GalantWeb

"Vůně" benzínu

Offline karel

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
Ahoj,zatím sbírám zkušenosti,radit budu až od vás nějaké získám.
Mám Galanta 1.8,86 kW,r.v.95(dokud mi někdo neporadíte,jak typ auta o kterým píšu dostanu dolů pod čáru,budu to muset psát sem nahoru,dík).Vždy když přijedu a zdechnu motor,cítím odněkud zápach benzínu(pokud to někomu voní,tak se omlouvám).Nezáleží na tom,jestli mám plnou nebo prázdnou nádrž,mimochodem plnou jsem už hodně dlouho neměl,asi tak od invaze do Kuvajtu.
Nádrž se mi mírně tlakuje,tedy těsní,selenoid přepouští výpary do sání po nastartování motoru,tedy ok,zpětný ventil origo od Mitsu za 500,-Kč nic nevyřešil.O hadici bez zakončení,která vede od uhlíkového filtru jsem tady už četl,v tomto směru nejsem vyjímkou.Máte s tím někdo zkušenost?Dík
Mitsubishi Galant 1.8,85kW,r.v.95


Offline Drak

No prošel jsi celou palivovou soustavu, tak už zbývá jen nějaká netěsnost. Pokusil bych jít po místě od kud zápach(vůně) vychází jestli je to vůbec možné
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
a tomu podpisu. Je vidět že všichni prdíte na vyplnění osobních údajů, jinak by jste se nemuseli na tohle ptát.
Koukni se do Osobní KP (na hlavní stránce) a pak do položky osobní údaje


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Ahoj,zatím sbírám zkušenosti,radit budu až od vás nějaké získám.
Mám Galanta 1.8,86 kW,r.v.95(dokud mi někdo neporadíte,jak typ auta o kterým píšu dostanu dolů pod čáru,budu to muset psát sem nahoru,dík).Vždy když přijedu a zdechnu motor,cítím odněkud zápach benzínu(pokud to někomu voní,tak se omlouvám).Nezáleží na tom,jestli mám plnou nebo prázdnou nádrž,mimochodem plnou jsem už hodně dlouho neměl,asi tak od invaze do Kuvajtu.
Nádrž se mi mírně tlakuje,tedy těsní,selenoid přepouští výpary do sání po nastartování motoru,tedy ok,zpětný ventil origo od Mitsu za 500,-Kč nic nevyřešil.O hadici bez zakončení,která vede od uhlíkového filtru jsem tady už četl,v tomto směru nejsem vyjímkou.Máte s tím někdo zkušenost?Dík

takze ta hadice do uhli neni zakoncena? ja porad resim ty zvyseny fuel trim, v sani jsem zadny diry neobjevil, tak resim jeste palivovou soustavu. nejsi z prahy, ze bysme porovnali vystup z datalogu.
Galant 1,8 85kW r.95


Offline karel

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
Připadám si vždycky jako magor,když přijedu a po čtyřech oblejzám auto a vočuchávám ho jako pejsek,ale kromě toho,že má ze mě srandu už i manželka jsem nic nezjistil.
Jinak jsem sundal podběh,abych se dostal k tomu uhlíkovýmu filtru a zjistil jsem,že od nádrže vede
do uhlíkáče jedna hadice přes tlak.ventil,kterej v nádrži asi udržuje mírnej přetlak,ventil ve víčku zajišťuje přisátí vzduchu při podtlaku v nádrži.Z uhlíkáče vedou dvě hadičky.Jedna přes selenoid do sání a druhá,ta nezakončená přes plastový kolínko se zpětným ventilkem(za 500Kč v mitsu).Ten asi zajišťuje přisátí vzduchu při podtlaku v uhlíkáči.Jediná netěsnost,na kterou jsem přišel byla ta nezakončená hadice,ale i když jsem ji ucpal,tak to nepomohlo.
Jinak jsem z Prahy a jakákoliv konfrontace stejných vozů by určitě nebyla na škodu,aspoň by jsme se možná dozvěděli,co předchozí majitelé na těch našich miláčkách spáchali.
Akorát se musíme domluvit kdy a kde.     karel.zdenek@volny.cz
Mitsubishi Galant 1.8,85kW,r.v.95