GalantWeb

Odpojeni baterky

Offline fowly

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 19
Ahoj Zdravim vsechny,
Nejsem zrovna automobilovy guru a po procteni nekolika internetovych diskuzi me zaskocilo, kolik problemu muze udelat odpojena baterka.
Pri odpojeni baterie ma pry dojit k okamzitemu resetu ridici jednotky a po opetovnem pripojeni ma  jednotka opetovne v prubehu nekolika stovek kilometru nacitat informace pro bezproblemovy chod motoru.
Nekde pisou nejaky postup jak auto po resetu jakoby "zajet" aby jednotka ziskala spravne hodnoty a treba drzela spravne otacky na volnobeh apod..
Nevite co presne je na tom pravdy a jak presne postupovat aby následky byly co nejmensi?
Diky za odpoved
 
Galant 2.0 GLSi automat, r.v. 88, Praha


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Ahoj! Nejako sa mi nezdá to, že jednotka stráca Údaje okamžite po odpojení. Ja som bol informovaný, že stráca pam
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline geo

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
Okamzity reset ne, asi 30 vterin si to pamatuje a pak se zresetuje. Zajimave je ze si celkovy pocet ujetych km pamatuje :-).
A nez ji znova pripojis, tak poradne vycisti skrtici klapku, nejlepsi je ji rozebrat, protoze jestli tam zustane nejakej bordel (a je ho tam pozehnane) tak si RJ nacte polohu klapky s tim sajrajtem. No a pak fakt nejakou dobu trva nez se RJ vzpamatuje z nouzoveho rezimu - kolisaji otacky, netahne to jak ma, ale po case se to srovna. Hlavne je dulezite chvili jezdit "rozumne" a ne s plynem na podlaze.  ;)  
MITSUBISHI FOREVER *** Colt 1.3 '91  55kW  *** Galant 2.0 '99  102 kW  *** Carisma


Host ewax

  • Host
Citovat
Okamzity reset ne, asi 30 vterin si to pamatuje a pak se zresetuje. Zajimave je ze si celkovy pocet ujetych km pamatuje :-).
A nez ji znova pripojis, tak poradne vycisti skrtici klapku, nejlepsi je ji rozebrat, protoze jestli tam zustane nejakej bordel (a je ho tam pozehnane) tak si RJ nacte polohu klapky s tim sajrajtem. No a pak fakt nejakou dobu trva nez se RJ vzpamatuje z nouzoveho rezimu - kolisaji otacky, netahne to jak ma, ale po case se to srovna. Hlavne je dulezite chvili jezdit "rozumne" a ne s plynem na podlaze.  ;)
prosimte kde najdu skrtici klapku? Jeste jsem to nedelal ale taky ji zkusim vycistit. Mam galanta rv. 89 a po odpojeni baterky mi taky pekne kolisaji otacky. Puvodne jsem si myslel ze jde o zavadu ale po mnoha zkusenostech uz vim ze se to po case srovna.  :rolleyes:  


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Bajcik

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
... neměj strach. Baterku sem odpojoval už několikrát a to i na dýl než 2 hod. Po zapojení samozřejmě máš reset. počítač a nějakou dobu trvá než si to všechno najde. Padají ti otáčky - nemůže je najít, prostě musíš vydržet než se všechno načte. Většinou mi to trvalo pár kilometrů, ale někdy i 2, 3 dny. Hlaně to moc nežeň. Jezdi v klidu.


Offline natassam

  • Quo vadis domine...
  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 59
    • http://-
Nevím čím to je, ale když jsem koupil galantíka v autobazaru, tak tam odpojoval baterku vzhledem k tomu, že samovolně začínaly blikat výstražná světla(viz jiný příspěvek) a já, jelikož jsem to neznal, tak jsem v tomto postupu pokračoval stejně. Baterka bývala odpojená i 14 dní. Přesto ale se mi nijak neprojevovaly popisované příznaky. Otáčky se drží okolo 1.tisíce, když pohnu volantem tak si přidají. Je pravda, že jsem vyčistil klapku( nebyla nijak moc špinavá, takže ji možná čistil někdo přede mnou), ale žádný reset jsem neprováděl. Nemám sice zkušenosti s galanty abych mohl porovnávat, ale zdá se mi, že auto táhne jak má a ani spotřeba není nijak enormní. :ph34r:  :confused:  
natassam