GalantWeb

Becker

Offline Jindřišák

Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s autoradii Becker. Měl jsem ho ve svém galantu, ale brzy jsem o něj přišel, protože bylo kodovane a ja měnil baterku, dva roky mi leželo v garáži a ted jsem se na něj vrhnul a podařilo se mi získat kod. Také jsem zjistil, že se jedna o autorádio z Porsche 911. Pry se ty autoradia vyznačují skvělou kvalitou zvuku a příjmu (já na něm chytal v Olomouci rakouské i polské stanice, což se mi s jinym radiem nepovedlo). Vzhledem vypadá bídně, asi proto si v bazaru mysleli, že je to nějaky křáp. Cena na ebay se za použité pohybuje asi od 2500 do 8000. Nové v shopu pak kolem 20 tisíc. Mám na něj i kupce, ale nevím, jakou mám stanovit cenu, ale než ho prodat za dvě stovky, to ho radši dám někomu v rodině do auta. Funkce nic moc, tuner, rds, cd přehrávač, podsvícení zelené, display černý lcd. Udajně by mělo být možné k němu připojit telefon a mít handsfree, i nejakej ipoda jiny blbosti. :mellow:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline BlackJack

To rádio má na sobě cenovou přirážku jen proto, že je pro Porsche.
Myslím si, že nový Pioneer za 3tis. by hrál lépe.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5196

Offline Jindřišák

Ta značka dodává radia pro mercedes, bmw, porsche a ferrari. Co se týče zvuku, pry sou na tom lépe než Pioneer, ovšem toto je starší, takže těžko říct..

Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline morfes

každopádně si můžeš být jistý jedním - to ti nikdo neukradne :P
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Jindřišák

Tady třeba becker na kazety před rokem a prodáno za 1300 :mellow: http://classic-mercedes.cz/viewtopic.php?f=28&t=784
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5196

Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Týýýývole to by psalo ve fábce  ^_^
Vzhled-hrubej plast, podsvícení,displej no jako by fábii z předního světla vypadlo  :D
Já ti ho vyměním za tohle co tam mám teď. Je 4 roky starý ale jako nový
http://www.helkon.cz/detail/autoradia/autoradia-s-mp3/autoradio-panasonic-cq-c1415.html
Radouš


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5196
konečně bys z fabky udělal Porsche!!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
to zrovna nemám zapotřebí ale líbilo by se mi k přístrojovce ^_^
Radouš


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5196
No, já bych asi vyměnil. :D Ale asi přijdeš o možnost cd-mp3.


Offline Jindřišák

Tak nabízí 1200
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Prodáno za 2000 -_- Měl jsem ještě vyšší nabídku, ale pán mi nevěřil, že to hraje.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5196

Offline BlackJack

To yo, docela dost peněz. A co teď s penězma?  :-D
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Jindřišák

Chtěl bych udělat těsnění pod hlavou, ale je strach, nikdy sem nic takovyho nedělal a servis platit nechci..  :roll:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Žádnej strach. Je to sranda. Když už to budeš mít dole tak udělej i ventily jestli bude potřeba
Radouš


Offline BlackJack

Těsněníčko pod palicí.

Kdysi jsem tohle dělal na 1.9TD a týden jsem nemohl otočit krkem. Bylo k tomu potřeba opravdu extrémně síly a dobrou golovku, můj případ byl s vnitřním Torx60 šroubem. Bohužel jsem se levou rukou zapíral o motor, tlačil na něj a pravou tahal golu. Šroub se povolil a v tom přeletu mi prdlo někde v zadu v oblasti krku.

Myslím si, že výměna těsnění není nic náročného, jen to chce pak při dotažení dodržet postup utahování šroubů od středu po spirálce směrem na venkovní šrouby.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
to chce půlmetrovou páku na povolení, poklepat škouby aby se trochu odraziky a krátkým ale prudkým a silným trhnutím s nataženýma rukama povolit. Zapírat se zásadně o hlavu ráčny. Ráčna se nesmekne a nehrozí nebezpečí úrazu a zničení nářadí nebo šroubu. Takhle je to možný povolit i samotnou ráčnou a docela snadno
Radouš