GalantWeb

Automatická Převodovka

Offline natassam

  • Quo vadis domine...
  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 59
    • http://-
Dělal již někdo sám výměnu oleje a filtru u automatické převodovky? Jak je tato výměna složitá? Je k ní třeba nějaké speciální nářadí (filtr pod vanou)? Zvládne ji provést mechanik podnikové autodílny vybavené pro opravy převážně avií, nějakého toho renaulta a nisana. Jinak rampa nebo kanál a běžné vybavení.
Jinak jen pro informaci, v Brnokaru mi při objednávce filtru do automatu řekli cenu 1320,-Kč, ale když mi oznamovali, že již přišel (Údajně z Prahy) tak již stojí 2120,-Kč Nezdá se mi to jako celkem běžné- nebo se pletu a v jednom podniku neznají ceny dílů??! Proto jsem se také rozhodl provést výměnu bez zásahu tohoto odborného servisu. Nějak jsem stratil důvěru. :ph34r:  :(  :confused:  
natassam


Offline Sir Dag

Ahoj, mám problém..Mám na převodovce zařazeno P a auto potřebuji nandat na podval. Bohužel takto to nepůjde. Přeřadit mi nejde.  Je možné, že by převodovka byla skutečně eketrická a musí být v autě baterka? Jinak ani s tou baterkou to nejde. Jde mi jen o to, že se něco málo kabelů které vedou na palubovku škubali. Ovšem to byly kabely na alarm. Každopádně jak je to. Musí být klíček v zapalování a baterka v autě, aby šlo pákou hýbat/řadit. To mi přijde trochu jako blbost ne......
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Ano. Musí být klíček v zapalování a baterka v autě, aby šlo pákou hýbat/řadit.


Offline Misak

To byla o 98' nejaka zmena prevodovek? Moje 97' s rovnou drahou radila za vsech okolnosti, cvak pojistku a z P kamkoliv i bez klicku a baterky.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Sir Dag

Tenhle sedan je pofejsliftovej....kazdop ádně co s tím. Auto má v pytli elektriku a to už prostě nepůjde. A jelikož je zařezený kvalt tak ani nejde převodovka odpojit od motoru (sundat) Nejde nějak vyředit jinak. Třeba rozmlácením pojistky u páky či tak něco....nebo odpojit táhla a přímo na převodovce nějak přeřadit?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

jde to bud mechanickým vyřazením pojistky. Proste dole v mechanizmu se ta západka, která je ovládaná tlačítkem na páce rozmlátí. Pak myslím že při řazení z P musíš ještě stát určitou silou na brzdě aby šlo řait. Nebo na převodovce se odpojí táhlo a o jeden zub se pootočí ve směru, kam by to táhlo posunulo. Myslím že to bylo dopředu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

 Tiptronic INVECS II - Posledních 10 dnů se stává , že po zařazení R -zpátečky zhasne motor  .  Nápady ??? :undecided: :undecided: Nesetkal se s tím někdo ?   
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

tvůj? snad ne...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Bohužel ,  :( 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Pepe

Na diagnostiku se chystám zítra , ale zatím kontrolka nic nekomentuje .  Přijedu na parkoviště a chci zacouvat na plac a ono fik- chcípne motor . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
blbá otázka,žárovky couvaček jsou žárovky nebo LED?


Offline Pepe

Žárovky  :D , jen se dopojovalo tažné .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

Vše je napojováno přes konektory nasazené jako prodloužení - odbočka . Zkontrolovat to můžu , uvidím .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Sir Dag

taky mam dodevane tazne a nic...to je proste zarovka. Spis se desim, aby nebylo neco v prevodovce. Tak me napada..co jednotka prevodovky?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Kdyby to byl zkrat (žárovka) tato závada by se objevovala často, ale protože je to sporadické , bude to něco z převodovkou nebo ovládacíma pístkama.  :undecided: :(   Protože přijedu na parking a páku přehodím na R  , povolím brzdu a motor chcípne , ale ráno ten problém nemám . ](-: ](-: ](-:
« Poslední změna: 29.08.2017 - 15:39:33 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Evoscan píše -nepřevoditelný sloupec....-  ale kontrolka N vyblikává nmr 54    ](-:   Takže hledat kolem ECU a relé .  :angel:
« Poslední změna: 29.08.2017 - 18:40:11 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001