GalantWeb

LPG v galantu nejen z ekonomického pohledu

Offline Severín

Řepy. Mají tam i emise a jsou tam docela fér lidi. Když mi to ukázal, tak jsem myslel, že mě vomejou...


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak přinejhorším jeď do Horoměřic,tam uměj přimhouřit očičko.


Offline Severín

Já hlavně potřebuju, aby mi neupadla zadní náprava. Takže to beru a jde to ke klempíři. Na jedný straně mám díru na prst. Nechápu, jak to auto mohlo před dvěma lety projít STK bez závad. Nevěřím, že to takhle stačilo shnít. Asi někdo přimhouřil očko :big grin:



Offline Werewolf66

Já hlavně potřebuju, aby mi neupadla zadní náprava. Takže to beru a jde to ke klempíři. Na jedný straně mám díru na prst. Nechápu, jak to auto mohlo před dvěma lety projít STK bez závad. Nevěřím, že to takhle stačilo shnít. Asi někdo přimhouřil očko :big grin:

jj, mocny buh koroze zmakne divy...je to previt :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Banung

Koukám, že téma LPG se změnilo, na téma koroze. Jak obvyklé pro Galanty  ](-:

Japonští soudruzi to ale opravdu podcenili. Byl jsem na vrakáči pro zadní nápravnici a v místě kde jsou uchycená spodní ramena (a já to mám shnilé) je plech silný 2 až 3 mm. A to mám na mysli plech přímo okolo díry pro osu ramena. To mi přijde tedy dost poddimenzované.
Docela jsem zvědavý, jak budou ty zadní nosníky vyvařovat, protože dostat se k místu flexou bude docela zajímavé.
Pak mi zase začalo klepat pravé přední kolo, kde jsem před měsícem vyměnil spodní rameno. Ramenem to ale neni.
Bavil jsem se s jedním člověkem, co vzpomínal na svého galanta, když viděl mého. Také ho měl rád, a také ho sra... když mu upadlo pravé přední kolo na kruháči. Mě u minulého galanta pravé přední kolo také upadlo.

Prostě životnost podvozků a odolnost proti korozi je úplně v pr....
Hodlám s autem jezdit trochu dál, tak to chci mít v pořádku.

Jinak na LPG už jsem ujel asi 3000 km a celkem v poho. Dojezd mám něco přez 500 km. V německu jsem potkal Legnuma  ^_^ a to mi zvedlo náladu.
« Poslední změna: 28.04.2014 - 18:11:39 od Banung »


Offline Banung

Ještě k té korozi podvozku.
Já si celý podvozek natřu tímto http://www.sea-line.cz/ochranne-natery/18-antikorozni-nater.html
Je to ochranný antikorozní nátěr na lodě, i pod vodorysku pro styk s mořskou vodou. Když na kovu bude lehce koroze, tak je to dokonce lepší, protože tam proběhne žádaná chemická reakce. Dá se to i stříkat a další vrstva se dá aplikovat bez přebroušení, pokud se člověk vejde do daného časového intervalu. Podmínky na moři jsou výrazně těžší než na silnici, a tak pochybuji, že se bude dát koupit něco lepšího. (v běžných obchodech).
Gumoasfalt není o zabránění korozi, ten jen brání kamínkům v poškození povrchu a průniku vlhosti. Tak to aspoň chápu já.

(přiznávám, že to dovážím a zatím se to dá koupit pouze u mě, pokud to admin ohodnotí jako skrytou reklamu, tak se kaju a odkaz se může smazat)
« Poslední změna: 18.05.2014 - 20:35:50 od Banung »


Offline Pepe

A co takhle klubová sleva , když vidím ty cenovky ? ](-: ](-: ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Banung

479,- za 0,75 l mi teda nepřijde tak hrozný...

Ještě řeším žárovky. V minulém autě jsem vyměnil H4ku snad jednou z dva roky. Na galantech měním H7čky  snad co dva měsíce. Neexistuje na to nějaké udělátko? Na fabii se vyrábí nějaká odporová přechodka co snižuje napětí a životnost se výrazně prodlouží. Také Vám praskají neustále žárovky?



Offline Werewolf66

za ctyri roky mi praskla leva zravka osvětlení spz :D
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline grafik

Koukám, že téma LPG se změnilo, na téma koroze. Jak obvyklé pro Galanty  ](-:

Japonští soudruzi to ale opravdu podcenili. Byl jsem na vrakáči pro zadní nápravnici a v místě kde jsou uchycená spodní ramena (a já to mám shnilé) je plech silný 2 až 3 mm. A to mám na mysli plech přímo okolo díry pro osu ramena. To mi přijde tedy dost poddimenzované.
Docela jsem zvědavý, jak budou ty zadní nosníky vyvařovat, protože dostat se k místu flexou bude docela zajímavé.
Pak mi zase začalo klepat pravé přední kolo, kde jsem před měsícem vyměnil spodní rameno. Ramenem to ale neni.
Bavil jsem se s jedním člověkem, co vzpomínal na svého galanta, když viděl mého. Také ho měl rád, a také ho sra... když mu upadlo pravé přední kolo na kruháči. Mě u minulého galanta pravé přední kolo také upadlo.

Prostě životnost podvozků a odolnost proti korozi je úplně v pr....
Hodlám s autem jezdit trochu dál, tak to chci mít v pořádku.

Jinak na LPG už jsem ujel asi 3000 km a celkem v poho. Dojezd mám něco přez 500 km. V německu jsem potkal Legnuma  ^_^ a to mi zvedlo náladu.
Životnost podvozku je dobrá jenom nesmíš kupovat polské ramena :D já mám na originálech najeto 210000km a jsou v pohodě teda až na přední horní ramena ty už maj nejlepší časy zasebou


Offline Sir Dag

ahoj..jednou jsem rozváděl téma lpg. Ovšem né tady. Ptal jsem se kde je nejlepší co se týče kvality přestavby na lpg a ceny si nechat auto "zplanatět". Teď nastal onen slavný čas a rozhoupávám se k dané události. Ovšem už né u čtyřválce, ale u šestiválce.

Jde mi o to zda to vůbec mám dělat. Cena stavby cca 30 000. Měsíčně najeto 1 až 1.5t km. Návratnost tedy 1.5 až 2 roky. Něco stojí prohlídky, revize, pravidelná výměna filtrů atd. Má to cenu strkat do mišáka rok 98 2.5 V6.
Přestavba bude asi u lpg-kvalitně

PS: za kolik s 2.5 V6 jezdíte s plynem L/100km
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Je to dle tvé nohy - momentálně mi to ukazuje 10,5l/100km.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jeníček

Já jezdím s dvoulitrem za 11, nešetřim to. Moje přestavba byla za 21 (kamarádská cena) na tvůj V6 bych ti ho doporučil ve stejný firmě, za 26tis. Komplet včetně ventilu pod víko nádrže v ceně... Používám českej systém Magic G4, aktuálně najeto skoro 6 tis a jsem za třetinou návratnosti. Systém nezlobí a šlape jak má...
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline Sir Dag

systém je v pohodě..Jde o to jak se přestavba udělá = kvalita práce. U mě je návratnost až po 20 tisíc km. Vzhledem k ceně instalace a stávajícím cenám BA95

Proto se ptám..má to smysl...nemůže se mi třeba mišák zhroutit :(
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Mišákovi se nic nestane a dej tam system bez tzv. přímazu FlashLube . U mišáka to nemá cenu .
Ten se nezhroutí , jedině že padneš Ty . :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jeníček

Určitě se to vyplatí. Myšák ti dřív zrezne než by ho zničil LPG systém  -_-
Flashlube tam taky nemám a nic se neděje.
Kdyby tě zajímala kvalita práce tak se stav v Praze mrknout na to moje. Jsem z Vršovic.  :mellow:
« Poslední změna: 28.04.2015 - 10:33:25 od Demonient »
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline Trewor

Zvaž sám jestli si chceš auto nechat dalších pár let a najezdit dost aby se ti to vyplatilo.
Každopádně LPG systém se dá z auta vyndat a dát do dalšího tak je to s tou návratností zase trochu jinak.

A když už se to nakouslo téma alternativních paliv
Kdo jezdí na E85, tak v jakým poměru to mícháte s benálem?
Benzínu je nějaký množství(mimo těch 15% v E85) třeba, jinak to lambdy změří jako chudou směs a přidaj palivo, bude to žrát víc a smysl levnějšího paliva je v čudu.
Zatim zkusim jen málo lihu kdyby to pustilo nějakou špínu ze pal. systému. Nechci si zadělat na trable co si prošel Franta i když mam nádrž krásně čistou a bez koroze.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

Franta si nezadělal na problém etanolem , nádrž zevnitř zrezla vlivem zvodnatění benzínu , protože auto dlouho stálo ve stodole a nikdo s ním nejezdil .  V letních měsících můžeš jít až na 50% benzin - etanol , ale kromě pročistění sacích ventilů a spalovacího prostoru válců , nic nezískáš . Ověřeno . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001