GalantWeb

Přes zuby

Offline Jindřišák

Ahoj, dám sem asi hloupý dotaz, ale mám problémy s převodovkou a taky trochu hluboko do kapsy. Ted sem se rozhodl vyměnit ramena na celé přední nápravě a nerad bych tuto opravu odkládal, nebo mi brzo upadne kolo.. Hledám nějaké levnejší řešení. Problém začal po výměně oleje. Koupil sem auto z bazaru a dal se do výměny náplní, bohužel i do převodovky (že sem si neurazil prsty). Nastalo okamžité zhoršení řazení dvojky (občas přes zuby). Měsíc sem to trpěl a pak olej vylil (vypadal jak kdyby tam byl 15 let) a nalil tam předpisovej olej podle mitsubishi (mobil, nikoli diaqueen). Zlepšilo se to, auto zase řadilo jako nový, ale jen chvilku. Spojka dle mého názoru funguje jak má. Předpokládám, že mi odcházejí synchrony. Ted už to je ale horší a horší. Za studena zařadím jen s velkou silou (to bych ještě vydržel) ale jakmile se zahřeje, začně řadit občas přes zuby, nejdřív jen dvojka, pak trojka a dneska se ozvala i čtyřka. Napadlo mě koupit jetou převodovku, ale to by taky mohla být oprava jen na chvíli a taky to není zrovna levná zaležitost. Asi se zeptám hloupě, ale jde s tím něco dělat, nebo sem zralej na výměnu převodovky/synchronů? Zaráží mě, že by začali ty synchrony odcházet tak rychle po sobě. Ještě taková zajímavost, vyměnili jsme si s kamošem na den auta, celej den s tím jezdil, pak sem do toho sedl a řadilo to nádherně, asi nejlíp, co sem zažil, že by se tak zahřál ten olej?
« Poslední změna: 17.10.2009 - 22:10:42 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Taky sem na to koukal jak tele na nový vrata když sem si galoše koupil. Musí si na to člověk zvyknout. Hlavně řadit pomalu a v klidu. Rychle to nejde, nebo jen přez zuby. Závodní převodovka to není
Radouš


Offline Jindřišák

Dneska sem s tím jel asi 20 km od karosáře a snažil se řadit v klidu, podržet to chvilinku na neutrálu a opravdu, ani jeden zlý zvouček, asi to vážně chce trochu klidu na to starší auto. Jen se chci zeptat, nevadí, že jsem tam při výměně hrkl místo 1,8l asi 2,0l oleje? + tam možná ještě zůstala trocha toho původního..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Taky sem na to koukal jak tele na nový vrata když sem si galoše koupil. Musí si na to člověk zvyknout. Hlavně řadit pomalu a v klidu. Rychle to nejde, nebo jen přez zuby. Závodní převodovka to není
Naučtě se meziplyny a budete koukat, jak rychle se dá řadit nahoru i dolu...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
to není starým autem. To je vadnou hlavou vývojáře a neschopností testovacích jezdcú. Copak to necítil že to ředí na hovno?
Radouš


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
To je problém jen s kulatym modelem, nebo jsem měl na dvě převodovky takový relativní štěstí???
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

to není starým autem. To je vadnou hlavou vývojáře a neschopností testovacích jezdcú. Copak to necítil že to ředí na hovno?
Ty si snad myslíš, že u auta, co má najeto 30.000km poznáš, že to bude ve 140t km špatně řadit? Problémy s řazením a převodovkama maj všechny mitsubishi, co znám...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Pepe

Nedávno jsem četl ma megaherzforu člámek od Mitsi-ho - a dávám mu za pravdu . Když řadíš , tak na dvakrát a nech jednotce čas na přestavení hodnot . Je tam opravdu pěkné počtení o Galantech .
 Ale chci se zamyslet nad přev. olejem PP80 nebo PP90 . Jedná se o ropné oleje s výbornou viskozitou, kterou naše afta potřebují pro tiché řazení . Stejně jako DIAQUEEN - taky mineral oil, ve třídě GL4 , jenom teplotní hodnoty jsou udány na horní hranici . Vím že jsem napsal nedávno -"do mišáka PP90 ????? " ale hledal jsem zařazení oleje DIAQEEN pro manuální převodovky  75W90 a zjistil z nálepky že se jedná o mineral-ropný produkt ve třídě GL4 . tak proto mě napadla myšlenka olejů řady PP80/PP90 .Protože sinťáky tak výborné vlastnosti přenosu tření - viskozita-ve třídě GL4/GL5 nemají, proto používá MMC oleje DIAQUEEN 75W85 /75W90.  :kiss: ^_^
 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Ty převodovky byly nahovno už jako fungl nový stejně jako ochrana zadních lemú. Jinak k tomu autu nemám nejmenší výhrady. Jsem s ním naprosto spokojenej
Radouš


Offline Ghost Buster

Jo souhlas.

Na mým žraloku je najeto už 240 000, ale převodovka zatím drží, myslím, že je zatím bez oprav (alespoň předchozí majitel s ním najezdil cca 140 a nic na ní nedělal).

Slabý zvuk "přes zuby" (Nebo spíš pocit v ruce na páce) se ozývá pouze za studena při řazení 2 -> 3. Jinak pohoda. Chce to řadit v klidu.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jasně. Chce to řadit v klidu. To auto není sportovní nářadí i-když svižnou jízdu nepopírá. Spíš ji vyžaduje
Radouš


Offline tomasssr

Benytrans: To není problém jen kulatých galantů,ale aspoň co já sem řídil tak všech modelů  od roku 88 až po 03. U žraloka 99 jsem měl měnší problém za studena s dvojkou a trojkou a u 92 mám problém hlavně s jedničkou,dvojkou a zpátečkou,ale taky oba galanti měli najeto k 200tis. a původní spojku,což si myslím že taky může mít vliv na to řazení.
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw