GalantWeb

Kotouče ATM

Offline Loser

Hlavně záleží jestli máš 256mm kotouč a nebo 276mm. Přestně nevim jak je to s těma rokama, ale jestli nemáš Sporta tak by jsi měl mít 256mm, ale tim si nejsem jistej. S tim ABS mi to přijde jako nesmysl, nikdy sem nic takovýho neslyšel. Takže by jsi měl mít tyhle kotouče http://autodily.mjauto.cz/mitsubishi/galant-vi-ea_/2-5-v6-24v-ea5a_120/brzdovy-kotouc/DF1443.html . Já vzal ty Herth+Buss Jakoparts, za tu cenu jsou parádní a desky jsem vzal taky Herth+Buss. Celej předek mě vyšel asi na 2300,- i s poštovným  :D


mam tam ty vetsi kotouce, takze bych vzal teda asi ty TRW, co jsem tam daval (kdyz uz teda na to nema ABS zadnej vliv). Netusite teda nekdo, jaky desky k tomu pasujou? (myslim rozmerove ... treba z techto http://autodily.mjauto.cz/mitsubishi/galant-vi-ea_/2-5-v6-24v-ea5a_120/brzdove-desticky.html )
I'm a loser baby, so why don't you kill me...


Offline Hoody

Nevim jak u tebe, ale ja mám 276mm kotouče na 2.0 litru a pasujou mi tam tyhle desky http://www.autodily-cardo.cz/brzdovy-system/sada-brzdovych-desticek-trw-gdb1126-mitsubishi-pajero/...
jezdím za LPG ;)


Offline Pepe

Pro 276 mm dvoupístek jsou desky 150mm +- 0,5mm  :angel: :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Berzelius

A to vám fakt i ty 276mm velký kotouče málo brzděj? :angry:
Je mi to nějaký divný, když je to v podstatě max rozměr co jde do 15" kol a na offroadech kde to brzdí 2t a někdy i o dost víc tak jsem se nesetkal s tím, že by to málo brzdilo...teda tam kde byly v pořádku a nebyly obutý nějaký 35"+ široký drapáky. To v nějaký vyšší rychlosti neubrzdí nic. Ale 33" allterainy na 2t autě takhle velký brzdy probrzdí jak nic.
Neni tam nějakej slabej posilovač? Co tam dát nějakej pořádnej?

No nevím jak 276mm, ale moje 256mm na dvou litru mě o proti jinejm autům připadaj brzdy vlažnější, uvidím až vyměním kotouče.Co sem tam měl nevím jen destičky ATE a sou jak nový ale už mám doma komplet Brembo max na předek + desky brembo..normal a do zadu kotouče Brembo standart + ferodo premier..ty mě tam furt zůstaly v zánovním stavu tak je tam nechám.Ale i co sem četl odborné recenze na galíka tak psali "slabší brzdy".
Posilovač bych řekl že na brzdnej účinek nemá takovej vliv,spíš jen pocitově že nemusíš nohou vyvinout takovou sílu, spíš bych řekl Hlavní brzdovej válec že bude mít na brzdnej účinek mít větší vliv ne??


Offline Loser

Pro 276 mm dvoupístek jsou desky 150mm +- 0,5mm  :angel: :mellow:

takze na dvoupistek a kotouc 276 by sedeli tyhle TRW desky? (nebo by snad byly lepsi ty Bremba?  :roll:)
http://autodily.mjauto.cz/mitsubishi/galant-vi-ea_/2-5-v6-24v-ea5a_120/brzdove-desticky/GDB1126.html
A to cidlo opotrebeni je tam potreba? Jak to vlastne funguje?
I'm a loser baby, so why don't you kill me...


michal95

  • Host
Ty desky musí mít kolem tech 150 mm jak říká pepe +/- 0,5 mm . S tím senzorem opotřebeni i nelam hlavu. Bud máš senzor opotřebení akustický - je na desce takovej plíšek a až se sjedou desky tak se začne dotýkat kotouče a bude vydávat zvuk. druhá možnost je že má kontrolku opotřebení brzd. desek a funguje to tak že až se sjedou desky tak se propojí obvod a rožne se ti kontrolka na palubce. Já myslím že je jedno protože až budou sjetý desky tak i kotouče budou kaput.  A je lepší když si desky i kotoče vezmeš od stejného výrobce  :mellow:


Offline Pepe

No nevím jak 276mm, ale moje 256mm na dvou litru mě o proti jinejm autům připadaj brzdy vlažnější, uvidím až vyměním kotouče.Co sem tam měl nevím jen destičky ATE a sou jak nový ale už mám doma komplet Brembo max na předek + desky brembo..normal a do zadu kotouče Brembo standart + ferodo premier..ty mě tam furt zůstaly v zánovním stavu tak je tam nechám.Ale i co sem četl odborné recenze na galíka tak psali "slabší brzdy".
Posilovač bych řekl že na brzdnej účinek nemá takovej vliv,spíš jen pocitově že nemusíš nohou vyvinout takovou sílu, spíš bych řekl Hlavní brzdovej válec že bude mít na brzdnej účinek mít větší vliv ne??

Pro tvého Galanta mám jednu radu - vyměň i brzdové hadičky a rozbiješ si čumák o volant . ](-: Vše je spuchřelé a skrze hadičky moc kapaliny nejde , vlastní zkušenosti . :mellow:
« Poslední změna: 12.04.2013 - 18:54:10 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Berzelius

Tý jo vidíš pepe, dík za tip..na pravé straně mám špatnou tu prachovku na čep       (u brzdiče) ale pořád sem přemýšlel co vzít k tomu aby se to poštovný vyplatilo..už vím hadičky :laugh: :-D Akorát čím víc se vtom autě hrabu ..tím víc kupuju "preventivně" dílů a začíná to lést do peněz. ](-: ](-: Proč nejsem ten typ co mění kotouče až sou jak papír a jen to nejnutnejší aby se to auto hýbalo...ale né to já furt "no tak když už to dělám tak vyměním tohle, no a to už bude beztak starý to taky" atd..a od výplaty k  ](-: :-Dvýplatě


Offline Drak

a když dáš i opletený hadice, aby se při brzdění neroztahovaly, tak tak to taky slušně změní brzdný projev :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Berzelius

a když dáš i opletený hadice, aby se při brzdění neroztahovaly, tak tak to taky slušně změní brzdný projev :)
 

No jo ale kde bych to mohl sehnat takovou specialitu??Aby 100% pasovala??


Offline Drak

no v českých obchodech jsem je hotové neviděl, tak si je nechat vyrobit na míru a nebo třeba

http://www.ebay.co.uk/itm/Goodridge-Stainless-Brake-Hoses-Mitsubishi-Galant-2WD-/300538680140?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45f980534c

ale není to zrovna levná sranda
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Berzelius

Můj ty bože :o :o no raději dám přednost pepeho radě ale i tak dík..jak budu dělat mýšu na závody hned je beru..jo a jak změním zaměstnání na nějaký lukrativnější..třeba politik :evil: :laugh:


Offline Berzelius

Tak jak sem měnil kotouče atd, tak sem zjistil že tekl(rosil se) levý zadní brzdič a to způsobilo mé zavzdušnění a tak sem se rozhodl že ho sundám a koupím novej (už sem to vzadu jednou repasoval asi ne moc dobře a nemám na to nervy) a tak si říkám vezmu i s novou hadičkou..Pepeho rada ](-: ](-: Ńo a jak su šikovnej tak sem strhal pomalu tu převlečnou matku..(holendr či jak) nu..pak sem zkusil chytit to velkým hasákam a precizně jsem to ukrotil hned u té matky ](-: ](-:.No tedy otázka co teď je možý někde koupit tu matku a zapravit(zalisovat) ten konec???mělo by to vyjít, zkrátil jsem to jen na délku té matky


Offline Daneczek

Mě se jednou povedlo strhnout závit na odvzdušnováku zadnich brzd u octavky  :mad: naštěstí to šlo zachránit, vyvrtat větší díru novej závit a dat tam vetší normální šroub, ale už to taky nebylo nejlepší a když jsem pak po 3 mesicich odvzdušnoval brzdy kdyz jsem menil predni desticky tak jsem mel strach ze ten novej zavit strhnu taky protoze to neslo už ani poradne dotahnout  :D


Offline Pepe

Všechno se dá opravit když nespěcháš . Prodává se sada na opravu nebo výrobu brzdtrubek - koncovky . Dá se též vyvrtat 5 mm dirka do spoje dvou ocelplocháčů 15 x20 mm a udělat věčším vrtákem zápust  o vrchúhlu 90°. To pak nasadíš na trubku a důlčíkem roztáhneš její konec - ale předtím tam musíš nasadit onu matici .
 www.uni-max.cz   :mellow:

www.uni-max.cz/sada-pro-upravu-brzdovych-trubicek-hs3215/d/

Příště udělej foto , ať víme co se podělalo .
« Poslední změna: 16.04.2013 - 21:05:37 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Berzelius

Tu je foto a dotaz: Když bych chtěl tu trubku měnit je někde po cestě spoj nebo se to musí oddělat přímo od abs?? jde mi o délku když bych to musel odstrojovat po celé délce tak nejdřív nechám udělat tam na konci jak sem to zlomil tu koncovku a časem bych ty trubky vyměnil..prej to není na škodu ale nemám čas se stím srát..bo to mám venku na zvedáku
« Poslední změna: 17.04.2013 - 18:53:02 od Berzelius »


Offline Pepe

Jestli to dovedeš opravit - tak jak to je - oprav to a nech udělat novou z mědi . Spojku nikde nemá , napojuje se na rozdělovač za motorem . :mellow:   Ale tam stačilo tuto matici jen držet a točit hadicí (šroubem na hadici ) .
« Poslední změna: 17.04.2013 - 19:08:36 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Berzelius

Však to sem robil ale bylo to vsobě tak zarezlý že sem ten šestihran shobloval..ven si že na hadici máš 17klíč a ta matička holendru je 10 a ta převlečná matka byla srostlá s trubko..i ve svěráku sem měl problém to rozpojit :evil: Ale že sem šikula o tom není pochyb ](-: ](-:


Offline Berzelius

Jinak kluci kdo máte žraloka s 256mm kotoučema na předu a chcete Brembo max pasujou akorát je v katalogu najdete pod Galant IV (hranatej) proč to nevím ale pasujou jak ... no vy  víte  -_-


michal95

  • Host
Někdy jsou fakt trubky zarostlé...ale někdy taky stačí pořádně agresivní odrezovač a klíč na brzdové trubky - tím klíčem se nedají hrany zhoblovat  -_-