GalantWeb

Kabeláž

Offline Jindřišák

Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jak by šlo ověřit kabeláž od čidel na autě. Kamoš měl eclipse na GO motoru a po složení nešlo nakopnout, zkoušel si pučit všechny různý čidla a senzory kromě ŘJ a žádná změna. Když jednotku zrestartuje, tak do cca 20s nastartuje, pak cvakne nějaké relatko vedle ŘJ (nejspíš od check engine) a motor nejede. Zkoušel vyblikat chyby a vyjelo mu tohle:

Code 13 Intake Air Temperature Sensor
Code 14 Throttle position Sensor (TPS)
Code 15 SC Motor position Sensor (MPS)
Code 21 Engine Coolant Temperature Sensor
Code 22 Crank angle sensor
Code 42 Fuel pump

Dle mého názoru nemůžou být všechna čidla mrtvá, jen bude problém v ŘJ nebo někde v kabeláži, tak se ptám, jestli by šlo nějak proměřit některé čidlo přimo na konektorech jednotky nebo na OBDI konektoru, aby měl záruku, že do jednotky data jdou a je teda vadná. Jednotku už sice koupil, ale ještě mu nedošla a nemá záruku, že bude pasovat, protože se vyrábělo více druhů.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Jednotka mrtvá není , proto diagnostikuje motor .  13 - váha vzduchu , 14 - nastavení polohy klapky, 15 - krokový motor bypassu, 21 - teplota motoru , 22 - čidlo klikové hřídele , 42 - palivové čerpadlo .
Jestli auto jezdilo na tuto jednotku před GO , tak musí makat i po GO . A kabeláž  i s čidlama jde proměřit . Manuály k motorům jsou na webu - zadej typové č. motoru a stáhni si manuál a měř.
Je možné že jsou špatně nasunuty konektory  - ale jednotka hlásí kde má motor chybu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001