GalantWeb

Odpojení klimy

Offline Fabregas

Ahoj všichni,mam takovej dotaz chci odelat klima kompresor(lozisko v haji) a chtel bych vedet jestli musim nejprve odsat chladivo nebo jestli jde treba jen odpojit hadice nebo nejak.... Dík za odpovedi  -_-


Offline Trewor

Vzhledem k životnímu prostředí se to má odsávat ale když jsem řešil problém s topením tak jsem to normálně vypustil...vyprchá to ale je v tom barvivo takže jsou zapotřebí hadry.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Fabregas

Takže stačí jen odpojit hadice od kompresoru?  :angel:


Offline Jindřišák

Vypust to přes ty dva ventily, když odpojíš hadice na kompresoru přímo, tak to lítá uplně všude, tak 20m do výšky a všechno bys měl zadělaný pěnou.. Hadice od kompresoru pak nečím zadělej, at se tam nedostane bordel, nebo už to nikdy nerozchodíš..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Majk MG

přesně tak vypusť to přes ventil nizkotlakého a vysokotlakého okruhu .... a bacha na to je tam tlak takže to nikde nerozpojuj a hlavně to chladivo R134a nejde sice cítit ale je vysoce karcinogení tak to dělej nejlépe venku na čerstvém vzduchu .


Offline Drak

a taky je to hodně studený, tak pozor na omrzlé prsty až budeš vypouštět přes ventilky
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Fabregas

ja odpojil ty hadice vedouci od kompresoru prvne nizkotlak a pak druhou celkem v poho provlem byl sice natahnout druhy řemen ale povedlo se Dík za rady všem  -_-  -_-