GalantWeb

Přestavba

Host · 45 · 14394

Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Sákriš . Ja nad tým tiež uvažujem už dlhšiu dobu . Stačilo by mi na prestavbu moje auto t.j. 2,5v6 97+ a ten leguan? Podotýkam že by som si to urobil sam ....skoro sám....podobne ako ty :drak. Koolko vychádza legnum sám o sebe ?
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Drak

podle stavu se da sehnat i za cca 80tis Kč. Pak budeš potřebovat per nestandartních dílů k brzdám a ASC pokud ho bude mít ve výbavě. Řízení z Galanta 2000 vejš, který ma litou hliníkovou napravnici a pak toho samotného Galanta
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Tie nestandartne diely sa ale dajú zohnať nie ? Či sa mýlim? Ináč si myslím že by to nemal byt až taký problém.........až na tých 400 hod. roboty :P Ale určite to musí stáť za to. Jednoho času som mal fobiu na dynamica4 ale radšej toho legnuma...najprv si pozistujem čo by som zohnal a podla toho sa zariadim. Ty si tie čilá a držiaky objednával , ale asi nie europa že ?  :mellow:
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Drak

Všechny díly se dají sehnat bud na vrakovišti a nebo v nejhorším i originální díly. Akorát dodání trvá přes měsíc a je to díl za 110 korun :-)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
 -_- Tak to je šupa! Diel za kilo a čakať mesiac? wow! ale stojí to za to ! Hmm mám v hlave riadneho chrobáka!  :big grin: Pozistujem čo a ako . A asi sa do toho pustím. Budem ta asi potom potrebovať z niečim poradiť....tak dúfam že ta nebudem moc otravovať.
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Drak

Kdyby to nebyla zrovna trubička do ASC a brzd, necham ji někde vyrobit. Jenže je tak divně zakroucená a ještě na každým konci jinej průměr :-)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
nebo tu toho pravostraného galanta normálně přihlásit a jezdíš  ^_^


Offline Drak

přihlásit pravostranné auto je normální cestou pro normálního smrtelníka nerealizovatelný úkol. Existují vyjimky, třeba že jsi invalida a můžeš řídit jen na pravé straně. Toto ti však musí schválit ministerstvo dopravy. 
Třeba v německu pravostranné auto jde přihlásit. Stejně jde v anglii přihlásit levostrané. Nikdo to tam neomezuje a ani nerozlišuje. Hlavní je projit technickou, zaplatit pojištění a řiď si jak a kde chceš :-)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301

Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Tak se předveď Blázen... A ukaž nám, jak se to dělá..
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Drak

lze, ale musíš dostat vyjímku MD. Než jsem to začal předělávat, tak jsem oběhal a obvolal co šlo.

Autu z UK tzn. s pravostranným řízením lze udělit výjimku a lze tedy přihlásit na základě zákona o volném pohybu zboží a osob.

Pro registraci vozidla v ČR je jinak platný požadavek levostranného řízení, takže musí být udělena výjimka.
Automobil bude muset mít upravené světlomety a zrcátka a vlastník by měl tuto úpravu prokázat dokumentem.
Vlastník pobýval na jiném území členského státu EU a tudíž přiváží auto zpět jako svůj majetek.Výjimka je nepřenosná tzn. pokud byste chtěli auto prodat nebo převést tak auto buď může být vyvezeno nebo vyřazeno.

Ve vyhlášce 341-2002 je napsáno v jednom odstavci , ze auto musí mít volant na levé straně.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
ano něco z toho sedí..to nic nemění na tom,že to jde přihlásit..
http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=158&t=14806



Offline Drak

tady máš dokument na přihlášení a vyjímku.

problém je, že VR4 nemá ES  homologaci a oficiálně se do evropy dovezlo jen 200 kusu upravených ralliartem s vyjímkou pro UK. To je stejný případ jako třeba Skyline R32-34 nebo auto, které se v EU nikdy neprodávalo.
« Poslední změna: 25.03.2009 - 14:37:11 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Drak

Pak je tu ještě otázka praktičnosti :-) při pravostranném řízení je při jízdách celkem nutný spolujezdec v případech hlídaného parkoviště, McDrivů, DriveThru, vjezdů do garáží atd, kdy musíš stáhnout okno na levé straně a provést nějaký úkon.  Další věc je samotné předjíždění, kdy prostě přes auto před tebou nevidíš a bud slepě důvěřuješ a nebo jedeš příkopem a koukáš z druhé strany. :-) 
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
pokud je to stejný případ jako skyline..je to prozatím tabu ,to je jasné.. ale podle mě by se stím dalo něco dělat, protože galant jako takový tu jezdí normálně. Nicméně máš pravdu v tom,že řídit RHD je alespon pro mne o ničem..spíš sem na to poukázal pro druhé


Offline Drak

Kdyby aspoň VR4 mělo standartní VIN, tak se emise a ostatní normy nějak zvládnou. Když jsem jim řekl, že auto má 11 místné číslo podvozku misto VINu nechtěli se o tom vůbec bavit a na boj s úředníkama nemam ani náladu a čas :-) Stejně bych to předělával protože rok jezdit na druhé straně mě stačilo. Do garáží jsem měl kartičku přilepenou na teleskopickém ukazovátku abych nemusel jak trotl obíhat auto a závoru při každém parkování  -_-
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Kdyby aspoň VR4 mělo standartní VIN, tak se emise a ostatní normy nějak zvládnou. Když jsem jim řekl, že auto má 11 místné číslo podvozku misto VINu nechtěli se o tom vůbec bavit a na boj s úředníkama nemam ani náladu a čas :-) Stejně bych to předělával protože rok jezdit na druhé straně mě stačilo. Do garáží jsem měl kartičku přilepenou na teleskopickém ukazovátku abych nemusel jak trotl obíhat auto a závoru při každém parkování  -_-

 -_-


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
šefe ako vyzeráš s tým držiakom a ostatkom ? Došlo ?
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Drak

ještě nedošlo, něco ma dojít tento týden, ale auto jezdí, řadí a akorat zatím nefunguje ABS a ASC které souvysí s těmi držáky a hadičkou ke snímači.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Jeeeees ! Nemáš nejaké fot či video ? Už to máš asi aj na CZ spz že jo ?
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji