GalantWeb

Přední Ložisko

Offline Misak

Zdravím všechny,

Od pátku jsem čerstvým majitelem Galantika 94 a během prvních 1000 km zatím maximální spokojenost.
Mám ale problém s předním ložiskem, které nechutně hučí a potřebuje urgentně vyměnit.
V Mitsubishi mi řekli za nový asi 6000 bez práce a že to je i s nábojem. A taky že bude problém to sehnat.
V obchodě s náhradními díly zase že to stojí do 3000 i s prací (ložisko bez náboje).
Kdo máte již s touto maličkostí zkušenosti, prosím ozvěte se. Přeci jen 6tis+práce nebo 3tis s prací je trochu rozdíl, ale nevím jak je to s tím lisováním ložiska atd.
Předem díky za všechny rady a zkušenosti.
 
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Pavel

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 109
Ahoj, podívej se sem: http://www.automatejcek.cz/eshop.php?est=p...sti&id=H15025JC a podle mě si ho vyměníš i sám... Mnoho zdaru.
 
Galant 1,8 GLS, 88ď


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
taky se chystám na výměnu předního ložiska na Gal.2.0 V6 24V Je nutné rozebírat celé Ústrojí?Podle mě jde ložisko stáhnout jen stahovákem a pak opatrně naklepat a stáhnout šroubama.kt eré jsou na nápravnici.Poraďte někdo,aspoň zhruba postup.Dík i za Misaka
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline jirka

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 442
Výměnu mám za sebou i s prací cca 4000,- Kč.
(Galant 99'-2,0 prodán)
Honda Accord 2,0 i-VTEC,114 kw


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
taky se mě zdá že začíná pomalu hučet pravý přední ložisko. Koukám že vypadá hodně podobně jako zadní. Ty jsem měnil obě a kupoval je v SKF za cca 3000 kus
« Poslední změna: 14.07.2006 - 09:19:55 od Begy »


Offline Pepe

Předek jako zadek. Sundej brzdič,matici hřídele náhonu, 4 upínací šrouby
a bez stahováku vyklepni staré lož. Pak nasaď nové a dotáhni šrouby.
Nasaď a dotáhni matici hřídele náhonu a na konec nasaď brzdič.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Takže i zadní ložisko si vyměním Úplně sám?
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pavel

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 109
To Benytrans: My máme na našich autech jiná ložiska ( teda alespoň já jo). Do zadního bubnu patří ložisková sada VKBA 713 výrobce SKF, cena cca 700 peněz bez daně. Do čtrnácti dnů budu měnit LZ ložisko, dám vědět jak to dopadlo.
Galant 1,8 GLS, 88ď


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
OK, to by bylo super, mohl bys pak poslat i nějaký foto jestli bude  ;)  
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pepe

Pokud si vzpomínám, tak Galant 88-92,má zadní ložisko kuželové.
Výměnu náboje jsem popisoval pro Galant 92-97. Dík.
Přední ložisko je cca 40mm široké s děleným vnitřním kroužkem.
Utahovací moment : Přední  120 Nm
                                 zadní   bacha - je kuželové. :omg:




[span style='color:red']Galant 2.0  '93[/span]
« Poslední změna: 15.07.2006 - 22:40:10 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline BlackJack

Chlapci ... asi mě bude čekat výměna pravého předního ložiska. Ptám se, jestli se vyplatí koupit ložisko značek ASHIKA nebo Starline či MAXGEAR ?
Néé že bych byl žgrgla, ale jestli se vůbec vyplatí? Má s tím někdo zkušenosti ?
Na levém kole sem už měnil SKF VKBA3307 - což je přebalený originál KOYO. Cenově cca 2000Kč. A drží už zhruba 100.000km.

Co vy na to ? Jsou nějaké zkušenosti ? :roll:

Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Pepe

Timken, SNR, SKF -  osvědčená kvalita pod značkou KOYO . Vyplatí se.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Bayern

Jen je potřeba  vědět  že ty čtyři  upinaci šrouby jsou  z druhé  strany  takže tam  nedáte  ořech... jak to vyřešit  ? Zavazi tam  ten kloub


Offline Pepe

Demontovat matici náboje , kulový čep horního uchycení těhlice a tu odklonit . Poté poloosu vysunout z náboje a demontovat náboj samotný . Pak stáhnout  a nalisovat ložisko a nasadit na těhlici .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kouba96

Demontovat matici náboje , kulový čep horního uchycení těhlice a tu odklonit . Poté poloosu vysunout z náboje ...

Vyklonit těhlici tak, aby šla poloosa vysunout, jde docela na prd. Tuším že jsem měl tu poloosu jenom povysunutou, ne úplně venku a ořechem jsem se tam dostal krásně.


Offline Bayern

díky kluci  :angel: ještě má strach jak dám spátky to ozubené kolečko - snímač otáček ?  :mellow:


Offline Venda_K

Ozubené kolečko u ložiska? A.B.S. kroužek. Hlavně ať ti nepraskne. Hodně štěstí.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

Ozub u homokloubu - naklepnuto kladivem (bronzí nebo duralem) .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Aurvang

Ahoj, neválí se doma někomu přední ložisko? Koupím.
A obecný dotaz, s jakými firmami máte dobrou zkušenost? :)