GalantWeb

co na nej rikate??


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Urcite ty upravy razantne zvedly vykon a zlepsily jizdni vlastnosti.....
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Pepe

Tyč je "jako obvykle" dobrá věc , ale mezi světla vsaď znak mustanga a Ford tě bere všemi 10-ti :laugh: :laugh: :laugh:   :D , jinak dobrý. -_-
« Poslední změna: 23.05.2007 - 15:08:52 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline BAD

http://www.galantweb.com/galantweb/modules/coppermine/index.php?cat=10236

nenech si kazit rdost- každej má jinej vkus určitě je za tím dost práce už jen aby měl kolem 500PS a začne to bejt zajímavý  :D
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Neni to zly, jen bych jeste udelal neco s tim zadnim naraznikem...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline a-l-d-a

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 157
se zadnim naraznikem bych neco udelal,ale nema to cenu kdyz tam je tazne a pouzivam ho nekdy, vykon to bych chtel zvednout.Ale zas to nechci nijak moc upravovat protoze s tim jezdim kazdy den akorat kola nejake slusive by to chtelo a mozna folie na okna. znak fordu vubec tam nebudu davat ten by se mi tam nelibil zustane to jak to je ne kazdy to auto musi poznat co to je za znacku a tak :mellow:


Offline Pepe

Berte to s nadsázkou, auto se líbí. Něco na porovnání:http://www.obrazky.cz/?q=ford%20mustang%20gt&filter=1&s= :laugh: -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Tyč je "jako obvykle" dobrá věc , ale mezi světla vsaď znak mustanga a Ford tě bere všemi 10-ti :laugh: :laugh: :laugh:   :D , jinak dobrý. -_-

Moje řeč, zakázal bych dělat takovýhle úpravy s galantama....
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline a-l-d-a

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 157
Moje řeč, zakázal bych dělat takovýhle úpravy s galantama....

a proc jako?? to je kazde ho vec snadne??


Offline Pepe

a proc jako?? to je kazde ho vec snadne??
a-l-d-a, nesmuť, neber to tak vážně.Je to jenom bledá závist, nemoct zainvestovat do tuningu.
Co se týče zvýšení výkonu motoru, budeš muset zainvestovat víc a koupit 2,5l V6 24V, nebo
Galant VR4.   ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline a-l-d-a

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 157
na motor nejsou zatim finance tak se spokojim zatim s tim co tam je


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
a proc jako?? to je kazde ho vec snadne??

No nejak me nenapada nic co by me k necemu takovymu vedlo (podotykam ze je to jen mym jiným pohledem na vec a jinym vkusem)
Upravy typu dam si tam naraznik kterej na rozdil od toho origo nikdy nebyl v aerodynamickym tunelu, a to kridlo vzadu jakybysmet, vedou ve vetsine pripadu pouze k zvyseni akustickeho hluku a spotreby ! Muj nazor je ze auto dela rychlym predevsim podvozek cemuz ty patnacky moc neprispejou....
Ale aspon tyc ma smysl, teda do doby nez to nekam narves na kolo a diky tyci vyrves i to druhy....
« Poslední změna: 25.05.2007 - 12:41:10 od Kublajchán »
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline BAD

No nejak me nenapada nic co by me k necemu takovymu vedlo (podotykam ze je to jen mym jiným pohledem na vec a jinym vkusem)
Upravy typu dam si tam naraznik kterej na rozdil od toho origo nikdy nebyl v aerodynamickym tunelu, a to kridlo vzadu jakybysmet, vedou ve vetsine pripadu pouze k zvyseni akustickeho hluku a spotreby ! Muj nazor je ze auto dela rychlym predevsim podvozek cemuz ty patnacky moc neprispejou....
Ale aspon tyc ma smysl, teda do doby nez to nekam narves na kolo a diky tyci vyrves i to druhy....

já sem ale nikde nečet že by to dělal kvůli lepším jízdním vlastnostem nebo menší spotřebě ... třeba šlo jen o desin a ten můžeme těžko posoudit každej má úplně jinej vkus... neříkám že bych si to tam dal ale neodsuzuju to a neřek bych že je to ošklivý jde spíš o to udělat auto jako celek ne jen přední nárazník
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
já sem ale nikde nečet že by to dělal kvůli lepším jízdním vlastnostem nebo menší spotřebě ... třeba šlo jen o desin a ten můžeme těžko posoudit každej má úplně jinej vkus... neříkám že bych si to tam dal ale neodsuzuju to a neřek bych že je to ošklivý jde spíš o to udělat auto jako celek ne jen přední nárazník

Ja to taky neodsuzuju, proto sem v uvodu napsal, ze je to jen konstatovani osobniho pohledu na vec, at si kazdej dela co chce. Tema se jmenuje "co na nej rikate". Ted si tak uvedomuju co mi na tom asi nejvic nesedi, to co rikas ! Toho bodykitu jsou tam jen 2/5 !
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline a-l-d-a

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 157
jasne sem rad za kazdy nazor jako, me se zase tuning libi chtel sem si to proste odlistit od origo typu.kola budou jedny mi utekly tak ted nejake pokutim casem. 2/5 bodykitu to  je mozne prahy menit nebudu protoze ty origo maji pekny tvar a zadni naraznik taky ne je tam tazne a dost casto ho pouzivam


Offline Alik

hlavne bych tam dal nejaky poradny kola!!!minimalne 17'' :mellow:
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Krásne si to vyriešil... páči sa mi to. Nevyzerá to podľa mňa zle ani s týmito diskami....
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline a-l-d-a

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 157
17 by to chtelo casem budou,ale i na tech 15 to nevypada spatne,ale spis kdyby se to snizilo aby v blatniku nebyla takova dira mezi pneumatikou a blatnikem by to taky bylo dobre,ale snizovat to rozhodne nubudu