GalantWeb

Jaké tlumiče?

Offline Pepe

Na kombík dozadu jsem dával origo - vlastně sachs Nivomatic, ale ty už nevyrábí- takže originaly . Dáš-li tam obyč tlumič , dlouho nevydrží .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Tak neorigo stojí 1 200 kč/kus. Tak i kdyby s tim najel 50t km tak se to pořád vyplatí.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

V případě, že tam dáš normální tlumič , musíš předělat opěrnou misku na tlumiči pro pružinu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

Pepe: ja menil nivomaty za obycejny a nic se menit nemuselo
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

 :angry: :angry: :angry: to jako ta pružina sedí na tom tenkém tlumiči ? :roll: :undecided: :undecided:   Nebo ten tlumič má tak velkou misku ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

K normální tlumicum se musej vzít i pružiny, ty jsou z jedny strany zuzeny. Foto je n předchozí strance
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Tak takhle jo .  :angry:  Z pružinama z Nivomatu ani náhodou . :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

To Werewolf66: rovnou se tě zeptám, je to už dva roky takže nějakou zkušenost asi máš. Jak se ti jezdí, jezdilo na těch tlumičích a pružinách co jsi dával na kombíka. Máš tu jejich i jejich foto na předešlé straně. Jaké jsou tvé recenze po dvou letech?

Uvažuji možná o výměně .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Werewolf66

Takle, ja nezazil funkcni nivomaty, ty byli v haji uz kdyz sem to auto kupoval. Takze nemuzu srovnavat jak moc je v nich rozdil. Ale jinak dobry,zadny naklaneni se nekona, jediny, ze ty kayaby odesli necelej rok po vymene,oba dva najednou. A to auto sem nepretezoval. Asi blba serie ale vyreklamoval sem je, takze dobry. Ted tam jsou monroe a zatim cajk.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Trewor

Nekoukal někdo po nivimatech pro BMW, Subaru, MB....? Pokud to bude víc prodávaný tak by to mělo být levnější a pokud to bude z něčeho těžšího, tak by měly bejt tužší.
Ty moje mi přijdou už trochu měkký, ale furt zvednou i náklad zatravňovaček
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Sir Dag

Warewolf..rikas monroe zatim dobry. Povez mi vice info. Jak dlouho je mas, kolko si na nich nalital, jak moc dostavali zabrat, jak ted vypadaji.....
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Werewolf66

mam je tam tak rok, zatizeni tak normalní, nejakej velkej nakup, nejaky OSB desky. Obcas nejaka velka lednice :D. Odjelo to francii, to jsme jeli ve ctyrech+bagaz a ted nedavno vodu taky vectyrech + bagaz. Netaham vozejk pac nemam tazny. A neni problem, ja teda znacce Monroe moc neverim, ale po tom co mi vychvaleny Kayaby odeli najednou....tak nebylo z ceho moc vybirat, pac sem auto potreboval.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!



Offline grafik


Offline Pepe

Já to viděl , proto též čumící smajlík . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


guest2672

  • Host
tak konečně tlumič vyměněn i vyreklamován mužu říct že se stím autem nedalo ostře jezdit a po hrbolech ani nemluvně jak to bylo nestabilní zas to je cajk.