GalantWeb

Galant VI - rozteč šroubů kol

Offline Pepper

Uvažuju o pořízení 17" elektronů. Vím, že Mitsubishi má standardně 4 šrouby s roztečí 114,3 mm - neboli 4x114,3. S těmahle rozměrama moc velká nabídka není, taky to jde těžko sladit s počtem loukotí - většina kol má lichý počet.

Neušlo mi ale, že na amerických verzích Galanta je 5ti šroub. Nevím, jestli je to VW rozměr, každopádně s pětišroubem se shánějí elektrony lépe. Nemáte někdo zkušenosti s předěláváním tohoto - jde tam použít to uchycení z "ameriky" nebo je má myšlenka hloupá? Distanční podložky pro změnu počtu šroubů asi nepomůžou - jde to třeba nějak převrtat?


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
nechápu tvojí připomínku o paprscích disku a počtech děr. Jedině snad aby to vypadalo opticky dobře.



Offline Drak

je to 5x114,3 a musel by si vyměnit naboje kol a brzdové kotouče. A nebo podložky ze změnou počtu děr. Vzhledem k tomu, že v náboji jsou štefty, tak by podložka musel být celkem široká
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Uvažuju o pořízení 17" elektronů. Vím, že Mitsubishi má standardně 4 šrouby s roztečí 114,3 mm - neboli 4x114,3. S těmahle rozměrama moc velká nabídka není, taky to jde těžko sladit s počtem loukotí - většina kol má lichý počet.

Neušlo mi ale, že na amerických verzích Galanta je 5ti šroub. Nevím, jestli je to VW rozměr, každopádně s pětišroubem se shánějí elektrony lépe. Nemáte někdo zkušenosti s předěláváním tohoto - jde tam použít to uchycení z "ameriky" nebo je má myšlenka hloupá? Distanční podložky pro změnu počtu šroubů asi nepomůžou - jde to třeba nějak převrtat?
Není to jen americká verze- viz Galant-Legnum VR4- a překopej celé brzdy :D :D :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001