GalantWeb

Zapalovací Kabely

Host · 21 · 9504

pepakudr

  • Host
Zdravim vsechny odborniky a mam na ne dotaz.Chci vymenit zapalovaci kabely,ale 1200kc se mi zda docela moc.Mam doma jednu sadu navic ,ale stejne spatnou jako v aute.Rozebral jsem jeden kabel a zjistil,ze by to nebyl zas takovy problem vymenit jen ty kabely.V prodejne uhlikove nemeli,ale nabidli mi měděné.Nemate s nimi nekdo zkusenosti,co by to s autem mohlo udelat?Jaky je v nich rozdil,krome odporu.Dikas


miroslav1

  • Host
No já si myslím, že ty měděný by mohly bejt lepší. Aspoň kdysi to tak
bejvalo protože nepraskaly tolik jako uhlíkový.
 


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Ja som si dal medené a neviem si ich vynachváli
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


jzxr

  • Host
stačí hledat na Netu, já kabely koupil za 500Kč i s poštovným, je to asi měsíc a jsem spokojený. tesla do týdne jsem je měl doma.


Offline Pavel

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 109
Bohužel produkce Tesly Blatná končí u verze Galant IV. 88-92. Na mladší je nemají. Jinak jsem někde na netu v autodílech našel zapalovací kabel  v metráži na 15 Kč/m.
Galant 1,8 GLS, 88ď


jzxr

  • Host
jojo, máš recht. možná by na to ale pasovali i ze staršího modelu? nechtělo by se mě kupovat kabely za 1200...ale to už si musí poradit sám...


pepakudr

  • Host
Koupil jsem 2,5m medeneho kabelu v metrazi za 35kc a za 2hodky jsem to mel predelany.Za tu cenu si myslim ze to jde.


Offline Drak

No ono jde o to, zda tam máš klasický rozdělovač a cívku a nebo pro každou svíčku cívku. Na bezkontaktní zapalování se nedoporučuje použít kabel s měděným jádrem.  
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


pepakudr

  • Host

Offline Herkules

  • Galant 1,8 GLS r.v. 1989
  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
    • http://www.marekb.wz.cz
Co je to klasika rozdelovac? To bezkontaktne zapalovanie je uz v tom rozdelovaci a to mam model z roku


Offline Drak

Citovat
Co je to klasika rozdelovac? To bezkontaktne zapalovanie je uz v tom rozdelovaci a to mam model z roku
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Herkules

  • Galant 1,8 GLS r.v. 1989
  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
    • http://www.marekb.wz.cz
Citovat
Citovat
Co je to klasika rozdelovac? To bezkontaktne zapalovanie je uz v tom rozdelovaci a to mam model z roku


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Já mám model 2.0 V6 24V.Myslí,že mám cívku pro každou svíčku zvláš
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline Drak

Kabely s uhlíkovým jádrem maj jinej měrnej odpor jadra (cca 15 kΩm-1). Tím se svíčka v určitých podminkach může jinak chovat.  
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Mě to trošku škube při nízkých otáčkách a ráno při studeným motoru.Svíčky mám nový.Můžou to být kabely?Filtr vzduchu má barvu jako cement,budu ho měnit.
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Mě to trošku škube při nízkých otáčkách a ráno při studeným motoru.Svíčky mám nový.Můžou to být kabely?Filtr vzduchu má barvu jako cement,budu ho měnit.
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline Drak

Koukni na kabely za tmy. Pokud jiskří kolem sebe, tak jsou na výměnu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)



Monika

  • Host
Kabely.....? to by to muselo dělat furt...a ne jen když je to studeny...
například vlhkost vzduchu a nebo po dešti za jízdy kdy se voda dostane až k motoru....a jsou někde prošlehlí.....osobně si myslim že to bude rozhozenou klapkou a nebo špatnym teplotnim čidlem..mam tušení že tam jsou 3 a nebo 2....
PS. nejdřív bych skusila tu klapku..  ;)  


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Už jsem to vyřešil.Byl to kabel,který byl slyšet i přes kapotu.To ti byly rány... ;)  
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995