GalantWeb

Na zasílání obrázků při chatování

Macko · 1101 · 285978

Offline Venda_K

Prahy jsem dělal před 5 lety se zadními lemy.
« Poslední změna: 05.05.2018 - 19:25:29 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Venda_K

Pěkný,ale ten lem je asi na výměnu.
Mám je oba takhle, ale zkusím je zachránit a uvidím ;) Na levé straně jsem se o něj pár krát chytil bruskou ve které jsem měl ten kartáčový kotouč. Jen se ohnul a neulomil (kleštěmi jsem ho srovnal). Takže je pořád tvrdý. Vibrační brusku doma mám a lamelové kotoučky do úhlové brusky taky. Uvidíme co mi budoucnost přinese :)
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Venda_K

Jestli už nebude zevnitř K.O.?
Myslím si že máš na mysli ten vnitřní plášť, který se právě v tomhle bodě sjednocuje s vnější karoserií. Vlevo jsem tam dal před 5 lety gumu, kterou se lepí autoskla, jenže jí bylo množství tak akorát na tuhle stranu. Na tu druhou jsem musel použít lepenku (ipu) :'( Sere mě to do dneška, ale jak jsem brousil tak nevypadají špatně. Tedy na pravé straně, nahoře, se po broušení objevili dvě dirky cca 1 x 1 cm. S nimi si poradím a zítra vyfotím, aby byla představa o co go.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Venda_K

To jsou ale ....... . Myslel jsem si že s tím budu bojovat více. Že bude přilepen, ale to ne. Jen přibodován.  ](-: ](-: ](-: Proto nám to v těchto místech tak rezne.
« Poslední změna: 06.05.2018 - 10:39:40 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Venda_K

Pro tebe Robe.  :kiss: To je ta strana s tou ipou. Ta dirka se vyvaří.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

 Klobouk dolů . takhle se do kastle ještě nikdo nepustil . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Venda_K

Klobouk dolů . takhle se do kastle ještě nikdo nepustil . :mellow:
Mám zdroje, tak je hodlám využít. Co na tom je? Odvrtat, vyndat, nakreslit, nechat vypálit, ohnout ve svěráku, přivařit zpět.  :mellow: A ještě to hodlám udělat tak z 2,5 či 3mm plechu.
« Poslední změna: 06.05.2018 - 11:24:56 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Venda_K

Tady jsem ještě slíbil Koubovi fotky prahů. S příchytkami. 9ks obou příchytek.  :mellow:
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Venda_K

Základem je si vše pořádně nakreslit.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031



Offline Venda_K

Tak skoro připraveno pro řezání, už jen předělat do souboru, který mašina přečte.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Venda_K

No,některý fotky jsou dost unikátní.
Které například myslíš?
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Venda_K

Zase pár blbostí. První byl pouze překreslený a ten druhý je už upravený tak, jak mi to vyhovuje. Viz. obr. finální verze.
« Poslední změna: 06.05.2018 - 21:39:38 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031



Offline Venda_K

Ten lem/práh zevnitř.
Není to ve špatném stavu co? :) Stojí za záchranu !!! Že?  :angel:
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Stojí,to jo,ale pak tě nesmí nikdo nabourat,Pepe a jiní,by mohli povídat.