GalantWeb

v6 cvaka na neutral, jinak ne

Offline Mike25

Zdarec,

koupil jsem nedavno 97 galanta ve v6, je tam uz i s lpg z nemecka. Vsechno cajk, prosel ted servisem, lozisko na kole, vymena oleje a filtry, ale po tom servise - den dva zpatky - mi dneska zacal lehce cvakat na volnobeh. Jinak ticho a ok, tahne to dobre..

(Doplneni: to cvakani je jenom na volnobeh bez plynu)

Mohla by to byt pripadne prevodovka? Na tu prevodovku se ptam jenom proto ze vim ze uz ma svoje.. hydrostely se samozrejme budou taky delat, ale doufal jsem ze az po dovolene..

diky za tip.
« Poslední změna: 03.07.2018 - 22:23:08 od Mike25 »


Offline Venda_K

Čau, zkus při nastartovaném motoru zmáčknout spojku. Jestli cvakání ustane, tak by to mohlo být s největší pravděpodobností vypínací ložisko spojky.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Mike25

Super, diky moc. Mam takovej pocit ze pri zmacknute spojce to fakt prestavalo, rano to zkusim.

Edit: tak jo, zkusil jsem to a je to fakt tim - tak konecne usnu :))
Venda_K diiiky moc
« Poslední změna: 03.07.2018 - 23:20:33 od Mike25 »


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 356
Jo, jistá pravděpodobnost tam je. Ale třeba v mém případě to tak nebylo. Ale na to přijdeš až když tu spojku necháš udělat



Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 356
V mém případě to bylo ložisko v převodovce.

Neznám hantýrku, ale jedna hřídel v převodovce je hnaná na volnoběh a při sešlápnutí spojky se odpojuje. Takže symptomy jsou stejný, jen nemoc je jiná. Resp. stejná - ložisko, ale jinde.


Offline Pepe

 Nejdříve by to chtělo přesně určit prostor , odkud ten zvuk cvakání přichází , pak se můžeme bavit o tom , co tam může cvakat . Jde li zvuk od motoru - od hlav a sání , může jít o zvuk magnetických ventilů vstřikovačů LPG .   Další možné zvukové efekty lze probrat až po konkretizaci místa vzniku .  --- " Cvaká mi od motoru při volnoběhu ............ ](-:  je 1 m3 a ty se ptáš po příčině .
Rozebereme a vyměníme spojku- případně ložisko , pak vyměníme ložiska v převodovce ...... ptám se proč ? Už víš odkud to jde ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Pepe má pravdu..chce to na nájezdy..lehnout pod auto a heldat odkud to jde..pátrat..simulovat onu "závadu", prostě vyvolávat onen zvuk a druhý hledá odkud se tento zvuk bere...nic jiného prostě nejde..respektive jde..Uděláš to i to a pak tamto a pak tohle..no a jsi v tom za dvacet tisíc jak nic..a může to být třeba jen povolený kryt okolo výfuku..jako to měl bývalý vůz Jeníka..a jak s tím skoro dva roky jezdil :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Mike25

Nn, zatim nevim odkud to jde a nemam to moc jak resit. Jak se vratim tak to projde servis.

Ted jeste resim ze mi nedrzi tyc radici paky na miste, dneska rano zacala radicka vyklouzavat nahoru dolu. Otevrel jsem to a jsou tam diry (na trn?), predpokladam ze to ma na necem drzet - viz obrazek.

Muzu to jednoduse rozdelat, nebo je to nejaky slozitejsi problem? - normalne bych se tak blbe neptal a rozdelal to, ale potrebuju aby to auto tedka jezdilo. Pripadne diky za tip.

Kazdy tyden neco noveho :)) snad se to uklidni.


Offline Pepe

 Páka by v tomto kloubu měla být pevná a chodit nahoru a dolu . To je snad úprava bývalého majitele nebo co . Nebo že by někdo řadil takovou silou , že vytrhl tyč z kulového čepu ?  :o
« Poslední změna: 06.07.2018 - 20:39:50 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Mike25

Jo tak to ona chodi :D bohuzel se taky protaci.. no mym razenim to nebude, radim jak stara dama z vyssi stredni tridy.

Dekuju moc za schema, mrknu na to.


Offline Pepe

V tom případě radím sehnat jiný můstek řazení i s pákou -  sir Dag
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

nam ji tu schovanou..jeste, ze to jednou za cas prectu...brzo poleti do smejlcu, kdyz se neodveze
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue



Offline Mike25

Aktualizace: ukazalo se ze to cvakani byl setrvacnik, tak se to vymeni se spojkou.