GalantWeb

Rozvody

Offline Werewolf66

Dobsonie : jj Mad max se nezapře :)

Dag: co se delali?
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland

Offline Pepe

Žádné šrouby, asi přeskočil řemen a písty klepou o ventily . Proto jsem psal o diag.  Propojit pin 1+ 4 a vyčíst kód závady , kterou hlásí ECU.   Tím , že to nastaruje , může dojít k většímu poškození .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Majk MG

Odkrytovat rozvody a překontrolovat značky na klice a vačkách  ... to nezabere tolik času :) .... V sekci Články na místním webu jsem přidal (s pomocí Draka ) výměnu rozvodů na 2,5 v6 v češtině a je tam i obrázek který odkazuje na text ...


Offline Drak

tak jestli už klepe ventil na píst, rovnou bych to odtáhnul do servisu at udělaj komplet hlavu ve vlastní režii. Ono je to vylečí hrabat se do něčeho, čemu nerozumí
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Problém je ten , že je to zaparkované na ulici V Praze na Vinohradech .  Teda myslim si.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

no tak to by se dalo odtáhnout i bez posilovače
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Jestli má v povinném ručení asistenci, tak odvoz do dílny .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

nebo at si to ten, co to sprasil odtahne. Jen je to riziko, že to doprasí ještě víc
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Nemám dílnu , abych to vzal k sobě . Garáž nemám vytápěnou. ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Tak vše trochu jinak jest . Prý- motor běží, ale ozývají se moc podivné zvuky z válců, jako by to šrotovalo šrouby. Dag to odtáhne někam na dílnu , sice nevytápěnou , ale suchou . Je to druhý Dagův - červený dvoulitr. Při rozvodech nebyl měněn hydronapínák . Byl jsem domluven s Dagem, že to udělám , ale tatínek Niksy má kámošea rozumí koncernovým vozům . Tak ať dělá koncerny a Mišáka už nesahá .
« Poslední změna: 21.01.2016 - 17:18:57 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Majk MG

já nechápu ty lidi co se do toho vrtají .... sice jsem vyučený automechanik ale bez praxe v provozu.... to znamená znalosti mám ale omezenou praxi. rozvody na 2,5 jsem si dělal sám ....dost jsem u toho nadával a dělal jsem to 2 dny po večerech a podařilo se .... chce to dělat v klidu a měnit všechno co se má a přečíst si návod když si nejsem jistej ..... každé rozvody se dělají troch jinak ..... nikdo není dokonalý a proto existují dílenské manuály a příručky....


Offline Pepe

 Jsem vyučený údržbář , na různých strojích praxe, 15 let a zbytek do důchodu jsem se živil svařováním potrubí všeho druhu. Taktéž si dám načas s demontáží a montáží sání motoru a rozvodu . A vím jak má motor poslechově běžet , tak proč , když někdo dostane zakázku a chce za rozvody 6 000,- korun , neudělá vše jak má ? Nechápu.

P.s. Vážení rodičové dětí , které vlastní japonské auto , ZAPOMAŇTE na známé mechaniky !!!
« Poslední změna: 21.01.2016 - 18:11:59 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

ja bych to takle negeneralizoval....spis bych to rozdelil na dobre mechaniky a spatne mechaniky. Auto davam do servisu kde delaj vsechno, a s galantem si zatim poradili se vsim. A taky delaj hlavne auta co tu normalne jezdej, takze hlavne koncern. Tam jde o to aby ten mechanik pochopil jak to konstrukter myslel, a pak samozrejme to nesmi byt flakac.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Tím neurážím mechaniky , kteří vědí co dělají. -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Diagnostika vypsala tyto kódy - ABS :22,23,24, 33
                                    ECU  4G63:  44, 54   Chyba zapojení cívek zapalování a 54 Imobilizer .

Co vše dotyčný mechanik neudělal ať doplní Sir Dag . Pánové , z to bolí hlava . Normální pojízdné auto po tzv výměně rozvodů málem neodjelo . Na ABS předtím nebyla žádná závada - teď to vypisuje zkraty na 3 kolech . ](-: ](-: ](-:

Možná že vyměnil svíce a nepamatoval si jak tam patří cívky , proto ty DTC motoru. To jsem zvědav co s tím provedl .
« Poslední změna: 22.01.2016 - 19:36:08 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Fabregas


Offline Kouba96

Ještě jednou. Hledám někoho schopného, kdo mi na V6 udělá rozvody, nejlíp z Moravy. Do servisu na oškubání nejedu. Chci někoho, kdo to už dělal a ví, o co jde.
Colt CJ 1.3 12v - první z prvních ( Prodáno 5.5 2017)
Galant 2.5 V6 - velkej brácha R.I.P


Offline Sir Dag

Tak a já ti to povím ještě jednou též...pokud chceš někoho schopného...nemůžeš se lokalizovat jen na jedno místo. Někdy se vyplatí i jet 200 km dál než si to udělat v daném místě.. Protože když se to nepovede..stejnak pojedeš pak dál jinam, aby se to na podruhé povedlo....

Toď můj názor k zamyšlení.....co myslíš :)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue