , to bývali soutěžáky .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

Ach jo...co to zase vymejšlíš? :laugh:
Zeptej se sám sebe. Narveš pár desítek tisíc do toho motoru?
Lazení atmosférickejch motorů je hodně peněz kvůli pár koním a aby dobře jel ve vysokejch otáčkách tak se zabije spodek a bude se s tim jezdit pěkně na ho*** a spotřebu asi ani netřeba zmiňovat
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline grafik

Na peníze nehledím, no právě že motor co mám teď má tak 140 koní ale jak píšeš motor musím točit vysoko abych se vůbec rozjel proto potřebuji víc koní.  :mellow: Mě jde hlavně o to jestli to ten motor vydrží nebo po první cestě mě vyskáčou ventily  :-D


Offline sweetytv

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 114
Tak pokud je převodovka a spojka v cajku, tak by to chvilku vydržet mohlo, ale jak toho chceš docílit?


Offline grafik


Offline Pepe

Když nevíš co s malým výkonem , kup výkonnější motor (auto), nepředělávej motor .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline sweetytv

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 114
Tak si to spočítej
ložiska 5000,-
Pístní kroužky 14 000,-
Setrvák 10 000,-
Řemenice 2 500,-
Spousta práce, těsnení a dalších věcí okolo a dostaneš se tak na 40 000,- a tipuju výkon bude větší tak o 15-20ps? Opravdu ti to zato stojí?


Offline grafik

Ano taky jsem počítal kolem 50 tisíc   ](-:
vím že ten motor budu skládat tak rok ale i tak jsem rozhodnutý protože nebudu přece kupovat nové auto když jsem do tohoto investoval tolik peněz


Offline ondraseek

kup si ten 2,5 a nemusis ladit motor na ten vykon co tamto auto ma
Mitsubishi galant 2.0 16v 100kw +chip na 110kw sport.výfuk,sportovní filtr vložka pipercroos


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
souhlasím...počkej si na nějakého 2,5 a je to a ladit můžeš tam :) je to lepší.....a navíc počítej že pokud máš kulaťáka (odhaudju dle profilovky ;) ) tak se zachvilku rozjebou věci na kastly jako je uložení ramene, misky tlumičů....

žralok je na tom s korozivostí opravdu mnohem lépe ;) a dají se koupit ty auta i pod 20 tisíc :D ...dalších 20 dáš na poupravení a si na stejných penězích u novějšího a pěknějšího auta.....

NO PROSTĚ CHLAPE...VYSER SE NA TO!!!! jak se říká na moravě  :angel:
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline grafik

Ano 2.5 má 170 koní ale taky váží o 300 kilo víc takže jede stejně jako ten můj takže bych si nic nepomohl  ](-:


Offline Drak

Co tu bylo napsáno, tak polovina jsou spíš kosmetické úpravy. Řemenice ani odlehčený setrvačník ti moc koně nepřidá. To spiš změni průběh točivého momentu a rychlost nárustu a poklesu otáček motoru. Když už, tak sehnat DOHC hlavu a nebo MIVEC hlavu a k tomu jednotku. Pak máš 170 koní skoro bez další práce
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
rozhodně použít 4g63T (6-bolts) .. jediná chytrá cesta. Perfektní motor.. zbytek, vyhozený čas a peníze


Offline grafik

nechci turbo jedině atmosféra  :evil: ten výkon 170 koní by neměl být nedosažitelný slyšel jsem o DOHCčku kterej měl 200 koní, já ten motor postavím a uvidíme kolik bude mít koní  :mellow:



Offline grafik

turbo nechci protože bych dopadl jako všechny načipované TDIčka kterým se směju šlápnu na plyn a nic  ^_^ jinak je to víc složitější a pro předokolku bych řekl že až nebezpečné 


Offline Drak

no jedna věc je to poskládat z různých dílů a pak to i naladit a nějakou jednotkou řídit. Tu, co máš ted v autě můžeš dát na poličku v garáži :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
turbo nechci protože bych dopadl jako všechny načipované TDIčka kterým se směju šlápnu na plyn a nic  ^_^ jinak je to víc složitější a pro předokolku bych řekl že až nebezpečné

Proč se jim směješ? Nechápu to. Jak dopadly nachipované TDi?


Offline grafik

v zatáčkách ůplně nepoužitelné protože potřebuješ okamžitý výkon a né čekat až se turbo uráčí proto mají auta na rally upravené motory tak aby měly plnící tlak pořád na plno