GalantWeb

Repasování ramen

Offline ada4

Tak mám update, někoho by to mohlo zajímat.
Rovná spodní ramena L a P se liší v tom, že ten čep má mít záklon asi 2 stupně. Čili, když jsem dal pravý na místo levýho, tak nejenže jsem to musel trochu přišponovat, jak už psal Radous, ale hlavně - manžeta čepu není v nulový poloze nezatížená, ale asi 4 stupně  vytočená mimo (dozadu). Výledek? Spolu s tím, že rameno asi už nějakou dobu leželo na prodejně (bylo levný), tak manžeta už zpočátku byla asi trochu tužší (možná i zestárlá), díky tomuto předšponování vydržela 6 měsíců a rameno šlo do kytek... už je tam správný rameno Nipparts (a manžeta na něm byla mnohem pružnější...).
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Rameno jsem už vyndal,ale hodinu jsem povoloval ten dlouhej šroub za čepem,byl asi zarostlej,/použil jsem Pepeho pravidlo,co nejde povolit silou, jde povolit ještě větší silou :-D/, na ramenu je jen číslo 3,žádné L nebo R.
« Poslední změna: 01.04.2014 - 20:08:08 od Rob »


Offline Pepe

Dobrá práce ,  :mellow: Robe .  :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No, asi 5x mi luplo v zádech + naraženej nos,už na to nemám/vždycky když něco najednou povolilo/,ještě ,že jsme to nezkouseli u tebe,tomu šroubu se fakt nechtělo,mělo to tendenci utrhnout se ta guma v silentbloku a to by pak už bylo horší to vyndat.Nový rameno maj dovézt zítra,tak montáž snad bude už jednodušší.


Offline Pepe

A máš nový šroub pod tlumič ? Vypadá na závitové straně trochu rozklepaný  :-D  . To je stejné jak s tím nábojem - rez je svinstvo a vyplatí se jednou za čas (nebo 2x přes léto) tyto spoje prostříkat WéDéčkem nebo Konkorem . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No šroub schytal asi 50 ran, proto, je tak zprzněnej, vzal jsem ho na brusku + jehlový pilník a už je téměř v kondici. :o


Offline Pepe

Příště tam nech matici a mlať přes ni . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Příště tam nech matici a mlať přes ni . :mellow:
snad už žádný příště nebude. :-D


Offline Trewor

To už ti umřelo rameno z aukra? Kolik km vydrželo?
Když chceš vyndat čep tak nejlíp okolo nahřát letlampou či tak něčim a rychle vyklepnout.
Já jak teď rozebírám ten 40 let starej anglickej rumpál tak mam letlampu v ruce skoro furt.
Někdy i to je málo. Ta tyč v trubkovym 52mm klíči má 8mm

Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
nakonec mi dovezli tohle http://www.euroautodily.cz/index.php?page=item&marka=MITSUBISHI&model=478&typ=3432&group=100571&prod_id=CJ507.156
,made in italy,ale psáno ruskou azbukou a na rameni i prachovce čepu je psáno ASHA nebo pod.


Offline Drak

tak při tvém nájezdu km by mohlo vydržet nějaké roky :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Napadlo mě, když je italský, jestli ferrari nemá stejný rameno :-D


Offline Drak

Napadlo mě, když je italský, jestli ferrari nemá stejný rameno :-D
Nebo Fiat :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No, snad ne,ale docela mě překvapilo,že ikdyž to je pravé rameno, tak jsem ho musel na těhlici o 2mm přešponovat. Možná to původní rameno bylo levý?


Offline Drak

no a nebo maj jiný tolerance na výrobu a jestli už nebudeš žádný měnit, tak bych zajel na geometrii
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tolerance malinko jiná byla,rameno bylo širší asi o 0,1mm, tak jsem ho líznul pilníkem. :undecided:


Offline Jindřišák

No pokud bylo správně zahlý jak to původní, tak ok. Já když sem měnil ramena za nějaky noname, všechny spodní, tak nerozlišili pravy a levy, jedno sedlo akorát, druhy se trochu bránilo. Na geometrii to bylo pak naprosto v pohodě, jen jedna hodnota byla trochu mimo kvůli tomu ramenu a to doladili.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Nevin,no pokud nedali do pytlíku s označením pravý ,levý rameno, tak možná už někdy při výměně dali levý na pravou stranu a ty 2 ramínka od tlumiče si po letech tak zvykla,že se jim teď nechtělo bez 2 mm bez násilí zaskočit do šroubu.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
no a nebo maj jiný tolerance na výrobu a jestli už nebudeš žádný měnit, tak bych zajel na geometrii
Jo ,volant je teď lehce do prava,tak musím někam zajet,ale už to neklepe. :-D