Test Mitsubishi Lancer EVO VIII - GalantWeb

Autor Téma: Test Mitsubishi Lancer EVO VIII  (Přečteno 1578 krát)

Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
  • Příspěvků: 142
  • Karma: +0/-0
Test Mitsubishi Lancer EVO VIII
« kdy: 13.07.2005 - 15:00:36 »
Včera jsem četl v časopise Svět motorů článek o testovacích jízdách s EVO VIII na okruhu v Sosnové. četl jsem s takovým zaujetím a na víc v autobuse MHD.Okolo si museli myslet,že jsem se právě zbláznil.Málem jsem se neubránil výbuchům smíchu,protože celý testovací den je fantasticky popsán.Hlášky jako "ječící černá bestie","spojka mě za rozjezd v 5000ot evidentně nemá ráda","bremba se zahryzly do kotoučů...." Kupte si poslední číslo SM a opravdu se budete bavit.A navíc známka 1 za jízdu je výsledek testů.Známka za cenu a výbavu je trošku horší 3. :angry: Tak příjemné počtení.
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995

Offline Rob

Re:Test Mitsubishi Lancer EVO VIII
« Odpověď #1 kdy: 10.10.2019 - 16:04:13 »
Další příspěvek do rodiny.
Je to ale syna.Cena 1/2 mega,Drak to možná zná.

Offline Pepe

Re:Test Mitsubishi Lancer EVO VIII
« Odpověď #2 kdy: 10.10.2019 - 17:56:39 »
 :mellow:  Jinak to u Vás nemohlo dopadnout   :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001

Offline in4mator

Re:Test Mitsubishi Lancer EVO VIII
« Odpověď #3 kdy: 10.10.2019 - 21:53:06 »
Ale ostrá verze EVO VIII je opravdu bestie (pro běžného řidiče), měl jsem ho půjčené a když pominu to, že jsem měl problém se vůbec rozjet, aby mi to nezdechlo, tak hned v první zatáčce jsem udělal hodiny, protože jsem si přišlápl plyn zároveň s brzdou a to jsem měl úzké boty - pedály strašně blízko u sebe, dál jsem nevěděl, co mám zařazené, protože řadilo se klasicky pákou s velice krátkýma dráhama a displej se zobrazeným zařazeným stupněm bohužel chyběl a hlavně to auto je raketa, když se sešlápne plyn, tak než se člověk naděje, tak je v další zatáčce, kterou musí řešit, člověk s tím má spoustu práce... no moc jsem si to neužil, ale zároveň to bylo super :) Pak jsem jel jako spolujezdec a 3x jsem si rozbil hlavu o bezpečnostní rám (měl jsem naštěstí helmu), nechápu jak při takové jízdě může navigátor číst rozpis, zablil bych celou kabinu, protože je mi šoufl, jenom když jedu autobusem a čtu si... :)
« Poslední změna: 10.10.2019 - 21:58:27 od in4mator »
Není podstatné, jestli jedeš první... podstatné je, jestli jedu první já.

Offline Rob

Re:Test Mitsubishi Lancer EVO VIII
« Odpověď #4 kdy: 11.10.2019 - 09:13:59 »
Vůbec netuším,kde to chce časem servisovat?  :roll:

Offline Drak

Re:Test Mitsubishi Lancer EVO VIII
« Odpověď #5 kdy: 11.10.2019 - 11:36:49 »
u Komárka a pojede až do Zlína :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)

Offline Rob

Re:Test Mitsubishi Lancer EVO VIII
« Odpověď #6 kdy: 11.10.2019 - 14:40:55 »
No ,to je pěkná štreka. :mellow: Ale aspoň se možná projede. :'(

Offline Sir Dag

Re:Test Mitsubishi Lancer EVO VIII
« Odpověď #7 kdy: 11.10.2019 - 20:53:39 »
heleď..kvalitné servis se vyplatí i kdyby byl 250km daleko...ve finále to vyjde levněji než servis 20km od baráku kterej to akorád posere a stejně pak budeš muset jet tu dálku, aby to dali dokupy..a třeba i na podvalu...tak to je. Takže kvalitní, byť daleko je ve finále to nejlepší co může být..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue

Offline in4mator

Re:Test Mitsubishi Lancer EVO VIII
« Odpověď #8 kdy: 11.10.2019 - 23:03:30 »
Rajnoch & Málek, APID, Kolář - všechno Zlín... ti všichni dělají Lancery, včetně závodních...
Není podstatné, jestli jedeš první... podstatné je, jestli jedu první já.

 

reklama
 Autovrakoviště-Nagano