Co a jak zkontrolovat pred dlouhou cestou... - GalantWeb

Autor Téma: Co a jak zkontrolovat pred dlouhou cestou...  (Přečteno 2749 krát)

Offline Werewolf66

Co a jak zkontrolovat pred dlouhou cestou...
« kdy: 14.07.2015 - 00:15:13 »
Mno v kostce, v srpnu jedu s galantem do Francie. Sice auto se zda byt v kondici ale precijen uz ma najeto pre 200 000km. Poradte na co kouknout.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!

Offline Sir Dag

Re:Co a jak zkontrolovat pred dlouhou cestou...
« Odpověď #1 kdy: 14.07.2015 - 05:00:57 »
určitě kapaliny, olej, Pokud možno čepy (ať nikde nenecháš auto)
No doporučuju vléz pod auto, někdy je člověk překvapený z toho co najde. A pokud nic nenajdeš tak si zas klidný, že jsi ready .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue

Offline Drak

Re:Co a jak zkontrolovat pred dlouhou cestou...
« Odpověď #2 kdy: 14.07.2015 - 08:21:32 »
doporučuju připojistiti si asistenční služby do zahraničí a když se něco stane s autem, tak ti to bud na místě opravy a nebo dotáhnou do čech.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)

Offline Misak

Re:Co a jak zkontrolovat pred dlouhou cestou...
« Odpověď #3 kdy: 14.07.2015 - 16:25:30 »
A vcas tankuj, ne jako my, kdyz jsme 15 km pred Brennerem zacali skytat a kulhavkou se doplazili az na OMV na IT/AT prechodu.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)

Offline Trewor

Re:Co a jak zkontrolovat pred dlouhou cestou...
« Odpověď #4 kdy: 15.07.2015 - 14:46:46 »
JJ asistenci si určitě zkontroluj jak máš hrazenou v zahraničí. Většinou to bejvá v základu dost na prd už v republice a v zahraničí jen takový symbolický jako že se to vztahuje jen na nehodu a né na poruchu.

Přípravu bych moc nepřeháněl. Krom kontroly běžnejch věcí jako klínový řemeny, náplně, klima.... bych důkladně vyčistil skla i zevnitř, prohlíd jestli někde neutíkaj chladiče či hadice, dotáh kontakty a držák baterky...
Zkontroluj povinnou výbavu: lékárnička, vesty pro všechny lidi co povezeš (tak aby si je mohli nandat bez vystoupení z auta), hasičák, žárovky, pojistky, lano doporučuju dynamický nebo smrštitelný který si nepřejedeš a neošoupe se o asfalt.

Už jsem možná deformovanej Land Roverama ale jsem radši připravenej na to že se to posere tak toho tahám víc.
Olej, čistou vodu, krabice kapesníků, něco na co si můžeš lehnout pod auto(super je Bundeswehr skládací karimatka), kvalitní multitool kleště jako Letherman jsou k nezaplacení + nějakej ten šroubovák a teleskop s ořechama na kola. Volím tak aby se to vešlo do kapes/pod sedačky a nic se nikde neválelo. Drcpásky a stříbrnou pásku beru za samozřejmost :laugh:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4

Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
  • Příspěvků: 84
  • Karma: +3/-0
Re:Co a jak zkontrolovat pred dlouhou cestou...
« Odpověď #5 kdy: 15.07.2015 - 15:34:16 »
 Trewor: To toho voziš celkem málo, Land Rover je rozbitej už z výroby ](-: ale je pravda že sem měl ted slabou chvilku a premýšlel jsem nad diskoškou :D

Offline Misak

Re:Co a jak zkontrolovat pred dlouhou cestou...
« Odpověď #6 kdy: 15.07.2015 - 15:42:17 »
Ještě mě napadá, zkontroluj všechny světla, včetně osvětlení SPZ. Když mají policajti špatnej den, tak na takových prkotinách pak člověk zbytečně platí - AT/DE. A koukám, že jedeš do Francie, ale třeba v Chorvatsku, nevím, jestli to platí i pro jiné státy, je třeba demontovat tažné pokud je sundavací. Častá a drahá vychytávka chorvatské policie.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)

Offline Trewor

Re:Co a jak zkontrolovat pred dlouhou cestou...
« Odpověď #7 kdy: 15.07.2015 - 17:42:13 »
Mierdo však myslim na osobák a né na offroada kde krom golasady a velký sady klíčů tahám v bedně i dvě kladiva aby se tim většim dalo mlátit do toho menšího :laugh:
Stále jsem to ale nedopracoval ke kouzelný bedně kde je sice všechno ale musí se nosit ve dvou jako má nemalá část ofrouďáků :laugh: ](-:
I v osobáku mam další věci jako skládací lopatko-krumpáčo-motyčku, alobal na zalepení oken když v létě spim v autě, skládací deku, multitool a občas beru 3/8golu páč vleze pod sedačku.

Disko jednička (300tdi), dvojka (Td5) i 3 a 4 dobrá volba. U starších to ale chce hodně jich objet než najdeš nějakou nezhuntovanou. Čtyřku bych za pár let chtěl jelikož je to fakt všestraný auto bez nabubřelýho image Range Roveru, X5, X6, Q7 a podobnejch zvětšováků pindíků.

PS. sundavací kouli máš povinnost sundavat i v ČR.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4

Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
  • Příspěvků: 84
  • Karma: +3/-0
Re:Co a jak zkontrolovat pred dlouhou cestou...
« Odpověď #8 kdy: 15.07.2015 - 18:59:08 »
no ja se chci vyhnout naftě, takže přemyšlím nad stavbou XJ 4,0HO na off ale s tým se nedá jezdit pořad a nebo wj,wg 4,0 se selectrac jako civilní auto a dat to na nějakej přijatelnej 2,5" lift. Jediný co bych dokazal asi překousnout v naftě by byl trol a kdyby někdy časem byla vrana tak bych se nezlobil. Ted se nemuzu rozhodnout jestli mam nechat galanta a k tomu pořidit jen tak něco na kravení a nebo ho obrečet, dát pryč a pořidit něco s čím se bude dat normál jezdit i zablbnout ale zas v benzinu...je to těžky ](-: ](-: ](-:

Offline Werewolf66

Re:Co a jak zkontrolovat pred dlouhou cestou...
« Odpověď #9 kdy: 15.07.2015 - 21:51:42 »
Trewor: To toho voziš celkem málo, Land Rover je rozbitej už z výroby ](-: ale je pravda že sem měl ted slabou chvilku a premýšlel jsem nad diskoškou :D

A co teprve ARO,co mam ja :D

Kazdopadne dekuji za rady, na pojistovnu dojdu a neco s nima domluvim
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!

Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
  • Příspěvků: 84
  • Karma: +3/-0
Re:Co a jak zkontrolovat pred dlouhou cestou...
« Odpověď #10 kdy: 16.07.2015 - 06:32:11 »
Nechci zasirat vlakno ale kdo by to byl rekl ze na galantwebu kde je aktivnich cca 20 clenu, ma doma kazdej druhej traktor ](-: musim taky uz poridit nejakyho gaza, brichoplaz me uz moc nebavi

 

reklama
automatejcek