GalantWeb

Oranžová kontrolka oleje

Offline elkappi

Zase přijel kamarád s nejvíc rozhašeným galant vůbec, proražena vana našel jsem jednu dobrou se sundaným čidlem čidlo jsem pro sichr dal na silikon namontoval vanu a po nastartování asi tak půl minuty se rozsvítí oranžová kontrolka oleje (v právo nahoře). Oleje je dost. Vana je nejspíš z 97 a ta jeho 98 ale nenašel jsem rozdíl. Pak jsem neměl odpojenou baterií zatím díky.
Galant navždy a FTO


Offline Trewor

Sosni si tady manuál a v něm někde u mazání bude popsanej postup na kontrolu funkčnosti čidla množství oleje
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5203

Offline elkappi

Já myslel ze ta kontrolka je z čidla ve vaně?
Galant navždy a FTO


Offline Drak

ono taky to čidlo na hladinu může být po smrti.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline danmickaa

Má dvoulitr nějakej snímač hladiny oleje? V manuálu ten senzor je, ale na vaně nemám nic...  Svítí mi oranžová kontrolka oleje a netuším proč... Vana je přetěsněná, novej olej 10W40, olej nikde neutíká a i kdyby utíkal, tak hladina tam pořád je, ne? Čidlo tlaku oleje jsem vyměnil, ale to s tím nesjpíš nemá nic společnýho..
« Poslední změna: 24.11.2020 - 11:10:34 od danmickaa »


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5203
Hele,je tam ještě jedna dost podobná kontrolka a ta je ale na hladinu kapaliny na ostřikovače.Fakt ti svítí "kontrolka" oleje?


Offline Venda_K

Má dvoulitr nějakej snímač hladiny oleje? V manuálu ten senzor je, ale na vaně nemám nic...  Svítí mi oranžová kontrolka oleje a netuším proč... Vana je přetěsněná, novej olej 10W40, olej nikde neutíká a i kdyby utíkal, tak hladina tam pořád je, ne? Čidlo tlaku oleje jsem vyměnil, ale to s tím nesjpíš nemá nic společnýho..
Ano má, ten můj určitě. Kontrolka nízkého stavu oleje (oranžová) je vpravo nahoře na přístrojové desce. Pak tam je ještě červená, ale to už znamená že nemažeš. Čidlo najdeš vlevo směrem od pravého předního kola pod krytem rozvodů. Ještě si zkontroluj, zda nemáš olej u svíček. Protože se stává, že těsnění mezi víkem ventilů a sedlem, kde jsou svíčky, už netěsní a když se motor zahřeje, tak se olej natlačí do prostoru se svíčkami a drží se tam jak v kalíšku a nemůže se dostat zpět do motoru. Jestli je olej u svíček je potřeba sundat víko ventilů a vyměnit tyto čtyři těsnící kroužky u svíček a rovnou udělat i těsnění víka ventilů. Celkem pět těsnění (pokud se mýlím, tak mě někdo opravte, ale mělo by jich být pět). Instalace, co jsem četl, by měla být taková že vše očistíš a ty kroužky před nasazením jemně potřeš prstem s daným olejem co máš v motoru. Asi aby to lépe těsnilo. Takže je to stejné jako při výměně gufera. Taky se musí trošku potřít olejem, aby se nové gufero nepřipeklo, když se nenamaže.
« Poslední změna: 25.11.2020 - 12:55:16 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline danmickaa

přetěsňoval jsem víko ventilů a dával nový těsnění na svíčky spolu s novýma svícema... Každopádně jsem přišel na to že tam někdo dal jinou ol. vanu, která nemá díru na senzor hladiny oleje a ten kabel i s tím senzorem nejspíš odstřihl, protože je pryč... Nevíte někdo odkud vede ten kabel ke snímači hladiny oleje?