Na zasílání obrázků při chatování - GalantWeb

Autor Téma: Na zasílání obrázků při chatování  (Přečteno 102596 krát)

Offline Venda_K

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1000 kdy: 23.01.2019 - 10:28:24 »
Jde použít, nebo pohledat jinou značku?
Někde jsem viděl pouze vnitřní brzdový válec za 700 nebo 800 stovek. Až budu doma podívám se.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031

Offline mAty723

  • Full Member
  • ***
  • Příspěvků: 52
  • Karma: +1/-0
Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1001 kdy: 23.01.2019 - 10:59:16 »
Co je v druhovýrobě osvědčená značka ?

Takže třeba ramena - Lemförder vs Febi, tlumiče Sachs vs Monroe, vzduchové filtry K&N vs Valeo, spojky Sachs vs Aisin atd atd... Nebo známá "značka" Starline. Tam rozdíl není? Podle mě je a znatelnej  -_-

Za mě pořád platí, pro brzdy (brzdový válec+posilovač) Bosch, TRW > A.B.S.

Offline Pepe

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1002 kdy: 23.01.2019 - 11:53:18 »
 Když spojku - tak Exedy ....a do spojkového nebo brzdového válce repasní sadu . Nepsal jsem nic o Starline .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001

Offline Pepe

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1003 kdy: 22.02.2019 - 14:29:40 »
tady je to pro obrazovou dokumentaci při chatu  :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001

Offline Kouba96

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1004 kdy: 24.03.2019 - 11:19:24 »
Pepe a Concorde, pro lepší představu. Níže je motor z boku. Od kliky na levo je kladka a napravo taky. To jsou teda napínací? Jak fungují? 
Colt CJ 1.3 12v - první z prvních ( PRODÁNO 5.5 2017)
Galant 2.5 V6 - velkej brácha

Offline Pepe

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1005 kdy: 24.03.2019 - 12:20:35 »
 Uprostřed kladky je matice A, kterou musíš povolit aby následně mohla klouzat po vodící lyžině - její pohyb závisí na tom , kterým směrem točíš napínacím šroubem -B . To je ten dlouhý šroub v napínací lyžině .
« Poslední změna: 24.03.2019 - 12:26:15 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001

Offline Kouba96

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1006 kdy: 24.03.2019 - 12:35:06 »
Uprostřed kladky je matice A, kterou musíš povolit aby následně mohla klouzat po vodící lyžině - její pohyb závisí na tom , kterým směrem točíš napínacím šroubem -B . To je ten dlouhý šroub v napínací lyžině .
Moc pěkný, diky Pepe  :mellow:
Colt CJ 1.3 12v - první z prvních ( PRODÁNO 5.5 2017)
Galant 2.5 V6 - velkej brácha

Offline danmickaa

Mřížky mlhovek
« Odpověď #1007 kdy: 29.03.2019 - 13:57:49 »
Pro Freematch

Offline Kačenka

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1008 kdy: 03.04.2019 - 19:06:12 »
https://youtu.be/keoVENYhyYY  ](-:

To jsem netušila, že tu jsou dva diagnostický konektory...

Offline Pepe

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1009 kdy: 03.04.2019 - 19:32:50 »
 Konektory jsou 2 - OBD a ten druhý má 2 dráty pro flešování ECU motoru a pro ETACS ecu
« Poslední změna: 03.04.2019 - 19:34:40 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001

Offline Kačenka

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1010 kdy: 03.04.2019 - 19:46:25 »
Ahá :-D

Offline danmickaa

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1011 kdy: 08.04.2019 - 22:46:05 »
To: Freematch

Offline danmickaa

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1012 kdy: 09.04.2019 - 12:54:48 »
.

Offline Kouba96

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1013 kdy: 02.05.2019 - 17:29:03 »
https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/Mitsubishi-Galant-2500-VR4-Twinturbo/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:desc,ms1:17700_10_/pg:vipcar/277681210.html

Colt CJ 1.3 12v - první z prvních ( PRODÁNO 5.5 2017)
Galant 2.5 V6 - velkej brácha

Offline Venda_K

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1014 kdy: 11.05.2019 - 14:56:23 »
Čau kluci. Trošku mi zlobí volnoběh a hodlám se pustit do jeho seřízení. Jen potřebuji vědět pár detailů. Protože jsem si přečetl návod na seřízení volnoběhu zde v článcích. Tak zhruba vím o co jde, jen si chci vyjasnit pár věcí. Vím že mám propojit v konektoru OBDII piny 1 a 4 jako když vyblikávám chyby z řídicích jednotek, ale už si nejsem jistý tím uzemněním hnědého drátu v prostoru motoru. Stačí tedy když propojím hnědý drát s karoserií a poté mohu nastartovat a ISC zůstane ve výchozí poloze a nebude mi korigovat volnoběh? A mohu vůbec nastartovat když mám v OBDII propojeny piny 1 a 4? Neodpálím tím něco? A ten konektor v prostoru motoru je tento? Viz. přiložené fotky.
« Poslední změna: 11.05.2019 - 14:57:54 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031

Offline Pepe

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1015 kdy: 12.05.2019 - 09:40:25 »
 Návod byl sepsán pro předchozí typ motoru - ročníky 92-96 a tak si nejsem jist postupem uzemnění . Terminál , který držíš v ruce , je pro zkoušku čerpadla - jeho propojením spustíš čerpadlo paliva . Jestliže otáčky motoru pulsují , zaměřil bych se na obtok klapky - prostor pod klapkou samotnou uzavírá a otvírá krokový motor - vyčisti tento prostor  a třeba i celou klapku ale snímač neposouvej .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001

Offline Venda_K

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1016 kdy: 12.05.2019 - 11:24:24 »
Tak to jsem v prdeli, protože jsem klapku vyčistil a měl jsem zvýšený volnoběh. Abych ho neměl pořád kolem 1100 o/min (a to jsem stál na místě a nepoužíval jsem klimu, točil volantem, nebo dojížděl na křižovatku).Takže jsem to vyřešil tak, že jsem hnul s TPS senzorem do prava (ve směru hodinových ručiček), abych snížil volnoběh (když koukáš do motoru a jsi čelem k motoru proti směru jízdy). Podařilo se. Do nedávna to jezdilo v pohodě, jen jsem měl horší starty. Nastartoval jsem vždy až na podruhé. Jezdit se s tím dalo a volnoběh při dojezdu na křižovatku byl vždy vyšší a to i v případě, že jsem měl vyřazeno a zapnutou klimatizaci. Tak hold multimeter, workshop manual a měřit volty 400 až 1000mV, odpor 3,5k až 6,5kOhmu. Měrku 0,45 mezi dorazový šroub a doraz škrtící klapky, aby jsem nastavil spínač, který říká řídicí jednotce kdy jedu na volnoběh. Hold za blbosti se platí. Třeba přijdu na to, jak seštelovat volnoběh bez použití MUT-II  :D
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031

Offline Pepe

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1017 kdy: 12.05.2019 - 14:05:51 »
 V originálním nastavení je to tak , že pokud je auto v pohybu-dojezd ke křižovatce na neutrál- jsou otáčky kolem 1000 a pak teprve když auto stojí , klesnou na 750 -800 u dvou litru a 550-650 u dvaapůl litru . Než hýbat snímačem nebo klapkou na TPS šroubu , tak jako první bych použil zazátkovaný šroub volnoběhu , kterým se otvírá -zavírá průtok vzduchu bypassem
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001

Offline Venda_K

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1018 kdy: 12.05.2019 - 14:57:08 »
V originálním nastavení je to tak , že pokud je auto v pohybu-dojezd ke křižovatce na neutrál- jsou otáčky kolem 1000 a pak teprve když auto stojí , klesnou na 750 -800 u dvou litru a 550-650 u dvaapůl litru . Než hýbat snímačem nebo klapkou na TPS šroubu , tak jako první bych použil zazátkovaný šroub volnoběhu , kterým se otvírá -zavírá průtok vzduchu bypassem
Se šroubem volnoběhu hodlám hýbat, až znovu nastavím TPS senzor. Na doraz škrticí klapky jsem nešahal. Krom toho TPS senzoru jsem na nic jiného nešahal. Takže když TPS nastavím zpět podle příručky a naměřím správně volty a odpory. Měl bych být v pořádku. Dám vědět jak jsem dopadl.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031

Offline Venda_K

Re:Na zasílání obrázků při chatování
« Odpověď #1019 kdy: 13.05.2019 - 20:47:28 »
Tak jsem to právě nastavil. Uvidíme jestli to bude fungovat tak jak má. Propojil jsem piny 1 s 4 => uvedení jednotky do stavu vyblikání kódů. Sundal konektor z TPS senzoru a podle návodu jsem měřil odpory. Osadil měrku a nastavil spínač volnoběhu. Projel se, ale i tak se mi to nezdálo. Takže jsem teď odpojil mínus od baterie. Klíček dal do polohy před startem a znovu připojil mínus. Zarachtal servo motorek u škrticí klapky a zítra ráno uvidím co bude po příjezdu na parkoviště.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031

 

reklama
automatejcek