Kontrolka motoru - GalantWeb
GalantWeb

Kontrolka motoru

Offline BrutálníBobr

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 109
    • Karma: +2/-0
Koukni na kable ke svíčkam tam bejva občas problém.


Offline danmickaa

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
    • Karma: +1/-0
A daj se nějak zkontrolovat bez toho, aniž by se muselo sundávat celý sání?


Offline Pepe

  • VIP Group
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 6088
    • Karma: +117/-2
  • VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
 Nedají se zkontrolovat bez demontáže sání . Hlavně to ukazuje na BANK 1 , což jsou válce 1,3,5 - které jsou kryté sáním . Fuel trim malfuncion je porucha dodávky paliva , ne porucha zapalování . Problém může být ve vstřiku benzínu . 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
    • Karma: +1/-0
Ale pořád je mi divný, že se auto chvěje jak na benzín, tak na LPG... Třeba bude problém jak v těch káblech od svíček, tak i v těch vstřikách...


Offline Pepe

  • VIP Group
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 6088
    • Karma: +117/-2
  • VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
 Jestliže se závada (vynechávání zapalování) objevuje při lpg i benzínu , vyndal bych svíce - podíval se , která je černá od sazí a vyměnil ji - je . Kabeláž od rozdělovače ke svícím ......... výměna . Co tam je za kabely ?   Modré NGK ? 
 podobně se chovalo auto , které tady bylo na výměnu rozvodů - nakonec jsem vyměnil svíčky na Bank 2 - tedy přední válce  ( platinky místo iridiových )   a auto maká .
« Poslední změna: 25.06.2019 - 22:00:40 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
    • Karma: +1/-0
Svíčky mám tyhle: https://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-pfr7g
Kabely jsou snad původní - černý

K tý kontrolce motoru při startování - teď jsem na jiným fóru našel tohle: „Podcházel mi plyn pod jedním vstřikem, tedy proto, když bylo auto studené, plyn se rozprostřel ve válci a blbě to startovalo, protože byla příliš bohatá směs. Když jsem nastartoval, vypnul, znovu nastartoval, tak to bylo v pořádku protože se nestačil plyn ze vstřiku vypařit.”

Takže se co nejdřív zastavím v LPG servisu, ať se mi na to podívají..


Offline Pepe

  • VIP Group
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 6088
    • Karma: +117/-2
  • VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
 Máš tam nové vstřiky , tak předpokládám , že nepodchází - ale kontrola je kontrola . U mne je to nastaveno start jen na benzín , takže v pohodě . 
Svíčky jsou O.K.   jen ty kabely by to chtělo jiné - nové .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
    • Karma: +1/-0
Já mám taky start pouze na benzín, ale když jezdím jenom na benzín, tak se kontrolka neukáže, takže si myslím, že je to tím LPG.

A ještě jsem postřehnul jednu věc - Když auto nastartuju, tak běží pořád na benzín, dokud nešlápnu na plyn - samo se to na LPG nepřepne.. To je u LPG normální?
« Poslední změna: 26.06.2019 - 10:24:36 od danmickaa »


Offline Sir Dag

  • Oranžový
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1562
    • Karma: +94/-0
to je v poradku..plynovym pedalem (zvysenim otacek) das impuls k tomu, ze se to prepne...tak to mam tez, 2.0 taky...Pepe taky atd...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Sir Dag

  • Oranžový
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1562
    • Karma: +94/-0
samo se ti to prepne snad jen v zime..a to jen v prippade, ze bude motor zahraty a jeste budes mit zvysene otacky z duvodu "sytice". Ovsem to by jsi musel mit nastavenou teplotu nizko, aby ti to udelal...treba jako ja. Uz jsem to nechal predelat, takze mi to nedela ani v zime ;)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline danmickaa

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
    • Karma: +1/-0
Tak to je dobře, aspoň něco je v pořádku :D


Offline danmickaa

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
    • Karma: +1/-0
Nemá se náhodou EGR hejbat, když přidám plyn? :D


Offline Pepe

  • VIP Group
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 6088
    • Karma: +117/-2
  • VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
EGR je řízen ECU,  najčastěji pracuje při studeném motoru, když přepouští  spaliny na ochlazení - zshřátí nasávané směsy.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
    • Karma: +1/-0
Teď jsem byl u motoru a EGR se ani nepohne... Navíc slyším z pod sání, jakoby něco přifoukávalo (nebo odfoukávalo, není to poznat)


Offline Pepe

  • VIP Group
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 6088
    • Karma: +117/-2
  • VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Že by těsnění pod sáním mělo vůli?  Že by se někdo hrál a neutěsnil sání? 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
    • Karma: +1/-0
Jo, to je možný, páč při výměně svíček v servisu servisak nesehnal těsnění, tak to zadělal silikonem


Offline danmickaa

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
    • Karma: +1/-0
Tak jsme vyčistili EGR a samostatně funguje dobře, membrána není natrhlá. Každopádně v autě se ani nepohne... Kde mám teda hledat problém? Nějaká hadička, nebo tak něco?


Offline Pepe

  • VIP Group
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 6088
    • Karma: +117/-2
  • VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
 Kolem EGR bych závadu nehledal a během provozu teplého motoru stejně není funkční . Maká jen pár km při studeném motoru . Kdo ti měřil tlaky a jak ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
    • Karma: +1/-0
Nevím přesně čím to měřil, ale první zdvih pístu natlakoval cca na 6 barů, druhej cca na 9 a třetí kolem 10.5...

A kde by teda mohl být problém u toho EGRu? Furt mi svítí kontrolka a pořád ta samá chyba P0403


Offline Pepe

  • VIP Group
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 6088
    • Karma: +117/-2
  • VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Problém P0403 není mechanická záležitost , protože to diagnostika neumí . Podle dřívějších popisů opravy této závady je nefunkční spojení konektorů a selenoidů kolem tohoto zařízení . Takže bych doporučil zaměřit se na podtlakové hadičky vedoucí od a k EGR ventilu a taktéž konektory kolem toho - rozpojit a spojit , poté resetovat ECU .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


 

reklama
 Autovrakoviště-Nagano