GalantWeb

Vyfuk

Offline Ricardo

zdar chlapi,chci predelavat vyfuk protoze je uz shnilej,na Galant 2.5.Co by se stalo ze bych tam nedal stredni dil tlumice a vyndal i katak a vse nahradil trubkou a dal jen zadni tlumic?Diky


Offline Howler

trcochu jsem se tím vyfukem na své 2.0 V6 zabýval a určitě bych nic závratneho nedělal za dosažením vyššího výkonu. Určitě KAT nechej, jen u turbových motorů to má smysl, tobě by to dělalo neplechu a střední díl jsem nechal s tím že jsem vyřezal středovej tlumič a nahradil ho Rezonátorem stejného průměru. Kdyby ti šlo o výkon, tak smysl má nerez, ale tím bys přeplatil hodnotu auta. Od svodů až po konečný tlumič.  :P


Offline Pepe

Za nerez trubku 60,3x1,5 mm/4000 mm  a 2 kolena jsem dal 1120 kč.   Když už , tak bez rezonátoru , nepotřebuješ vibrátor , že ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Howler

co jsem četl tak rezonátor právě vibrace pohlcuje. Nj ale co ty svody  :D


Offline Pepe

Svody se dají svařit ze segmentů , ale snad o svody nejde . A i kdyby , změřit trubku a kolena a svařit .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Howler

říkaš to jak by to bylo to nejjednodžší Pepe, ale vufuk je jedno velké laborování :o


Offline Pepe

Bez velkého laborování - nařezat a svařit kopii potrubí .   Nepíši o výrobě speciál svodů pro V6 , tedy motor 6A12 nebo 6A13 .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Ricardo

 chci tam dat rezonator a katak ven,nevim co by to delalo


Offline Pepe

Vyndej kat a vsaď rezonator , pak uvidíš co to dělá a popíšeš galanťákům své pocity a návod . ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Ricardo

no ja jen aby to nedelalo nejakej bordel?


Offline Pepe

Před lety jsem v Praze Kbelích potkal a slyšel Galant V6 2,5l s rezonátorem a řeknu vám -- raději si poslechnu klasický výfuk než tohle . To, jaký zvuk z toho vycházel nepřipomínalo šestiválec ani motor Cobry ale něco hrozně zparchantělé . Nevím jak se o tom vyjádřit .Vím, že laborovat se svodama aby se pěkně poslouchali není jednoduché - na to existují laborky a extra soft -nnení to jen vložit trubku a jet .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Ricardo

no jen abych to vse upresnil.chci zachovat svody,vyndat katak a stredni tlumic nahradit rezonatorem a zadni tlumic zachovat ,tak snad to bude takhle dobry


Offline Pepe

http://tuning-individual.cz/tuning/section-blog/28-jak-na-tuning/60-rezonator-vyfuku-tuning

Já doplňuji - kolik inženýrů se zaobíralo u Mitsubishi konstrukcí celého potrubí v závislosti výplachu válců a spotřeby  ? Tuneři si myslí že nikdo . :-D   Ale to je jen můj názor.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

no jen abych to vse upresnil.chci zachovat svody,vyndat katak a stredni tlumic nahradit rezonatorem a zadni tlumic zachovat ,tak snad to bude takhle dobry
Tohle ale nejčastěji vede jen k tomu, že budeš mít hlučnější auto.
Jak už kluci psali, u atmosférickejch motorů pokud takhle snížíš odpor vejfukovýho potrubí tak můžeš i zhoršit chod motoru. On potřebuje nějakej odpor pro správný vyprazdňování.
Nejbezpečnější zásah je odstranění středovýho tlumiče. Kat a zadní tlumič to nějk utluměj a odpor klesne a a nějaký 000prd
U turbomotorů už je to v pohodě - Pro běžnej provoz nechat kat nebo dát větší či víc průchozí a trubka ven
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

říkaš to jak by to bylo to nejjednodžší Pepe, ale vufuk je jedno velké laborování :o
Asi takhle:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Howler


Offline Ricardo

Huraa tak vyfuk udělany,hned jiny zvuk a jinak jede.Ted bez problemu jsem to zkusil jet a v poho 230.Diky kamaradovi: