GalantWeb

Tlaky ve válcích

Offline valis

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
Zdarec, ,určitě už to někdo řešil , ale odpověď kterou potřebuju jsem se nedočetl. Auto mi po asi 5 minutovém nastartování a odstranění sněhu ujelo asi 1 km a po zastavení jsem se už nemohl, rozjet. Při přidání plynu mi to zdechalo, takže jsem si řekl že bude asi něco s palivem (filtr jsme měnili asi 2 měsíce zpátky a trubky už stojí taky za hovno) . Takže odtah do servisu a tam mi hned řekli, že to bude asi palivové čerpadlo. Druhý den to zkoušeli a čerpadlo v pohodě, ale diagnostika jim vyhodila špatné tlaky ve válcích. Takže výměna trysek, ale že se už prej nedělaji nebo to bude stát fakt ranec peněz a že bude nejlepší to prodat na náhradní díly...to je to opravdu tak nákladné a nedají se sehnat? bo se ho ještě nechci zbavovat :'(


Offline Venda_K

Zdarec, ,určitě už to někdo řešil , ale odpověď kterou potřebuju jsem se nedočetl. Auto mi po asi 5 minutovém nastartování a odstranění sněhu ujelo asi 1 km a po zastavení jsem se už nemohl, rozjet. Při přidání plynu mi to zdechalo, takže jsem si řekl že bude asi něco s palivem (filtr jsme měnili asi 2 měsíce zpátky a trubky už stojí taky za hovno) . Takže odtah do servisu a tam mi hned řekli, že to bude asi palivové čerpadlo. Druhý den to zkoušeli a čerpadlo v pohodě, ale diagnostika jim vyhodila špatné tlaky ve válcích. Takže výměna trysek, ale že se už prej nedělaji nebo to bude stát fakt ranec peněz a že bude nejlepší to prodat na náhradní díly...to je to opravdu tak nákladné a nedají se sehnat? bo se ho ještě nechci zbavovat :'(

Čau, nevím co máš za typ motoru, ale do mého přijdou tyto trysky viz. přiložený odkaz. Taky jsem to řešil, že by jsem je vyměnil. Podle všeho, co jsem četl, jsou to tyto. Jestli máš jiný typ motoru, tak ti bude muset poradit někdo jiný. Jinak na tryskách to bývá vyražené. Já to u těch mích přečetl za pomoci telefonu, zoomu a utvoření fotky s rozsvícenou diodou. Jinak na bazoši je myslím právě teď někdo prodává, ale vypadají trošku jináč a zapojení není Denso, takže by ti asi museli předělat konektory. Samozřejmě záleží na typu tvého motoru a typu konektorů, které tam máš. Mamča, když jezdila modrým z roku 97, tak tam měla konektory pro trysky Bosch. Tak nevím, ale je pravda, že její bylo živější než to moje.

https://www.injectorplanet.com/products/nikki-cdh275

https://auto.bazos.cz/inzerat/130592185/vstriky-mitsubishi-lancer-evo.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/129458086/Vstrikovaci-trysky-560cc-Mitsubishi-Evo-IX.php
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline danmickaa

Mám tušení, že diagnostika nedokáže rozpoznat špatnej tlak ve válci,  ale vyhodí chybovou hlášku s označením válce, kterej selhal. Tlaky ve válci se měří  měřícím přístrojem.. Jsou 3 věci, co způsobujou selhání válce - pístní kroužky, přívod paliva, zapalování.. Taky záleží co máš za motor, mě tohle dělal špatnej rozdělovač na V6.. Vstřiky se dají vyčistit, pokud jsou ucpaný, jestli je ale problém uvnitř vstřiku, je to na výměnu.. Jestli máš V6, nějakej vstřik by se tu našel :) Ale myslím si, že vstřikama to nebude, protože motor dokáže jet i na 3, popř. na 5 válců, hlavně bys to poznal na zvuku..

Nebo https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2334524.m570.l1313&_nkw=mitsubishi+galant+injektor&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_osacat=0&_odkw=mitsubishi+galant+injection
« Poslední změna: 19.01.2021 - 00:44:06 od danmickaa »


Offline valis

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
Mám žraloka 2.5 V6 120kw r99...někde právě psal Pepe, že mechanické závady diagnostika přesně neurčí, takže pořád doufám, že to nebude tak hrozné jak mi bylo včera oznámeno...s motorem problém nikdy nebyl...jako ma už naběháno cca 400K a mezi výměnou oleje si dolivam jeden litřík, ale nejsem už žádný mladík abych ho točil za studena nebo do červených čísel...Každopádně mi dnes pro něj známej jel, a kluci co se mi o něj 7 let starají se na to mrknou.


Offline valis

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
Jo a dík za tipy a rady, až se na to mrkneme budeme moudřejší a pak bych se ozval co bude potřeba sehnat :D


Offline Pepe

 Čus Valis , tutovka to byla voda v nádrži a přicpané vstřiky . Vstřiky nekupuj nové, stačí je nechat vyčistit na stolici . Diagnostika kontroluje elektronické součástky a obvody , nedovede určit ani zlyhání zapalování ve válcích . Rozdělovač s VN cívkou  taky neudělá . U 2,ř litru je to o vzduchu, benzínu a jiskře . Cokoli z tohoto nefunguje , tak to chcípá nebo jen točí starter .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline danmickaa

Mě, když se rozbil vstřik a do válce doslova tekl benzín, tak mi diagnostika vyhodila chybu P0305 - Cylinder 5 misfire detected.. Jak to teda ta diagnostika poznala? Je tam nějakej snímač na klikovce? Na vačce?


Offline Pepe

Tebou popsaná závada vychází z diagnostiky lambda sondy , kdy se ti ukáže závada na válcích 1,3,5 nebo z diagnostiky el. obvodu vstřiku . Snímač polohy klikového hřídele je u rozvodu a snímač polohy vačky je součástí rozdělovače .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline BrutálníBobr

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 111
No hele ... měl jsem něco podobnýho ... taky mě to chytlo .. a jak jsem šlápl na plyn tak konec ... taky 99 rok a 120 KW taky to házelo hromadu chyb . A byl to rozdělovač. Takže testni vyměnit rozdělovač od někoho a uvidíš.