GalantWeb

Kontrolka motoru


Offline danmickaa


Offline Kocour

118kw i 120kw jsou stejný. Jen 118 má navíc na svodech katy a lambdy,  jinak blok s hlavou je stejnej.





Offline BrutálníBobr

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 109
a je to původně 120 KW a ani nic neklepe a neklape




Offline danmickaa

To už je taky dost, co bys za něj chtěl?



Offline danmickaa


Offline Pepe

Kontrola EGR :
"Příspěvek od Boomerang "
Můžete mi říci, jak mohu zkontrolovat, zda ventil EGR stále funguje.
Zkontrolovaljsemvakuovou hadici a že jeden nasává vzduch, pokud nastavím motor na
2500 ot / min. Jak ale vidím, zda se ventil otevírá nebo zavírá správně?
Když je motor vypnutý a studený, zkontrolujte, zda můžete dostat prsty poblíž
dříku ventilu a zvedněte membránu a otevřete ji. Když
je otevřený, použijte další prst nebo palec pro připojení bradavky, ke které
byla připojena vakuová hadice. Při zasunutí
membrány by ventil měl zůstat otevřený, když uvolníte membránu, a měl by se zaklapnout, když vyjmete
prst z bradavky. To znamená, že gumová membrána je v
dobrém stavu a bude reagovat na vakuum.

Nyní nastartujte motor, nechte jej běžet na volnoběh a než se zahřeje,
natáhněte ruku a znovu otevřete ventil EGR rukou. Pokud to funguje správně, motor
by se měl rozprášit a / nebo zastavit, kvůli nadměrnému výfuku, který jste nechali
zpět do sání motoru. Pokud je ventil ucpaný uhlíkem,
při otevření ventilu se nic nestane.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

Jo, já vím, že EGR je dobrej, byl venku a celej vyčištěnej, na podlak funguje... Možná funguje i ten ventil, páč teď aktualizovali aplikaci, kterou používám přes bluetooth k OBD a místo závady EGR ventilu mi to teď hází chybu selhání na 6. válci.. Což se mi potvrdilo...


Offline Pepe

 Mechanická závada na motoru není diagnostikovatelná - diagnostika neměří tlak ve válcích . Jediná možnost je diagnostika spalin přes lambda sondu - ale ukáže to problém vždy na Bank 1 nebo Bank 2 - což jsou 3 zadní nebo 3 přední válce .
 Aktualizace .....  takže se může stát , že po nové aktualizaci ti diag bude ukazovat jinou závadu ?
« Poslední změna: 22.10.2019 - 22:01:06 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

Po týhle aktualizaci si myslím, že ne.. Předtím to měli pro všechny auta a teď to mají roztříděný podle značek.. No ukázalo mi to chybu P0306 cylinder misfire, to znamená co? Že se ve válci spaluje málo paliva? Jak to diagnostika pozná, že je to zrovna tenhle válec?


Offline Pepe

Teď jsme u toho - jak diagnostika obd rozpozná 6. válec, když napájení rozdělovače jde z ECU EFI. Pokud by byla lambda na každý válec a zapalování bezkontaktní jako má 6A13tt, tak bych té diagnostice věřil. Jiné to bude,  když auto napíchnu v programu ecuedit a ukáže mi kompletní průběh motoru
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

No, tak to ta diagnostika zkoušela a náhodou to vyšlo?  :laugh: Každopádně s tím válcem něco bude, jen nevím co..  A cestu do Prahy teď taky nemám.. I když... v pátek by to možná šlo.. ještě dám vědět


Offline Pepe

Svítí kontrolka motoru ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001