GalantWeb

Nefunkční sytič

Offline Kačík

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 1
Dobrý den.
Řeším momentálně následující problém. Koupila jsem si Galanta 6.generaci rok 1992, 4G37, 18GLI.  Toto auto jsem si pořídila s nefunkčním sytičem. Od předchozího majitele je součástka s tou jehlou ( nefunkční jehla zdrejmne) vyndána a proto aby šel Galant nastartovat je potřeba nastartovat s plynem a držet otáčky 1500+ a počkat než se motor zahřeje a až potom (po zahřátí motoru) se dá jet.  Jestli se tento postup nedodrží dochází k padání otáček a následovaného chcípnutí motoru.
Po sytiči jsem pátrala. Bohužel bez úspěchu. Že všech Galantu co jsou momentálně na ND, je tato součástka prodána.

Chtěla bych se proto zeptat co dělat s tímto problémem?  Omlouvám se za laický popis. Nejsem v této problematice zatím zběhlá. Zatím jsem na začátku poznání tohoto, pro mě, výjimečného auta. Předem děkuji za jakoukoliv pomoc. S pozdravem Kačík.


Offline Drak

selenoid na volnoběh v karburatoru by měl být MD615242. Ten je třeba i v L200 a L300. Zkusit sehnat bud přímo originál a nebo aspon náhradu.

třeba https://www.kalaydo.de/kleinanzeigen/sonstiges/md615242+magnetventil+kraftstoffabschaltung+vergaser+lancer/a/a7ab9742/

jen je otázka, zda je (byl) špatný selenoid a nebo je chyba v jednotce, která ho ovládá. Chce to proměřit jestli jde do konektoru napětí při studeném motoru.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)